26.

2.8K 266 20
                                    

Vracím vás do dětských let :D Look up! Povině všichni pustit :D

Já to teď pořád pouštím Larrymu, (svýmu papouškovi) aby se naučil ten rytmus :D

_LarryLS1_


"Znovu se na mě podívej a schytáš jednu mezi oči!" vyštěkl Bren, jakmile mě spatřil na pozemku školy. Překvapeně jsem vykulil oči a dál zíral na nejo monokl, dost výrazný humorný monokl. "Něco jsem ti snad kurva, řekl?!" zakřičel a už rudnul vzteky. Přesně jsem věděl co chce udělat, když kráčel ke mně.

"Ale notak, Brene." zastavil ho kluk se snědou pletí a laskavým falešným úsměvem. "Takhle se přece k přátelům nechováme, že ne?" Bren zavrtěl hlavou a Zayn se samolibě usmá, když se vydal ke mně. "Nepřekvapilo mě, že jsi nepřišel." řekl jen tak a kráčel vedle mě do útrob pekel. (školy)

"Zayne opravdu mě nezajímá žádná z tvých lží, ani nic-"

"Nepřišel jsem kvůli tomu." přerušil mě. "Budu se držet tvé rady a nebudu se mezi á dva míchat." zayn se znovu usmál a já neměl ani jeden důvod, abych mu to věřil. Panebože, vždyť je to Zayn!

"Nějakej problém?" ozval se za mnou chraplavý hlas a já okamžitě sklopil pohled, protože mi v hlavě okamžitě vyskočila myšlenka na to co jsme včera dělali. Sice to nebylo dokonalé, ale bylo to.

"Ne." řekl jsem pevně a díval se do hnědých očí, které se pohrdavě koukaly na Harryho. "Zayn se mi jen omlouval za své chování, viď Zayne?" Zayn přikývl a pohledem sjel z kudrnáče zpět na mě. "Teď už odcházíš, ne? Říkal jsi, že Mike potřebuje pomoct dopít tu basu."

"Argh." zavrčel Zayn, pohledem klepl k Harrymu a potom se otočil na podpatku a odkráčel ke své třídě.

"Idiot." zamumlal jsem si pod nos, otočil se na to zelenooké stvoření a obdařil ho zářivým úsměvem. Bál jsem se, že to mezi námi bude divné vzhledem k tomu co se stalo a tomu, že jsem mu řekl co k němu cítím, ale přišlo mi, že to Harry jedním velkým krokem přešel, stejně jako já. "Ahoj"

"Taky te zdravím." objal mě kolem ramen a vedl dlouhou chodbou k mé úžasné skřínce. Posprejované a s pěkným číslem, 666.

"Šestset šedesát šest?" zasmál se, pustil mě, abych si mohl vzít věci. Jen jsem pokrčil rameny a otevřel jí, okamžitě mi do ruky spadl malý přeložený papírek. S povzdechem jsem si ho zastrčil do kapsy s úmyslem vyhodit ho, nebo si ho přečíst později. Do téhle skřínky totiž lidi házeli všemožný papírky se zprávama, jelikož jim to přišlo vtipný nebo se o to prostě vsázeli. "Co to je?" zeptal se Harry a ukázal na mojí zadní kapsu.

"Nevím." znovu jsem pokrrčil rameny, vytáhl si tři učebnice a mohl vyrazit na hodinu. "Při nejbližším koši to stejně vyhodím." sladce jsme se usmál a podíval se okolo sebe. Někteří studenti na nás zírali, což mi nebylo zrovna dvakrát příjemné a potom jsem zahlédl toho nevinnýho klučinu do kterého jsem 'omylem' strčil první den školy. Překvapeně se na mě podíval, ale okamžitě zaběhl na záchodky.

"Má cenu se ptát?" zasmál se Harry a já jen zavrtěl hlavou. Rozloučili jsme se a oba se vydali do své třídy. Tak moc jsem chtěl Harrymu na rozloučení věnovat polibek, alespoň na líce, ale jelikož by nás za to všichni ukamenovali, tak jsem se rozhodl to neriskovat.

Posadil jsem se do své lavice, aspoň jsem seděl sám, když byl Niall stále v nemocnici. Byl jsem, ale rád, protože ho měli další den propustit. Už jsem se na něj těšil, protože mi ten blonďák zakázal za ním chodit. Sice nechápu proč, ale bylo to jeho přání a já ho nehodlal porušit.

Totálně jsem ignoroval výklad učitelky Smradlavé a přemýšlel nad tím, jak jsem se vůbec dostal do té prekerní situace s mým vklastním bratrem. Neměl jsem výčitky nebo špatné svědomí, jen jsem se bál, že by na to někdo mohl přijít. Harry mi zase přišel, že je mu to totálně putna a proto jsem neměl v plánu to s ním rozebírat. Docela jsem se děsil budoucnosti, protože jsem měl opravdu špatný pocit, že se něco později posere. Taky jsem se bál, jak to bude semnou a s Harrym, protože spolu nemůžeme mít normální vztah jako každý jiný, ale taky potomhle už nebudeme moc být jen bratři.

Pochvilce jsem si vzpomněl na papírek, ale protože koš byl daleko, tak jsem se rozhodl si to přečíst. Byla to kurva ta nevětší chyba co jsem kdy udělal, protože kvůli tomu papírku jsem se bál na každým kroku.

'Ty a tvůj brácha spolu vypadáte opravdu sladce. Je to sice proti mravním zásadám, ale vám stejně nevadí se muchlovat na veřejnosti, že ne? No, jen bych chtěl říct, že si opravdu užívám pohled na vás dva a těším se, až budu moct konečně povědět světu pravdu o bratrech Stylesových-all the love Xxx'



Injustice || Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat