Arton

1.1K 49 16
                                    

Måste bara säga tacktacktack till alla som läser den här, ni betyder guld och ni gör mina dagar❤️ Dessa kommentarer (se nedan och ovan) fick mig att le som en jävla idiot, ni är fan grymma, ily❤️

Måste bara säga tacktacktack till alla som läser den här, ni betyder guld och ni gör mina dagar❤️  Dessa kommentarer (se nedan och ovan) fick mig att le som en jävla idiot, ni är fan grymma, ily❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




"Det där jävla svinet, han. Han, han är fan sjuk", sa han argt och jag kollade aningens skrämt upp på honom. Inte visste jag att han, den alltid så glada och positiva människan, hade en sådan här sida. Inget negativt dock, då han var väldigt sexig när han var sur. Jag skakade snabbt av mig tanken, jag kunde inte tycka han var sexig. Han var min vän och man tycker inte att så om ens vän.
"Varför har du inte sagt något?", avbröt han mina tankar(säger man så?) och kollade upp på mig med mörka ögon. Jag vred mig obekvämt och mötte sedan hans blick.
"Men jag har ju inte vetat att det är samma Felix", sa jag och kollade osäkert på honom.
"Min bästavän har fucking kidnappat dig. Jag ska döda honom", sa han utan att ha lyssnat på mitt svar och spände nävarna. Jag skakade häftigt på huvudet.
"Nej, Omar du får inte säga ett skit till Felix! Han kommer ärligt talat mörda mig om han får reda på vart jag är och att jag dessutom är med dig?!", sa jag panikslaget och gestikulerade vilt med armarna. Hans mörka blick mötte min och jag ryckte till. Plötsligt mjuknade hans blick en aning.
"Du har rätt, men en dag ska jag hämnas. Han ska ångra sig så jävla hårt", sa han hotfullt och log sedan mot mig. Jag besvarade leendet och han drog in mig i en kram som jag gladeligen besvarade.

Det där blev ju lite (väldigt) fucked up, shahah vad skriver jag?
Tack återigen, ni är guldvärda allihopa❤️

Innan 00:00 || O.rWhere stories live. Discover now