Sex

1.6K 45 1
                                    

Vill bara be om ursäkt, då det här kapitlet kan vara rätt så flummigt och rörigt. Hoppas det duger ändå, kram
-
Han kollade chockat på mig. Mitt hår som tidigare varit intryck i luvan hängde nu löst omkring mitt ansikte och mina bruna ögon skannade honom ännu noggrannare än förut.
"D-det är ju du?!", jag hyschade honom.
"Inte ett ord", väste jag och kollade mig oroligt omkring. Turen var dock på min sida då ingen människa syntes till och jag lät ett lättat andetag lämna mina läppar innan jag mötte hans blick.
"Snälla berätta inte för någon", bad jag och han kollade länge på mig innan han sakta nickade.
"Vart har du varit, varför har inte polisen eller någon hittat dig?", frågade han och tystnade trots att det såg ut som att han hade tusentals frågor.
"Jag har väll, typ varit, eller, är kidnappad", jag kollade ner i marken och han kollade undrande på mig.
"Smit nu då?", jag suckade svagt. Om det ändå bara varit så enkelt.
"Jag kan inte", jag kollade upp på honom med ett glädjelöst leende.
Han drog in mig i en kram, en kram fylld av trygghet och värme. Trygghet som jag inte känt på så länge. Jag ville aldrig släppa taget om honom, om jag kunde skulle jag ta mitt pick pack och flytta in i hans famn för att sedan bo där för evigt.

Vi stannade där ett tag, jag och han. Jag och Omar. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vi hade skrattat mer än vad jag skrattat på månader.
"Vad är klockan?", sa jag plötsligt och han kollade ner på mobilen i hans hand.
"Tjugo i tolv", plötsligt flög jag stressat upp från marken och kollade på honom med panikslagna ögon.
"Jag måste dra fort som fan, men vi syns", med det sagt drog jag luvan över huvudet och sprang så fort jag kunde hem till Felix. Halvvägs hem slängde jag en blick på klockan och konstaterade panikslaget att klockan var fem i tolv.
Klockan fem över tolv stod jag utan för Felix dörr och skakade av rädsla. Ett skakigt andetag lämnade mina läppar innan öppnade dörren. Direkt hördes snabba steg och snart tonade en ilsken Felix upp sig framför mig.
Det här kommer sluta allt annat än bra

Innan 00:00 || O.rWhere stories live. Discover now