Tjugosex

935 48 14
                                    

Observera att jag skriver detta på natten och är otroligt trött hahah

Klockan gick snabbt, alldeles för snabbt. Snart var den tio i tolv och jag drog på mig en kofta för att gå ut i den varma nattluften. Omar sov tungt. Jag kom på mig själv att ännu en gång stå och le åt hur söt han var. Skakandes på huvudet tassade jag mot dörren och låste försiktigt upp. Dörren gav ifrån sig ett klick när jag öppnade och stängde. Men Omar verkade inte vakna så jag andades ut. Dörren låste jag efter mig innan jag började gå mot stranden.
Tre minuter i tolv var jag framme, noga med att inte komma sent då jag inte ville råka ut för några onödiga konsekvenser.

Jag stannade när jag stod mitt på stranden, Felix var inte här så jag satte mig ner i den varma sanden. Snart prasslade det i buskarna bakom mig och jag ställde mig upp. Jag behöll lugnet, trots att jag visste att det var Felix.
"Så vi möts igen honey?", Felix äckliga röst nådde mina öron och jag rös av obehag.. Jag snurrade runt så att jag stod med ansiktet mot honom.
Han struntade i att jag inte svarade och kollade istället obehagligt på mig.
"Du och Omar är ganska söta tillsammans", flinade han sedan.
"Psykopat", fräste jag åt honom. Han skrattade hånfullt.
"Nå, vill du få bort chippet eller inte?", frågade han och jag gav ifrån mig en lätt nick. Klart att jag ville.
"Det är lite avancerat, jag kan inte få ut det själv. Jag har dock en polare som kan få ut det", sa han och gav mig en frågande blick.
Jag gav honom en "men-säg-då" blick, han ryckte lätt på axlarna.
"Det är Omar"

Alltså era kommentarer, jag blir så sjukt jäkla glad. Ni är grymma och glöm inte att just DU som läser det här är helt underbar❤️

Jag åker bort i övermorgon och kommer då förhoppningsvis kunna skriva en massor när vi åker

Innan 00:00 || O.rWhere stories live. Discover now