Takže snad se to bude líbit :D Interviu je divné samo o sobě a nechtěla jsem z toho dělat nějakou tiskovku nebo tak :D část dole je krátká, ale další bude delší, snad :D
No budu chtít znát vaše názory a moc děkuju za to, že jste se zapojily, krásné otázky, ale čekala jsem, že se někdo zeptá na to, co Zayn řekl Louímu :DDD Nikdo, ni nic no :33
_LarryLS1_
Anne:
1. -Máš něco proti homosexualitě? -LittleBitOf_Mrs_Katt
-Vadí vám homosexualita? praguebaby
Ovšem, že ne. Na střední jsem byla zamilovaná do jednoho hocha a pak jsme spolu začali chodit. Po čase, ale zjistil, že ho nepřitahují dívky. Do dnešní doby jsme kamarádi, on má krásný a fungující vztah s mým kolegou, kterého jsem mu dohodila. Homosexualita je láska. Láska jako láska.
2. -Tušíš něco? -SuperWomanCZ
Nechápu otázku.
3. -Premýšľali ste niekedy nad tým prečo majú Harry a Louis medzi sebou takývztah, aký majú respektivne mali a jakto, že sa to zo dňa na deň zmenilo? -NnMason
Tak to opravdu netuším milá zlatá. Opravdu by mě to zajímalo, ale ptát se nebudu. Bojím se, že se to zase otočí a Harry bude do Louího zase rýpat. nechci, aby se něco takového u mých synů dělo a jsem ráda, že jsou spolu za dobře. Jejich úsměvy jsou pro mě priorita. Chci, aby to tak zůstalo napořád.
4.-Jak by jsi reagovala, kdyby jsi zjistila, že jsou oba tvoji synové gayové? -LittleBitOf_Mrs_Katt
To opravdu nevím. Jak jsem říkala proti homosexualitě nic nemám. Samozřejmě, že každá matka doufá, že si její děti jednoho dne přivedou druhou polovičku. Nezáleží mi na tom jestli si kluci přivedou dívku nebo chlapce. Hlavně aby byli s tím člověkem šťastní, to je to hlavní. Jejich štěstí je nejdůležitější. Dívka, chlapec rozhodně nerozhoduje.
5.- Tušiš niečo ohľadom Harryho a Louisa že sa k sebe inač spravaju? -Mata711
Ano,chovají se k sobě jinak. Všimla jsem si. Chci, aby to tak zůstalo. Nevím co se mezi nima stalo, ale něco tuším. Pár věcí mě napadá, jen doufám, že Harry na Louise nešije nějakou boudu. To bych nepřežila.
6.-Jak by jsi reagovala kdyby si zjistila že spolu něco mají tvoji synové? -Salianaxa
Tak to opravdu netuším. Určitě bych s tím měla prolém to ano, ale nevím jak bych reagovala. Je to těžké takhle to posoudit. Můžu se zachovat takhle a takhle, ale přitom můžu udělat něco jiného. Spíše je to tou náladou, kterou máš, když by si na to přišla. Je to dost divná otázka a nevím jak tě napadla, ale abych odpověděla: Vadilo by mi to, ale asi bych jim v tom nedokázala zabránit.
Zayn:
1.-Jsi bi, gay? -LittleBitOf_Mrs_Katty
Tak různě. Spíše jsem na holky, ale nepohrdnu i nějakým klučinou. Hodně to, ale tajím. Rozhodně bych nebyl rád kdyby to někdo zjistil. Hlavně můj táta. Je to přirozený homofobik a už pár homosexuálů zažaloval a vyhrál to. Nevím, jak bych dopadl já. Rozhodně to, ale nechci zjistit. Každopádně jsem bi.
2.-Co si myslíš o Harrym a Louisovi? -Salianaxa
Myslím si, že jsou to oba skvělí kluli, ale jen když stojí proti sobě. S Harrym jsem byl v pohodě než mě začal nenávidět kvůli tomu, že jsem hrál fér proti jeho bratrovi. Stejně tak Louis. Bylo by fajn učit ho, boxovat s ním a dělat všechny ty kick kraviny, protože nikoho takového krom Liama nemám a abych byl upřímný, Liam mě nemá zrovna v lásce, ale to nikdo. Rád bych se jedním z těch bratrů bavil, ale ne s obouma to je přímo vražedná kombinace.
ČTEŠ
Injustice || Larry ✔
FanfictionKlasická britská rodina; Anna, Desmond, Harry a Louis Stylesovi. Harry+Louis= Nepřátelství→ Pomoc→ Přátelství→ Důvěra→ Láska→ a co dál ?? Dokončeno✔