17-Artık durduramıyorum kendimi

812 72 10
                                    

-ÇOK UZUN BİR BÖLÜM OLDU KEYİFLİ OKUMALAR. BİRDE NEDEN VARLIĞINIZI BELLİ ETMİYORSUNUZ CANIM OKUYUCULARIM?-

Başaktan

Burak kolumdan tutup sürüklerken cidden ileriye gittiğimi düşündüm. Sonuçta adamın sevgilisiydi ve benim o şekilde dalga geçmem yanlıştı. Arabasına doğru giderken direnmek istedim ama bana imkan sağlamayacağının bilincindeydim. Arabasına beni fırlatınca son anda kapıya tutundum. "Yavaş ya hayvan mısın?" dediğimde yüzüme baktı ve sert bir şekilde arabanın kapısını kapattı. "Okulda devamsızlığım çok nereye gidiyoruz?" dedim sinirle. Bana bir şey söylemeden gitmesi beni deli ediyordu. Tamam sorumsuz olduğunu biliyordum ama benim sorumlu olmam gerekiyordu. "Burak sana söylüyorum. Sağır mısın?" dediğimde "Kes sesini!" dedi ve daha çok gazladı. Okulun otoparkından çıkmıyorduk ta sanırsın rally pistindeydik.

Bizim o taraflara yaklaşınca telefonu çalmaya başladı. "Evet. " derin bir nefes aldı. "Hastaneye götürün bende geliyorum." dediğinde kime ne oldu diye düşünmeye başladım. "Sikeyim ya." dediğinde telefonu kapatmıştı ve caddede ilerlerken Sema ablaların evine çok yaklaştığımızı anladım. Acaba ona yada Eslem e mi bir şey olmuştu?

Ani bir frenle öne savrulunca ne oluyor diye tam çemkirecektim ama Burak çoktan çıkmış benim tarafıma ulaşmıştı. Bu ne hız ve ne oluyor anlamamıştım ama anlamak için sanırım biraz susmaya ihtiyacım vardı. Zaten bana sevgilisini kandırdığım için kızgındı birde bu eklenmesin üzerine. Asansöre binince kolumdan neden tutuyor diye sormaya niyetlendim ama gelmiştik. Neden zaman olmuyordu ki? Burak kolumu bırakmadan zile bastı ve bekledi. Sema abla kapıyı açtığında en az oda benim kadar olaylardan habersizdi. "Sema abla Başak ben gelene kadar sende kalsın hiç bir yere yollama!" dediğinde kolumu kurtarmaya çalıştım. "Burak saçmalıyorsun. Ben evime gideceğim!" "Sus Başak!" dediğinde kolumu bırakıp belimden tutmuştu. "Ya tamam sevgilini korkutmak gerçekten çok ayıp ama valla bak okula gitmem gerek. Saçma..." O anda nefesimi kesen şey Burak ın çenemi tutup anlıma bir öpücük kondurmasıydı. "Azıcık uslu ol ve beni bekle. Ortalık karışık. Sema ablanın yanında kal." dedi. Ben beni öptüğünün şokunu atlatamazken sadece kafa salladım. Burak asansöre binerken Sema ablaya ve bana kaygıyla baktı. "SANA EMANET ABLA." dedi ve gözden kayboldu.

