Trettioett

958 45 10
                                    

Jag vet inte hur länge jag låg där men det gjorde bara mer och mer ont i midjan och jag var ensam likt jag varit ända sedan Felix stormade ut ur rummet.
Men efter ett tag kom iallafall Felix in med två till bakom sig. Han gav mig en kall blick men verkade ha lugnat ner sig.
"Omar är här", sa han kort och drog upp mig från sängen där jag låg. Jag pep till av smärtan som strålade ut i magen och tog stöd av Felix för att inte ramla ihop. Han tog tag om mina axlar och började leda ut mig ur rummet efter de två killarna som kommit in i rummet med Felix.
Det gick sakta och jag snubblade fram men tillslut stannade vi framför en dörr. En av killarna, som jag fortfarande inte visste namnet på, öppnade dörren med ett gnissel. Stapplandes gick jag in i rummet och vände upp blicken för att se mig omkring men stannade med blicken på Omar och ett flämtande ljud lämnade mina läppar när jag såg honom sitta på knä med händerna fastbundna och en tejpbit över munnen. Han mötte min blick och hans ögon såg bedjande på mig och jag kände hur det högg till inuti mig.
"Du har ett val", sa Felix och kollade på Omar. Jag kollade oroligt upp på Felix.
"Du eller Keela", sa han och tog upp en pistol.

Innan 00:00 || O.rWhere stories live. Discover now