Limon kafeye geldiğimizde oda benimle indi ve bize sanki orada kafenin önünde illegal simit satıcısıymışız gibi bakan Ömer ve Burak a anlamadığım bir nefretle baktı. "Seninle vakit geçirmek eğlenceliydi görüşürüz."dediğinde Burak sinirden yumruklarını sıkmştı. Bu ne lan herkesin haberi olan filme gitmemişim gibi hissediyordum. Sarp gittikten sonra Ömer in dediği şeyle kafam daha çok karıştı .
"BAŞAK SEN NE YAPTIN?"
"Ne yaptım be?" diye çemkirdiğimde Burak bileğimden kavradı ve beni sürüklemeye başladı. Aaah manyak mı ne ya? "Napıyon oğlum sen?" diye çemkirsemde arabasına itti beni ve bindirdi. Ağzına burnuna sıçayım senin ben Burak bileğim moraracak. Anneme ne diyeceğim ben? Anne intihar etmek istedim ip küçüktü de boyun yerine bilekten ölmek istedim mi? Oda binince tam çenemi açacaktım ki yüzüme baktı. "Tek kelime edersen soluğunu keserim." dedi. Siktir git sen kimsin de benim soluğumu keseceksin? Tamam Alexande Mcqueen falan olsa ihtimal veririmde hıh sen kimsin? Kimsinnn? Ay iç sesim kısıldı sanırım. İçimden çok bağırdım çünkü.
Onun evine geldiğimizde nasıl olsa site imdat kedi tecavüzü diye bağırsam bence bize bakarlar ama benim kediye benzer tarafım mı var anasını satayım ? Bazen kalifiye mal grubuna giriyorum cidden. Eve öıktığımızda beni kanepeye fırlattı. Hayır bunlara ne gerek vardı ki? Yani limonun önündede insan gibi fırlatabilirdik birbirimizi. Mesela ben ona yumruk atmak isterken ayağım burkulur düşerdim falan çok cici olurdu.
"Onun kızkardeşine aşıktım." dediğinde aha anlatıyor dedim acaba gelirken bol tuzlu tadım falan mı alsaydım lanet olsun ya. "Bağımlıydık ikimizde ama yemin ederim beni o bağımlı yaptı. Ailesi hep beni suçladı ve bende kızı korumak için sesimi çıkarmadım ama ölünce iş intikama bindi. Sende benim yanımda olduğun için seni hedef aldı uzak dur.Rica ediyorum senden." dediğinde iki dakika suratına baktım. Lan bu American Horror story mi ki peşime düşssünler? Ben Sokie miyim ki Doğru kanım için intikam istesinler. Ben bildiğin düz bir Başak ım . Ne doğru kanım var nede pazarlayacak kürküm . Ona yaklaştım ve elimi titreyen elinin üzerine koydum. "O intikam falan istemiyor. Evlerinde eli yaralanınca hastaneye götürdüm oda beni bekledi ve Limon kafe..." "Sen onun evine mi gittin?" diye çemkirince öf be dedim insan helaliyle de mi çalışamaz diyecektim. "Annem ve ben haftasonu onlara pasta ,kek ,yemek falan yapıyoruz.Bugüne kadar orada oturduğunu bile bilmiyordum. " dediğimde gözlerini büyüttü. "Senden uzak durmalıyım. " dediğinde içimde bir yerler acıdı ve çemkirdim. "Zaten yakın olduğumuzu kim söyledi. Dur uzak ne farkeder ben yine görüşeceğim ki." dediğimde dişlerini sıktı. "Gitte başını bilmediğin belalara sok ama beni arama!" diye çemkirince hayretle yüzüne baktım. "Ne zaman seni aradım acaba. Eğrelti otu gibi götümde biten sensin!" "Laflarına dikkat et!" "Bağırma!" dedim ve kalktım . Çıkarken ağlamamak için zor tutuyordum kendimi ama yinede ona döndüm. "Merak etme ben alt tabakadanım. Zerre dikkatini çekmem." dedim ve çıktım.
Aslı aradığında aralıksız ağlıyordum. "Kızım nerdesin ya ağaç oldum burada." dediğinde aklıma geleni söyledim. "Serçe parmağımı şöförün ağzına soktumda ama rahat ol ayağım iyi geliyorum." dedim . Karşıdan neşeli sesini alabiliyordum. "Çatlak hadi koş Egemen de seni özlemiş." dediğinde sallama insan iki üç kere gördüğü kızı neden özler ki desem bozulacaktı. "Tamam canım geliyorum." dedim.
Limon kafede ne Ömer vardı nede diğerleri. Egemen e selam verip oturduğumda Egemen sorunlu gibi gülümseyip yüzüme bakıyordu. Heheheh deyip gülsem durumu dağıtsam mı ki ne yani ne bekliyorsun benden ? "Siz oturun ben bir lavaboya gideceğim." diyen Aslı ya tip tip baktım. Lan daha geleli be dakika olmadı az dişini sıksan ne olur? Aslı gidince Egemen bana doğru eğildi. Kendimi geri çektim. "Burak aradı beni haberim var her şeyden." dediğinde derin bir nefes aldım . Bende diyorum niye deli gibi beni seyrediyor? "Aslı? " dedim olumsuz anlamda kafasını salladı. "Benim işlerimin çoğundan Aslı nın haberi olmaz .Sana da tavsiyem Burak ın sözünden çıkma." dediğinde tepem attı. "Burak benim arkadaşım dahi değil neden dinleyecekmişim onu ?Egemen senide bu konuda kırmak istemem." dedim ve başka tarafa çevirdim bakışlarımı.
Sınavlar gelip kapıya dayanmıştı ve ben tuvalete bile dakikalı giriyordum. Bursu kesmeye bildiğin fırsat kolluyorlardı. Lan Allah ın Almanya sında çocuklar okusun diye götlerinden burs uydurup veriyorlardı bizdede götünü yırtıp aldığını uyduruk şeylerden kesmek için bahane üretiyorlardı. Almanya daki kuzenlerim daha konuşmayı bilmiyorlar ama meslek sahipleri. Biz kültüre kafa atıyoruz yine de bir şey yok.
Yine sınav için evden çıkınca yeter dedim kendi kendime. Kafayı yiyecektim. Tekele girip bir Malboro light dedim ama bildiğin 11 lira olmuş. Oh ya valla hayat bana kazık. Lan bir lira zam birden yapılır mı diğerlerinde 1 liranın çeyreğini bile yapmamışlar. O Başak Malboro mu içiyor yakalayın bir lirasını daha cepleyelim demişler gibi.
Otobüse bindiğimde tanıdık teyzelere selam verdi ve amcalara da kafa salladım. Ne yapayım bizde böyle. Ortalara doğru ilerlerken geçen ki sapığı görmemle tırstım geri döndüm ama tutunamadım ve mavi bir monta tutundum. "Pardon." dedim ama kafamı kaldırınca Burak ın bana gülümsemesini beklemiyordum. "Korkma burdayım." dedi ve direğe kadının etini itip tuttuğum elimi aldı ve yine montuna tutuşturdu. "Araban mı bozuldu?" dedim ama o kadar yakındık ki dışarıdan benim küfrettiğim uyuz yapış yapış sevgililere benziyorduk. "Hayır.Binemez miyim otobüse?" dediğinde bir kasisten daha ani giriş yapınca yine sımsıkı tutundum montuna. "Tabi binebilirsin müsade eder misin?" dedim kısık sesle. "Hayır konuşalım." dedi tatlı bir tonda. Lan sesine ekmek banarım senin zalımın çocuğu. Yinede ekmeğimi kenara bırakıp trip yaptım. "Evinde gayette beni hayatından kovdun." dediğimde gülümsedi ve dibime daha çok girdi. "Senin o boş çenene alıştım tamam mı? Beni görünce kaçıyorsun ve bu benim sinirlerimi bozuyor." dediğinde yüzüne baktım. Ay bana alışmıştı. Hihihi kız çıkar Halk ekmeğini banıyoruz bu defa. "Gerçekten sana zarar vermesinden korkmasam o kadar tepki vermezdim." dediğinde engel olamadım ve gülümsedim. "Gerçekten daha fazlası yoktu ve olmazda. " dedim şirince. "Tamam bakalım . E benimle kim sigara içip konuşacak sen olmazsan?" dedi ve gülümsedi. Seni yerim ki ben ya.Tabiki ben. Başkasının saçını başını yolarım. "Tamam o zaman ama..." dediğimde susturdu beni. "Sarıl Başak.Arkadaşını affedip sarılmak bu kadar zor değil." dedi ve beni çekip sardı. Başıma kondurduğu öpücükle belkide on yıl transtan çıkamazdım ama bende sarıldım içimden geldiği gibi.
Okula beraber girdiğimizde Ömer,Berrin ,Egemen ve Aslı gülümsemişti ve hep beraber sınavdan önce kahve içmek için toplanmıştık. Egemen de işletme bölümüne gelmiş. Biz Burak la sigara için kalkınca herkes gülümsedi.Lan benim bilmediğim bir şey mi dönüyordu?
Banka oturunca bana sigara uzattı ve bende aldım. Onun sigarası bitsin neden benim ki bitsin ki? "Bana çok kızdın mı ?" deyince ona döndüm. "Yani arkadaş olduğumuzu sanmıştım." dediğimde gülümsedi. "Biz seninle çok iyi arkadaş olacağız." dediğinde yüzüne baktım. "Bu ne demek ki?" dediğimde yüzüme baktı ve gülümsedi. "Sude." diye seslendiğinde sarışın bir kız bize gelmeye başladı.Lan neden çağırdı anlamadım ki? "Hayatım bak seni yakın arkadaşım Başak la tanıştırayım." dediğinde kız neşeyle şakıdı ve bende kalakaldım.Yine mallık yapıp ona kanmıştım.
"Tabi aşkım merhaba Başak." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER XXL HAYATLAR XXS
Literatura FemininaBİLİYORUM ÇOĞUNUZUN DÜĞÜNLERDE İÇİNCE SAPITAN VE SÖYLEMESİN DİYE DUA ETTİĞİNİZ AMA İYİ GÜNÜNÜZDE OLMADIĞINIZ KUSURLARINIZI ORTAYA DÖKEN PİSLİK AKARABALARINIZ VAR.WHATSAPP DURUMUNUZU TAKİP EDİP BABANIZIN YANINDA SIRF İBNELİK OLSUN DİYE AŞIK MISIN Hİ...