Sema abla bana anlayışla gülümserken utanmıştım. "Senide rahatsız ediyoruz ama ..." dediğimde cümlemi tamamlamadan sarıldı bana. "Hoşgeldin." dedi ve içeri geçmemi sağladı. Eslem in sesi çıkmadığına göre okuldaydı. "Ne yaptın bu çocuğa bakalım?" dediğinde kahkaha attım. "Burak ın bu muamelesini hak etmeyecek kadar kötü bir şey yaptım. " dediğimde kafasını ne anlamında salladı. "Kız arkadaşını cinliyim diye kandırdım ve yalandan fal bakıp Burak ıı daha çok sıkmasını söyledim. Herhalde oda uyguladı ki Burak ın gözü dönüp beni kolumdan tuttuğu gibi dışarı çıkardı." dediğimde oda kahkaha attı. "Sen Burağa aşık mısın?" dediğinde kahkaham yarıda kesildi. Ben Burak a aşık mıydım? Mükemmel bir soruydu ve ben bu kadına neden güven besliyordum? "Bilmiyorum." dedim. "Bence aşıksın." dedi gülümseyerek. "Onu hak etmiyorum ve baktığımda sevgilisiyle beraber mükemmel görünüyorlar. " dedim. "Ama Burak kraliçenin değil senin yanında." dediğinde cidden gülmek geldi içimden . Aslında belli etmesem de Burak ın kız arkadaşı o kadar mükemmel ken Burak bana bakmazdı. Kız cidden kraliçe torunu gibiydi. "Ama kral her zaman kraliçenin dir. Geçici hevesler saraydan sonra gelir." dediğimde ikimizde dolaylı yoldan konuşmayı tercih ediyorduk. "Ya kral aşk insanıysa?" dediğinde afallamıştım. "Değil. En azından o köle ben değilim." dediğimde beraber mutfağa geçiyorduk. "Kral senin için sarayı ateşe vermeye hazır kraliçe de içinde olmak üzere." dediğinde cidden bu kadını sevdiğimi düşündüm. Beni utandırmak yerine muhabbeti çekici yapmayı başarıyordu. "Sema abla ben krala uygun olmadığımı biliyorum ve bana kendisi söyledi. Benden uzak dur dedi. Bir daha istenmeden nasıl o saraya girmeye cesaret ederim?" dediğimde çaydanlık elindeyken bana döndü. "Sana sarayın anahtarını vermiş o kuzum." Hiç bir şey anlamamıştım son söylediğinden. "Kral uzun süre mutsuz ve yalnızdı. Onun için gelenlere bedenini sunuyordu ama gizli odasına kimseyi sokmuyordu. Sarayının anahtarı ise kimse tarafından bilinmiyordu. Kimseye o uyarıyı yapma gereksinimi duymuyordu ama sana direk anahtarı alma dedi. Halbuki senin anahtarın olduğundan bile haberin yoktu. " dediğinde iyice kafam karışmıştı. "Kimsenin kırılmasını umursamayan Kral seni en gizli tuttuğu babasından bile sakladığı eve getirdi." dediğinde gözlerinde hafif kırılmışlık vardı. Bu evi babası bile bilmiyorsa Eslem kimin kızıydı? "Peki sen kralın neyi oluyorsun Sema abla?" dedim bende onun gibi kral kraliçe muhabbetine devam ederek. "Kralın babasının ateşinde yanmış bir köle." dediğinde gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı. Eslem gerçekten Burak ın kardeşiydi ama Sema abla çok gençti. Bir sigara çıkarttım ve ona uzattım. Yüzüme gülümsemeye çalıştı ve aldı. Beraber sigaralarımızı yakarken ne olabileceğini düşünüyordum ama aklıma gelmiyordu. "Anlatmak istersen dinlerim ama özelim dersen anlayışla karşılarım." dediğimde kolumu sıvazladı. "Oktay ı tanıdığımda on yedi yaşındaydım ve okulu bitirmeye çalışıyordum. Meslek lisesi olduğum için stajı onun şirketinde yapıyordum. O zamanlar oda otuz yedi yaşındaydı. Garip bir çekimi vardı. Burak aynı babasına benziyor. Engel olamadım ve onunla birlikte oldum. İkimizde seviyorduk. Benim on sekiz yaşımı bekliyorduk ve oda boşanma davası açacaktı. Sonunda karısı öğrendi ve bana hayatı dar getirdi. O zamanlar tabi benim durumum çok çok normaldi. Hamile kalınca Eslem e eve dönemedim. Ailem duyunca reddetti beni. Sığınacak tek dalım Oktaydı ve oda beni sarıp sarmalamaktan asla çekinmiyordu. Bana karşı çok kıskançtı ve yanımda erkek görmeye tahammülü yoktu. Dünyayı başıma yıkıyordu kıskançlıktan. Karısı bunu fırsat bilip hiç tanımadığım bir adamın bana saldırmasını sağladı ve fotoğraflarımız Oktay ın eline geçince delirdi ve ayrıldık. DNA testi istedi benden. Bunun kaçışı yoktu. Ona bunu gösterecek ve hayatından defolup gidecektim ama gittiğim hastane de ne oldu ne yapıldı bilmiyorum. Eslem onun kızı çıkmadı. O kadar canım yandı ki anlatamam. Ben her şeyimin ilkini onunla yaşamıştım ve o karısının iğrenç oyunlarına kanmayı tercih etti. Burak o zamanlar on beş yaşındaydı ve inanır mısın beni bulunca bir gün bile işe yollamadı. Nasıl yaptı bilmiyorum ama kızıma babalık bana kardeşlik yaptı.Annesinin oyunlarını söylemek istediğinde annesi ne dedi bilmiyorum ama bir gün gerçeği ortaya çıkaracağını biliyorum. Oktay ne olursa olsun Burak tan vazgeçmedi ama benimle de görüştüğünü sahiplendiğini bilse onu da siler." dediğinde hüngür hüngür ağlıyordu. Burak on beş yaşında bile doğruyu görebilmiş ama babası görememiş. "Sema abla sen o kadar sıcak ve iyi birisin ki bende inanıyorum bir gün bu hayatının değişeceğine." diyebildim ve sımsıkı sarıldım. "Sekiz yıldır işim olmadığı sürece dışarı çıkmıyorum. Eğer Oktay la karşılaşırsam biliyorum arkamda kimlerin durduğunu öğrenmeden durmaz. Sen benim tek arkadaşım oldun Başak teşekkür ederim." dediğinde içim sızladı. "Lütfen sende bana gel ve daha sık gidip gelelim." dedim içimden gelerek.

HAYALLER XXL HAYATLAR XXSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin