22-Boşluğa düşmek

603 63 3
                                    

   "ÇÜNKÜ YANIMDA KALMANA ÇOK İHTİYACIM VAR.HAYATIMDA TEK GÜZEL OLAN ŞEYSİN VE BU DEFA KAYBETMEYECEĞİM." dediğinde ikimizde olacakları bekliyorduk. 

   Hayallerimizin bir ölçütü olsaydı o zaman sınırlarımızı bilirdik ve sanırım eğlenceli olmazdı. Aşkında eğlencesi bu değil miydi? Aşkın her türlüsü yaşanırken kurduğumuz hayallerde onu ayakta tutmaz mı? Burak ve bana gelince. Onunla kurduğum hayaller sanırım biraz uçuktu. Ben normal akşam buluşunca çiçek alsın,arada sinemaya gidelim kaçak bakışlarımız hareketlerimiz olsun,onun evine gitmek benim için çok büyük macera olsun istiyordum ama bir ilişkide ne düzenli yaşanacaksa biz tersini yaşamıştık. En son gitmem gereken yer onun evi iken daha onu tanımadan kollarında uyumuştum. Sinema ve dokunuşlar yoktu. Beni bir sinirle öpmüştü ve şimdide benim diyordu ama kafamda kurmuştum.  Onunla beni sevdiğine emin olmadan birlikte olmayacaktım. Ben aşk insanıydım. Dokunuşların duygu ile doğru orantılı olduğuna inanıyordum. Ne kadar yumuşak dokunuşlara sahip olursam kalbimde o kadar derin yerlerde hayat bulmuş demekti. 

   Burak ı bir kategoride değerlendirmek sanırım adil bir paylaşım şekli olmazdı. Güzel anılarımız ateşli zamanlarımız olmuştu ama normallik adına geliştirdiğimiz hiçbir şey yoktu. İleride pişman olacağım şeyler yapmıştım. Burak benimle evlenmeyecekti bunu biliyordum. Ben ileride evlenmek istiyordum ve evleneceğim adam bana ilklerimi sorarsa ne diyeceğimi bilemiyordum.Kendimi biliyordum. Saklamazdım. Benimle bitireceğini de bilsem söylerdim. Burak ne yaşarsak yaşayalım hayatımdaki en derin ize sahip olacaktı. 

    Onunla kalmamı ihtiyacı olduğunu söylemişti ve bende yine ona kıyamamıştım. Bir gün bir yerde kala kalacağımı biliyordum ama yinede bu piçe kıyamıyordum. Belimde olan elleri sımsıkı tutup beni göğsüne çekti. "Küçük bir kızken ben hep sarışın bir adamla evleneceğim diye tuttururdum." dediğimde oda güldü. "Ben sarı değilim ama." dedi. "Seninle evlenmeyeceğim Burak. Yani hala sarışın bir adam hakkım var." dediğimde başımı kaldırdı. "O sarışın adamı sikerim!" dedi. Şaka yaptığını düşünüyordum ve ağzına yavaşça vurdum. "Müstakbel kocam hakkında düzgün konuş." dedim. Şaka yapmadığını belirtir bir şekilde sertçe ben kucağındayken ayağa kalktı. Bacaklarımı beline doladığımda popoma destek verdi. "Sarışın bir adamla falan evlenmeyeceksin! Seni kendime saklıyorum."  dedi ve beni öpmeye başladı. Aklımı bulandırıyordu. Bunun oda farkındaydı. Dudaklarının hırsına karşılık durdum ve yatak odasına girmemize rağmen onunla konuşmaya devam etmek istiyordum. Dudaklarına dokundum ve kıvrımları boyunca hareket ettim. "Bir gün evleneceğim. Senin gibi evliliğe karşı tabum yok benim. " dediğimde hala işin şaka olması niyetindeydim. "Azra ile gelinlik bakmıştık bir cuma günü. O kadar heyecanlıydım ki evliliğe karşı bir korkum yoktu. Gelinliği ona sürpriz olsun diye almıştım ve eve getirmiştim.  Saat geçmesine rağmen gelmemişti ve sabaha kadar gelinliğe bakıp mutlu oldum. Sabah haberini aldım. Ölüsünü bile göremedim biliyor musun? Cenazesine gitmediğim için hala o kadar pişmanım ki. Evlilik konusu benim için sonsuza dek kapandı." dedi o anları yaşamışçasına. O kadına hala ilgisi vardı ve ben neden buradaydım bunu bilemiyordum. "Onu unutamadın." dedim daha çok kendime söylenerek. "Sana yalan söylemeyeceğim. Onu ömrümün sonuna dek unutmayacağım ama sen." dedi ve beni yatağa boylu boyunca uzattı. "Sen var ya bana dünyada .." üzerime uzandı. "Sen bana dünyada bir kadını nasıl kıskanıp da sahip olamamayı tattırdın. " dedi ve boynuma kapandı. "Burak dur.." diyebildim sadece. "Kafanda dönenleri biliyorum güzelim ama inan bana senden başka düşündüğüm bir şey yok." dediğinde başka bir yöne dönmeye başladım. "Ya bir gün geri gelecek olduğunu bilseydin o zaman da benden vazgeçmez miydin?" dediğimde sinirlendi ve üzerimden kalktı. "Neyin peşindesin sen Başak?" dedi ve odada dolanmaya başladı. "Sadece merak ettim." dediğimde yüzüme baktı ve beni yerle bir etti. 

HAYALLER XXL HAYATLAR XXSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin