-MULTİMEDYA BAŞAK IN BARDA GİYDİĞİ ELBİSE -
"SENDE ÖMER İN BEĞENMESİ İÇİN KENDİNİ DEĞİŞTİRECEK OLAN ZAVALLILARDANSIN DEĞİL Mİ?"
Ona hışımla döndüm ve yakalanmışlığın verdiği utançla çemkirdim. "Sen ne dediğinin farkında mısın?" Hızla ayağa kalktığımda eli koluma yapıştı ve beni pat diye götümün üzerine banka oturttu. "Çok belli ediyorsun ama beni ilgilendirmez sadece kendini değiştirmektense olmayacağını kabullen." dediğinde sinirle ağlamamak için kendimi sıktım. "O kadar mı imkansızız? " dediğimde kendi dediğime inanamadım. Sonuçta Burak onun kuzeniydi ve beni söyleyip dalga malzemesi yapmayacağını garanti edemezdim. "Korkma söylemem. Sadece ne kadar tanıyorsun merak ediyorum." dediğinde aslında oturup tek özelliğini sayamazdım okulda gösterdiklerinden hariç. "Haklısın tanımıyorum ama aşk bu nasıl olduğumuzu bilsek aniden olur muyduk?" dediğimde sıktığı kolumu okşadı ve ne kadar becerebilirse gülümsemeye çalıştı ."Senin için söyledim yoksa benim için bir eksik bir fazla farketmez." dediğinde mal gibi baktım. Ne grup mu takılıyoruz diyecektim ama sustum. Ona kızmaya hakkım yoktu. Bana pat pat gerçekleri söylemişti yapacak bir şey yoktu.
Ben oradan direk sınıfa çıktım. Bunlar ağır gelmişti ve oda onların yanına geri dönmüştü.Aslı yanıma geldiğinde ona sarıldım ve ağladım. Biz çok farklıydık ve ben hep görmemeyi tercih ettim. Bu günden sonra farklı olacaktım . Ömer le kafayı bozmuştum ve bir toz bulutunun içinde yuvarlanıp gidiyordum kuzeni bunu bozana kadar. Aslında gerçekten o bir bakışta anladıysa çoğu anlar ve ben cidden rezil olmak istemiyorum.
Aslı ile okuldan çıkıp onlara gittik. Annesi ve babası şehirdışındalardı ve annemlerede kütüphanede sabahlayacağız yalanını uydurduk. Her zaman işe yarardı. Annem tabi bir ton arıza çıkardı ama aştım. Bu gece kızkıza delirecektik ki ne zamandır uzak kalmıştık. Yoldan alabildiğimiz kadar abur cubur almadık. Aslı larda varmış. Bizim evde alındığı gün bitiyor. Eve geldiğimizde görevli teyze karşıladı. Lan ben utançtan bu kadına emirde veremem. Zaten annem ağzıma sıçar utanmıyor musun anneannen yaşındaki kadına götünden çıkan donu toplatmaya diye evde terlik yarışması düzenler valla.
"Kız biz mal mıyız?" deyince Aslı birden. "Evet." dedim ve kafama şaplak yedim. "Biz evde psikolojimizi bozalım Yıldız Tilbe dinleyip jilet arayalım o Ömer piçi eğlensin olacak şey mi?" dediğinde hırslandım. Kendimim diye demiyorum hemen gaza gelirim. "Eveet ya olacak iş mi bu gece Yıldız Tilbe değil Koray Avcı dinleyelim." dediğimde yüzüme cidden tükürdü. "Bu gece evde oturmak yok. Gideceğiz en lüks barda eğleneceğiz." dediğinde yüzüne mal gibi baktım. "Tatlım benim babamın kuyumcu zinciri yok." dedim kıroluğu falan takmadan."Salak salak konuşma babamın kartını aşırdım. Sence ben böyle pis işleri kendi kartımdan yapar mıyım?" dediğinde ona ukalaca baktım. "Acaba baban nasıl bir keko ki şifresiz kullanıyor?" dediğimde bana cidden mi der gibi bakınca ellerimi kaldırdım. "Babamın tüm kart şifreleri benim doğum tarihimdir canım." dediğinde "Yalnız o şifre senin doğum yılın değilse boku yeriz biliyorsun değil mi?" "Hayır nakitleri harcar bir ay sende bende aç dolanırız." dediğinde alkışladım. "Bravo her türlü açız desene. " dedim ve onun kıyafetlerine bakmaya başladık.
"Aslı ben bunu giyersem varya ve şans babam görürse beni bu elbiseyle döver." dediğimde kahkaha attı. "Hiç bir şey olmayacak. Kızım delireceğiz." dediğinde bende havaya girip verdiği elbiseyi giydim. Tabi elibise denirse. Göğüslerimi öyle bir sıkmıştıki dilimi uzatsam dokunabilecek kadar yukarıdalardı. Popom sanki sıçmasın diye sıkılmıştı ve ben kilotum belli oluyor diye rahatsız oluyordum. Aslı nında benden bir farkı yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER XXL HAYATLAR XXS
ChickLitBİLİYORUM ÇOĞUNUZUN DÜĞÜNLERDE İÇİNCE SAPITAN VE SÖYLEMESİN DİYE DUA ETTİĞİNİZ AMA İYİ GÜNÜNÜZDE OLMADIĞINIZ KUSURLARINIZI ORTAYA DÖKEN PİSLİK AKARABALARINIZ VAR.WHATSAPP DURUMUNUZU TAKİP EDİP BABANIZIN YANINDA SIRF İBNELİK OLSUN DİYE AŞIK MISIN Hİ...