Tjugofem

977 49 9
                                    

Måste bara säga jag vet att jag suger på att uppdatera hahah, har bara typ tappat feelingen till att skriva haha. Har inte läst igenom och därav stavfel osvosv

Jag måste ha somnat den natten för när solen nästa morgon lös in i rummet vaknade jag med ett ryck. Jag kollade mig sömndrucket omkring och såg Omar sova likt en bebis bredvid mig. Jag log åt synen och smekte mjukt hans kind. Han var söt när han sov. Plötsligt slog tanken mig vad jag höll på med. Mina kinder blossades genast upp och jag slutade tvärt. Vad höll jag på med?
"Nej, sluta inte!", sa Omar. Oh shit, hans morgon röst. Jag blev ännu rödare och jag gömde ansiktet i kudden. Omar skrattade lågt och kramade om mig. En varm känsla spred sig i min kropp medan fjärilarna flög som galna i min mage, bara av att han rörde mig.
Vi låg där en stund, tills vi bestämde oss för att gå ner och äta frukost. Jag hade precis satt upp håret i en hästsvans när jag såg ett vitt brev sticka ut från spegeln. Fundersamt tog jag ner det.
Till Keela stod det. Jag öppnade brevet och en vit lapp föll ut. Jag tog upp den och började läsa.

Hello snygging, skönt på Hawaii right? Där du slipper mig, du får vara med Omar hur mycket du vill. Jag ska inte ljuga, ni är söta tillsammans, du och Omar.  Det chockerade mig faktiskt när jag såg er ligga och sova tillsammans. Men sedan gick allting upp för mig, det är ju honom du träffat alla gånger du varit borta länge.
Jaja, nog med skit snack. Jag förstår att du undrar hur fuck jag vet vart du befinner dig. Ja, jag chippade dig. Chippet sitter i din handled. Den högra.
Ett tips är att inte försöka ta bort chippet själv, men som sagt. Det är bara ett tips ;)

Iallafall, vill du få bort chippet kom till stranden 00:00 och inte en minut sent.
//Felix ;)

Innan 00:00 || O.rWhere stories live. Discover now