Aslı kollarının arasında küçücüktü ama sanki tutunmak istermiş gibi kocaman sarılıyordu ona. Sarp ın kaşları çatık onu sımsıkı sarıyordu. "Ben ne yapacağım?" dedi hıçkırıkları arasında. Ben tutamıyordum kendimi ağlıyordum onunla birlikte.
"BU SENİN PEŞİNİ BIRAKMAYACAK GİBİ. ARTIK BENİMLESİN VE HERKES BENİMLE OLDUĞUNU BİLİP UZAK DURACAK!" dediğinde Aslı ve ben aynı anda kalakalmıştık.
Her yıkım bir şeylerin başlangıcıdır. Eğer bir şeyler sizi çok köşeye sıkıştırıp boğulma noktasına getiriyorsa korkmayın. Hayatınız tamamıyla değişme evresine girecektir. Aslı yada şuan tam olarak bu oluyordu. Egemen tam anlamıyla onu köşeye sıkıştırmıştı ve Sarp onun başlangıcı gibi gözüküyordu. Hayata tutunur gibi Sarp a tutunmuştu ve Sarp ta bir hayat nasıl kavranırsa Aslı yı o şekilde kavramıştı. Aslı ve Sarp. Sarp ve Aslı. Sarp ın dünyasında Aslı kaybolmazdı çünkü Sarp ne yaşıyorsa içinde yaşayıp bunu başkalarından çıkaran birisi değildi ve Aslı ile ne yaşamışlarsa arkasında bırakıp bugün ona yine yardımcı oluyordu. Belki çok sıkı bir dost olacaktı ona belkide çok sadık bir yoldaş. Ne olursa olsun ikisi bir aradayken ortaya yaşanılabilir şeyler çıkacağından emindim. Sarp ve Aslı. Aslı nın ürkek bakışları Sarp ın anlayışlı bakışları. İkisi nasıl bu kadar mükemmele yakın olmayı beceriyordu anlamış değilim. Daha onları iki saat bir arada görmeme rağmen yıllardır beraberlermiş gibi hayal etmekte tam benim gibi bir eziğin işiydi.
"Bunu kabul edemem!" dediğinde Aslı Sarp kollarını indirmemişti ve Aslı ya sen ne diyorsun bakışı atıyordu."Bu çok fazla. Egemen in pisliğine ben bulaştım senide bulaştıramam." dediğinde Sarp gülümsedi. "Benden korkuyorlar gördün. Ben olmazsam yanında sana zarar verecekler ." dediğinde Aslı kollarını çekti. "Hayır Sarp ciddiyim. Kaldıramam." dedi. Sarp ın kaşları mümkünmüş gibi daha da çatıldı ve tutmak istermiş gibi öne savurdu kolunu. "Aslı yapma! Saçmalıyorsun şuan." dediğinde Aslı çantasını aldı ve bilmediği yola doğru yürümeye başladı. Bu kız benden de maldı valla. Ben heyecanlandığımda bir şeyleri düşürür kırardım buda çantasına sığınıyor. Aslı bir kendine gel lan diye bağırsam çok ayıp olurdu. "Peşimden gelme Sarp hayır yardımını istemiyorum." dedi Aslı yürürken ben daha yürürken sakız çiğneyemiyordum bu kız maşallah yürürken destan bile yazar.
Sarp onun sözünü dinledi mi? Hayır! "Aslı otuz saniye içinde bana mantıklı bir cümle kurmazsan olacaklardan ben sorumlu değilim!" dediğinde Aslı durdu ve yarım saniye içinde "Ne?" dedi. "Peki." dedi Sarp ve ona yürüyüp tuttuğu gibi omzuna attı. "Sarp ne yapıyorsun ay dur! Düşeceğim!" diyen Aslı Sarp ın kıçına vurduğunda Sarp neşelenmişti. "Sana da kıçımı ellemekten dava açarım." dediğinde Aslı korkuyla elleri çekti. Sanırım oda benim gibi eve gidecek olan zarfı düşündü. Sarp Aslı yı alıp arabanın kaportasına oturttu ve kendine dibine girdi. Allah ım iki foto çeksem farkederler mi acaba? Çok tatlılar. "Kızım sen bana neden hep zorluk çıkarıyorsun?" dediğinde Aslı ellerine bakıyordu. Sarp çenesini tutup kaldırınca yutkundu. Bence bunlar dizi falan olurdu demedi demeyin.
"Yapamam Sarp. İnsanlar bana ne gözle bakar? Burak a yanlış yapamam ben." dediğinde lan Burak la ben ilişki yaşıyorum ben dert etmiyorum sana ne oluyor diye atlasam ikisi de uçan bana bakardı herhalde. "O bunu anlar." dediğinde Sarp Aslı ve ben aynı anda baktık ona. "Yani ona gerçekleri söylerseniz anlar." dedi dişlerini sıkarak. Aslı nın başka çıkışı kalmamış gibiydi. "Peki insanlar Egemen ve beni gördükten hemen sonra seninle olmama nasıl bakarlar?" dediğinde Sarp sinirlendi ve onun bileğinden tuttu. "İnsanlar senin orospu olmanı nasıl karşılar?" dediğinde Aslı ona elini kaldırdı ama Sarp havada yakaladı. Aslı sinirle tısladı. "NEDEN SENDEN KAÇAMIYORUM?" Sesi ağlamaklı çıkıyordu. Sarp elini kaldırdı ve Aslı nın yanağına koydu. "ÇÜNKÜ BEN SENİN ÇIKIŞINIM. KAÇMA BENDEN!" dedi ve yanağını okşamaya devam etti. Aslı gözlerini kapatmış sadece sessizce ağlıyordu. Sarp ona yavaşça sarıldı ve teselli etti. "TAMAM BU İŞTEN KURTULACAĞIZ." dediğinde bende derin bir nefes aldım. Lan bana ne oluyor? Aslı kabul etmeyince ben neden sinirleniyorum. Ah lanet olsun ya ben onların olmasını deli gibi istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER XXL HAYATLAR XXS
ChickLitBİLİYORUM ÇOĞUNUZUN DÜĞÜNLERDE İÇİNCE SAPITAN VE SÖYLEMESİN DİYE DUA ETTİĞİNİZ AMA İYİ GÜNÜNÜZDE OLMADIĞINIZ KUSURLARINIZI ORTAYA DÖKEN PİSLİK AKARABALARINIZ VAR.WHATSAPP DURUMUNUZU TAKİP EDİP BABANIZIN YANINDA SIRF İBNELİK OLSUN DİYE AŞIK MISIN Hİ...