Evden çıktığımda marletin orada araba duruyordu. Lan bu Egemen in kaç arabası var acaba? Aha Ayten teyze cama çıktı hızlan. Siktir Samet bakkala gidiyor önüne bak görünme. Tam arabaya gidecekken sigara içen kişi dikkatimi çekti ve kafamı kaldırdım. Alacağın olsun Egemen. Burak bana sırıtarak bakmasaydı keşke. Bunun kız arkadaşı yok muydu?
"Egemen alacak beni." dedim istifimi bozmadan ama onun dediği şeyle kasılıp kaldım.
"Egemen sevgilisini alsın sen benimlesin."
İki dakika mal gibi bakmak isterdim ama bizim mahallede dedikoducu bol olduğundan arabasına bindim.Orada çemkirirdim gerizekalı mısın oğlum sen diye. Oda binince sigarasını bana uzattı. Normalde içerdim ama ona uyuzum içmeyeceğim. Camı açıp sigarayı attığımda yüzüme baktı ama umruma bile gelmedi. Tipine soktuğum lan beni resmen göt ettin ya diye bağırsam tip tip bakardı heralde.
"Bana neden tavırlısın?" dediğinde ne desem lan dedim? "Kim ben mi?" dedim. Sorunun zamanını uzatmak için güzel bir yöntemdi kesinlikle. "Başak!" dediğinde dikkatle yüzüne baktım. En iyisi haklı ve mağdur olmak. Her yerde istisnasız işe yarardı . "Burak ben sana asıldım veya aşık olmuşum hissi mi verdim?" dedim direk. Evet derse kendimi ana yola atacağım. "Bu nereden çıktı?" dediğinde sinirlenmişe benziyordu. "Yani ne bileyim sevgilin olduğunu tek benim gözüme sokman bana öyle hisettirdi." dedim. Ulan gerçekleri ne güzelde kurguymuş gibi yedirdim ama. Korkun oğlum Başak tan.Boşuna boru gibi pskoloji okumuyoruz. "Bana kelime oyunu yapma Başak." dediğinde bencede ya ben boşuna okuyorum dedim. "Sana kim bunu hissettirdi?" dediğinde direk gözlerine bakmak istedim ama bu arabada mümkün olmadı. "Eğer öyle bir izlenim verdiysem kusura bakma olur mu ?" dediğimde direksiyona vurdu. "Bana bak kızım. Arkadaşım oldun ve ben alıştım şimdi bana kıvırma.Geçmişimden mi korkuyorsun da benimle bağını kesmek için çırpınıyorsun ? Öyleyse hemen sağa çekeyim ve bu yükten kurtul!" diye bağırınca senin o ses tellerine Allah sağlık versin güzel kulak beceriyorsun desem bencede çok yersiz ve mantıksız olurdu. Demeyeyim evet evet. "Burak sorun o veya bu değil. Senin benim burnuma kasıtlı bir şeyleri sokman. Ya ben yanlış anlıyorum yada sen yanlış anlatıyorsun." dediğimde çok sinirliydi ve bende bununla başa çıkmak için elimi elinin üzerine koydum. "Ben senin geçmişinle neden ilgileneyim? Buradayız ve öncesi yok." dedim. Üzerinde duran elimi kavradı ve sımsıkı tuttu. "Senin bana dostluğun iyi gelecek biliyorum. " dedi ve yavaşça bıraktı elimi. Lan adam beni vallaha da arkadaştan başka bir şey olarak görmüyormuş. Ben armut gibi triplere girmişim. Zaten otobüste de öyle olmadı mı o okuluna devam etti bense utanmasam Chek-in yapacaktım "sapığımla school way " falan diye. Harbiden sağa çek ben utanıp geri bineceğim demeliydim şuan. Quenn in önüne gelince indim ve Burak ın inmesini bekledim. Vale arabayı almak için hamle yapınca bende etrafı gözlemlemeye başladım. Bu merak beni bir gün kör kuyuya atacaktı. Burak yanıma gelince elini belime attı ve ilerletti. Ulan puşt kendi tuzun kuruda benim kısmetlerimi neden kapatıyorsun? Beraber ilerlerken öyle hikayelerde anlatılanlar gibi yapış yapış bedenler falan yoktu. Gayette dans eden manyaklarla doluydu pist.İleride Egemen ve Aslı yı dans ederken görünce o tarafa doğru ilerledik. Aslı deli gibi bağırdı ve boynuma atladı. "O Egemen gözüme gözükmesin." dedim ."Burak çok ısrar etti." dediğinde gülümsedim ve onlara döndük. Burak ın kız arkadaşı gelmemişti. "Kız arkadaşın nerede?" dedim."İşi varmış." dedi kısaca. Neredeyse tüm bölüm buradaydı Berrin in. Bizim bölümden sadece not hatrına selamlaştıklarım vardı. Berrin e sarıldığımda Ömer gülümsüyordu. Lan o değilde hala şokundayım ben Ömer den ne güzel vazgeçtim. "Doğum günün kutlu olsun canım." dedim. "Sağol canım benim iyi ki geldin." dediğinde çantamda ki küçük kutuyu çıkardım ve ona uzattım ."Çam sakızı Başak armağanı." dedim ve gülümsedim. "Ah ne gerek vardı ?" dedi çantasına attı. Hep beraber oturduğumuzda benim Burak ve Ömer arasına sıkışmam çok rezildi bence. Biri platonikliği yeni bıraktığım oğlanken diğeri hala hazmedemediğim dallamaydı. Hala Burak a tripliydim. Yani hemen arkadaşım ovv dostum ya bir numara falan dememi beklemeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER XXL HAYATLAR XXS
Chick-LitBİLİYORUM ÇOĞUNUZUN DÜĞÜNLERDE İÇİNCE SAPITAN VE SÖYLEMESİN DİYE DUA ETTİĞİNİZ AMA İYİ GÜNÜNÜZDE OLMADIĞINIZ KUSURLARINIZI ORTAYA DÖKEN PİSLİK AKARABALARINIZ VAR.WHATSAPP DURUMUNUZU TAKİP EDİP BABANIZIN YANINDA SIRF İBNELİK OLSUN DİYE AŞIK MISIN Hİ...