3.

3.2K 302 39
                                    

Vrátil jsem se domů, kde už měli všichni skoro vše vybaleno. Máma dělala večeři a táta už byl určitě v práci.

Louis byl tuším u televize.

"Ahoj." pozdravil jsem mámu a šel se podívat na to co kuchtí.

"Ahoj." máma se na mě letmo usmála. "Tak co? Jak si pořídil?"

"Jo, našel jsem jedno fitko, udělal si členství a potkal jednoho fajn kluka." řekl jsem a posadil se na barovou židličku.

"Fajn kluka?" ozval se za mnou Louis. Přisedl si vedle na druhou židli a já se trochu odsunul.

Máma se na mě naštvaně podívala, ale pak pokračovala s mícháním omáčky.

"Jo." odsekl jsem. "Jmenuje se Zayn a chodí k nám na školu."

"Na n-novou školu?" vykoktal roztřeseně.

Jen jsem se na něj usmál a pohladil ho po ruce. "Nemusíš se vůbec bát bráško." řekl jsem hraně. "Na nové škole se rychle prosadím. Nevím jak ty, asi tě zase budou všichni šikanovat."

"Harry!" máma se na mě otočila. "Jseš dost ošklivej."

"To je v pohodě." Louis pokrčil rameny a hrál, že mu to vůbec nevadí. Myslíš, že ti to zbaštím? "Má pravdu." dodal a pak odešel do mýho pokoje.

"Běž se mu omluvit!" nařídila máma.

"Proč?" zasmál jsem se. "Vždyť říkal, že je to v pohodě."

"Ano, ale jen, abych tě neseřvala. Jdi a omluv se mu." nakázala.

"Nemám zájem." s těmi slovy jsem odešel za Louisem do svého pokoje.

Ležel na své posteli, s rukama za hlavou hypnotizoval zeď nad sebou. Povzdychl jsem si, ze skřínky vytáhl plavky a šel se do koupelny převléct.

Potom jsem skočil do bazénu a dal si několik koleček. Ve vodě jsem byl asi půl hodinu, když se na kraji objevil Louis.

"Co chceš?" povzdechl jsem si.

"Máme jít na večeři." odpověděl mi. Jeho hlas byl úplně cizí bez emocí. "Mámě jsem řekl, že ses mi omluvil. O tvoje omluvy nestojím, stejně jako já ti za omluvu nestojím. Takže tohle bude nejlepší." hodil mi na zem ručník a zmizel v domě.

Zakroutil jsem nevěřícně hlavou a vylezl z vody. Nečekal jsem, že by mámě lhal v tom, že jsem se tomu ubožákovi omluvil. Takhle by mě máma zase seřvala a on by vyšel za hodného syna. Zatím co by si támhle zarohem kouřil trávu a ojížděl holky.

Zase nepřehánej Harry, zasmál jsem se sám sobě. Žádná holka o něj neškrtne ani pohledem.

Osušil jsem se a šel se do pokoje převléct, pak jsem se vydal za nima do kuchyně. Oba seděli u stolu a zdálo se, že čekají jen na mě.

"Co?" povzdechl jsem si a mrsknul sebou na židli. Máma na mě vražedně koukala, zatím co Louis pošťuchoval to divné kuře.

Ani jeden nic neříkal a tak jsem se pustil do jídla, oni chvilku po mě.

Neřešil jsem je. Rodina pro mě vždycky byla jen přítěž. Nikdy jsem nepochopil proč vůbec rodina existuje? Stejně jen křičí, nadávaj a všechny okolo ponižujou.

Pro mě byla moje rodina cizí.

Dojedl jsem, talíř nechal na stole a odešel do svého pokoje. Lehl jsem si do své postele a zapnul si svůj notebook. Nasadil jsem si sluchátka, zapnul hudbu a přejel na Facebook.

Zachvíli přišel do pokoje Louis, ale já ho ignoroval. Místo toho jsem se přihlásil a najel do chatu. Vyhledal jsem jméno Christopher Doodley.

Chris: Čau :D Jak je v zapadákově?

: Je to tu strašný -_- já chci zpět domů -_-

Chris: ale chudáčku :3

: nech toho ;P

Chris: čeho? :*

: těch provokací :D

Chris: no co, už asi stejně nebudeme BFF tak snad můžu flirtovat s mým teplým kamarádem :D

: jenže ty nejsi teplej a máš holku tak toho nech :D

Chris: okey :D a Anne tě pozdravuje 

: taky jí pozdravuj :) jo a zajdi prosímtě za Mellaní a řekni jí, aby mi už kurva přestala volat, stejně s ní nebudu nikdy chodit -_- :D

Chris: No jo, moje ségra může být někdy pěkně otravná :D

: přesně 

Chris: fajn, tak já musím pozdrabuj toho tupýho trola

: nebudu :D

Otočil jsem se a podíval se na toho trola, jak si na své posteli čte nějakou knihu. Odfrkl jsem si. Ani bych se nedivil kdyby to bylo 50 odstínů šedi, S láskou Rosie, Dopisy pro Julii nebo nějaká další romantická sračka- no i když 50 odstínu moc vel.

"Co je?" zavrčel Louis, protože si mě asi musel všimnout.

"Co čteš?" uchechtl jsem se.

"Co ti je do toho?" zamračil se.

"Já jen jestli je to zase taková ta romantika, na kterou jsi." zavrtěl jsem hlavou.

"To ti může být fuk." zavrčel a dál se mě snažil ignorovat.

Rozhodl jsem se to neřešit a dál se věnoval svému dokonalému já.  


Takže názor na část? :D Jo a pokud to někomu nedošlo... Harry je gay :D Christopher a jeho přítelkyně Anne? :D Kdo viděl Fifty shades od grey- nebo četl- tak chápe xD

No tady máte krásně vidět, jak se Louis a Harry milují xDDDD

_LarryLS1_

Injustice || Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat