10-Allah belamı versin ki gezegen değiştireceğim

667 72 2
                                    


     -Multimedya Başak ve Burak :D-



Banka oturunca bana sigara uzattı ve bende aldım. Onun sigarası bitsin neden benim ki bitsin ki? "Bana çok kızdın mı ?" deyince ona döndüm. "Yani arkadaş olduğumuzu sanmıştım." dediğimde gülümsedi. "Biz seninle çok iyi arkadaş olacağız." dediğinde yüzüne baktım. "Bu ne demek ki?" dediğimde yüzüme baktı ve gülümsedi. "Sude." diye seslendiğinde sarışın bir kız bize gelmeye başladı.Lan neden çağırdı anlamadım ki? "Hayatım bak seni yakın arkadaşım Başak la tanıştırayım." dediğinde kız neşeyle şakıdı ve bende kalakaldım.Yine mallık yapıp ona kanmıştım.

"Tabi aşkım merhaba Başak." dedi.  

  Bravo yani valla kasaptan kemik falan yok mu getirip sana takayım. Yemin ederim gezegen değiştirmek istiyorum. Lan yan gözle bile baksam çocukların kısmeti açılıyor anlamadım ki bu cenabetlik bende mi? 

  "Merhaba." dedim kesik kesik. Sude isme bak. Ay sinir oldum ya şimdi her şeyine takarım. Ne takcam be Allah mesut etsin. Banane?Yani banane?Baannneee!

   "Burak senden bana çok bahsetti." dediğinde keşke senden de az bahsetseydi de böyle Arap köylü gibi kalmasaydım demek geçti ama durdurdum kendimi."Ya ne güzel." dedim ama kendime de hayret ettim. Ben daha önce akrabalarımdan başkalarına hiç bu kadar samimiyetsiz cümle kullanmamıştım. Aferin ama bana ne güzel göt edildim ama. "Neyse benim işlerim var. " dedim ve sigaramı dev küllüğe atarak uzaklaşmaya başladım. Aslı dikkatle izliyordu beni ve gözlerine bakarsam ağlayacağımı biliyordum bu yüzden ters yöne doğru yürümeye başladım. Okula girip şu sınavı olup evime tabanlamak istiyordum. 

   Burak ne yapmaya çalışmıştı anlamış değildim ama bana doksandan çaktığı konusunda ikimizde hemfikirdik sanırım.Bu defa kendime oömayan saygımı yerlere dökmeye niyetli değildim. Ay banane ya insanların saçma salak ilişkilerinden? Ben bursumun derdine düşeyim yeterli bence. 

   Aslı yanıma gelince birbirimize baktık ve ben sımsıkı sarıldım ona. "Sınavdan sonra sen ve ben oturup konuşalım bence." dediğinde kafamla onayladım. Hocanın yanında avazım çıktığı kadr "Orospu çocuğu." diye bağırmaktan korkuyordum çünkü. Yerlerimize oturduğumuzda Aslı bana koala gibi yapışmıştı ama tabiki uyuz kadın bizi ayırdı. "Aslı sen geç kızım üç sıra öne." deyince kahkaha atmamak için zor tuttum kendimi. Tabi siz neden gülüyor bu kız kafayı mı yedi diye düşünüyorsunuz ama öyle değil. Aslı bir gün aynı bu sınav için hayvan gibi kopya hazırladı ve gerzek gibi bana kafede anlattı. Sen hoca bizi duy ve sınavda onun görevli olmamasına rağmen Aslı yı ve beni ayırdı. akıllı Aslı nın kopyalar çantasında kaldığı için çekmedi ve sınavdan 20 aldı. FF demeye utanıyorum. Ondan sonra her sınavda hoca Aslı yı çantasından ayırır ve bir sıraya atar. 

    Benim sınavım bitince kalemi bıraktım ve hocaya teslim edip imzamı attım. Bakmayın öyle ne var ? Burak diye böğürüp bursumu da kaptıramam. Çıkınca bir sigara yaktım ve içerek ilerlemeye başladım. Kulaklığımı taktım .Bu sınırları belirlemek gibi bir şeydi. Rahatsız etmeyin müzik dinleyip tribe gireceğim. Sam Smith - I m not the only one çalarken harbiden tribe girdim. Bir ara Tek ben değilim diye bağıracaktım. O şekilde kendimi kaptırmışken kafam sallayıp ellerimi mikrofon olarak kullansam mala bak ne yapıyor bu deseler umrumda olmazdı.  Tam yapmaya  karar verdiğim anda kulaklığın teki çekildi kulağımdan ve Aslı tüm acımasızlığı ile karşımdaydı. " I know I'm not the only one" diye fısıldadığımda oda güldü. "Tam aldatılmış moduna geçmişsin kuzum." dedi. "Sınavın nasıldı?" dedim ibnelik olsun diye. "Berbat." dedi ve koluma girdi. "Orospu kadın neredeyse sen kaleminid bırak ben getirdim diyecek." dediğinde kahkaha attım. "Annem yaprak sarması yapmıştı bize gidelim mi?" dediğimde ellerini çırptı. "Çay demleyip balkona yayılacağız söz ver." dediğinde kafamı salladım. "Sen kesinlikle bizim akrabaların kayıp kızısın." dediğimde omuz silkti. "Çok şanslısın Başak." dedi ve koluma tekrar girdi. "Sende şanslısın ki balkon ikimize de ömür boyu yeter." dedim ve okul çıkışına yürümeye başladık. Egemen arabasının kenarına yaslanmış bizi bekliyordu. "Aşkım." dedi Aslı ve sarıldı." Başak ın annesi sarma yapmış. Ölsem yinede giderim." dediğinde Egemen burnumun ucuna dokundu. "Anneni kaçırtsam mı acaba?" dediğinde hepimiz kahkaha attık. "Tamam o zaman kızlar size iyi kaynatmalar. " dedi ve Aslı yı öpüp arabasına bindi. Aslı nın  bu huyunu seviyordum. Bize arabayla değilde yürüyerek giderek sinirimi patikalara vermemi sabırla izliyordu. Egemen in teklif etmemesi bundandı anlayabiliyordum. 

HAYALLER XXL HAYATLAR XXSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin