Sju

1.5K 45 0
                                    

Han bara stod där och stirrade på mig med mörka ögon. Han rörde inte en fena förens jag hängt upp min jacka och tagit av mig skorna. Plötsligt utan förvarning tog han tag i mina axlar och dunkade in mig hårt i väggen. Ett smärtsamt stön lämnade mina läppar och jag slöt ögonen. En hand träffade min kind och trots smärtan som ilade över min kind så knep jag ihop, allt skulle bli så mycket värre om jag visade mig svag. Det visste jag.
"Tider är till för att passas, hora", fräste han farligt nära mitt ansikte.
"Kolla på mig ditt vider", jag öppnade sakta ögonen och kollade vettskrämt upp på honom.
Något blött nuddade mina läppar och jag förstod snabbt att det var Felix som kysste mig. Ett obehag spred sig i min kropp men jag visste att jag var tvungen att kyssa tillbaka om jag inte ville ha ytterligare några slag.
Han slickade på min underläpp och jag särade motvilligt på mina läppar. Jag kände något hårt mot min mage och jag förstod att det var han. Tårarna som velat komma ut rann nu längst mina kinder likt ett vattenfall. Hans händer letade sig under min tröja och snart var den avdragen. Hans händer började då massera mina bröst och ett motvilligt stön lämnade mina läppar.
-
Har prov imorgon, är fett stressad men orkar inte plugga :(📚

Innan 00:00 || O.rWhere stories live. Discover now