13.

2.9K 294 30
                                    

Jedeme dál lidííí :D Snad se vám bude část líbit :)

Pokud ano, tak očekávám nějaký sladký komentář :3 Pokud ne, tak očekávám nějaký **** komentář, tak rychle dolu :D

Poslouchá tady někdo 5 seconds of summer? :O

_LarryLS1_


Celý dny chodil Louis běhat. Prý si tak vyčišťoval hlavu či co, já myslel, že si odběhl do altánku v parku a tam bulel jak malá holka.

Máma se ho párkrát snažila rozveselit, ale nepovedlo se. Ignorant jeden. Ignoroval mě, Nialla a totálně sral na školu.

Taky bych na ní sral, ale chtěl jsem se z ní dostat ne opakovat ročník.

K mému štěstí zayn onemocnil a tak se zatím neřešilo to, že ho ignoruju. Byl jsem za to rád, zatím jsem se mu nechtěl postavit.

Také bylo dobré, že nechodil do fitka. Sice se tam občas objevili jeho gorily, ale ty se o mně nestarali.

"Kde je Louis?" zeptal se mě s povzdechem Niall, když jsem vešel do školy.

"Někde bulí." pokrčil jsem rameny. Už jsem se zase začal chovat, jakože mě nezajímá, ale nebylo tomu tak.

Od té naší menší 'nehody', jsem se cítil jinak. Dalo by se říct divně, ale já věděl, že je to něčím jiným.

Rozhodně v tom hrálo roli, že mě vzrušil bratr, ale já to pořád přihazoval k možnosti, že jsem pěkně dlouho neměl sex.

Možná to bylo obojím, ale... kurva... přece mě nemůže vzrušovat bratr?

"Nechovej se, jakže ti na něm nezáleží." zamručel Niall a usmál se. "Já vím že jo a Louis taky."

"A?" povzdechl jsem si. Niall měl hodně čato takový trapný kecy, že se to nedalo poslouchat.

"Jemu na tobě taky záleží. Měl by si mu věnovat větší pozornost, vzhledem k tomu co prožívá." podal mi sešit, který jsem mu předevčírem půjčil a já si ho naštvaně narval do tašky. Nesnášel jsem, když měl pravdu.

"Kdyby si jen věděl." zamumlal jsem si, tak aby mě neslyšel. Opravdu jsem nestál o to, jak by reagoval na informaci mého malého ponížení.

Zachvíli jsem se s ním rozloučil a oba jsme šli na svojí hodinu. Před třídou jsem se zaraženě zastavil a zíral na Zayna, Mika a Brena.

Dodal jsem si odvahu, nasadil si tašku na záda a chtěl s epokusit kolem nich protáhnout, když mě ale Michael jedním tahem přirazil ke zdi.

"Co?" zasmál se Zayn a poručil mu, aby mě pustil. "Házíš na nás ignor?"

"Promiň, nemám čas." odsekl jsem se. Bál jsem se. Ano, bál. Harry Styles se bál, ale tak když proti vám jsou tři a ještě jeden zmlátil vašeho bratra do bezvědomí?

"Ty na mě nemáš čas?" zasyčel Zayn a chytil mě za vlasy. "Opravdu?"

Něco nesrozumitelného jsem zamručel a uhnul pohledem pryč. Zahlédl jsem hnědé vlasy co se k nám přiblížil. Zanadával jsem si. Ten mi tu opravdu chyběl.

"Rád bych šel do třídy." pokrčil jsem rameny a chytil ho za ruku. Ačkoliv si myslí, že je silnej, moje síla byla patrně větší, protože jsem mu úplně vklidu odendal ruku ze svých vlasů.

"Nikdo ti nebrání." zasmál se Zayn a uhnul mi, když jsem ale chtěl projít, dostal jsem pěstí přímo do žaludku, až jsem se málem pozvracel.

Skácel jsem se k zemi a zakašlal. Čekal jsem další ránu, ale nic nepřicházelo. Naštěstí.

Chvíli jsem ležel, když mě někdo vytáhl na nohy. Měl jsem zavřený oči a snažil se nepozvracet.

"Nepoblej mě." zasmál se jeho hlas blízko mě, když mě opřel o zeď.

"Snažím se." samovolně jsem se usmál.

"Co se tak blbě šklebíš?" otevřel jsem oči a podíval se na něj.

"Pořád vypadáš, jak kretén." ušklíbl jsem se a utřel si ret. Opravdu vypadal hrozně. Sice mu obličej trochu splasknul, ale stejně bylo poznat, že dostal nabudku.

"Tak díky." zavrtěl nevěřícně hlavou a vydal se pryč.

Rozhlédl jsem se kolem a zjistil, že Zayn a ty idioti jsou už ve třídě. Povzdechl jsem si a šel dovnitř. Přesedl jsem si a snažil se ignorovat Zaynův spalující pohled. Věděl jsem, že semnou ještě neskončil.


Injustice || Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat