5.Aquapark

1K 44 2
                                    

*Ray
"Nemůžu se hnout" zakňučí Ash.Zasměju se, ale já jsem na tom úplně stejně.
" Moje řeč " přidá se Luke a roztáhne se ještě víc na gauči.Ano, to jsme my,přežraní a valející se paka, které neví, kdy přestat jíst.

"Kluci?" zeptám se
"jop?" odpoví mi téměř okamžitě.
" Co takhle to jít vyplavat do aquaparku? " nadhodím jim můj nápad,protože pokud toto nevycvičím nebo nevyplavu,tak budu jak koule.
"Sice mám břicho jak těhotnej, ale pravda je, že plavat jsme nebyli dlouho." řekne Luke. Usměju se a koukám na kluky kteří se ještě nějak nevyjádřili.
" Když tak na tebe koukám,tak se mi zdá,že pojedeme i když nebudeme chtít." řekne Calum a zasměje se.
" Naprostá pravda.Jedeme! Za hodinu sraz u dveří " vypísknu a jdu do pokoje se nachystat.
Zajdu do koupelny,oholím si nohy a odlíčím se,protože nechci mít rozmazanou řasenku.Když už jsem hotová,tak jdu do šatny vybrat něco sportovního.Nemá cenu vypadat nějak elegantně,když jdeme plavat.Dám si sportovní legíny na kterých je nápis Never give up,bílé tričko s mimoněm a přes to černou Nirvana mikinu.Ještě si nachystám spoštovní Nike tašku do které nahážu černé dvojdílné plavky,ručník,šampón,sprchový gel,hřebínek a nějaký míček na házení.Kapsy od mikiny využiju na mobil,peněženku a klíčky.Zbývá mi ještě 10minut a tak si pustím na YT Galantis- Runaway. Začnu si uklízet nějaké neposkládané trička, ustelu postel a srovnám knížky. Vyšlo mi to přesně na konec písničky.Nazuju si obyčejné tenisky ve kterých chodím běhat,seběhnu schody a v předsíni si dám bundu,šálu a čepici.

"Jedéééém" zakřičím do prostoru. Za chvíli slyším jen dusot na schodech. Zasměju se a pokroutím nad nima hlavou, když kloužou po podlaze.

"jsme tu " řekne udýchaně Luke.

Nasedneme do mého Range roveru a vyjíždíme.

*****

Kluci šli do jejich šaten a já šla přímo do těch dámských.Rychle jsem se osprchovala,ale jen tak abych si nenamočila vlasy.Vzala jsem ručník a všechny věci, které byly potřeba a šla k bazénu.Kluci na mě poctivě čekali. Awww jak štěňátka.

"Ray, pohni!" zakňučí Mike. Vypláznu na něj jazyk,věci dám do poličky, která je u bazénu.

"Kdo bude poslední ve vodě platí jídlo"křiknu na ně a rozbíhám se,skočím šipku a zhluboka se nadechnu po vynoření na hladinu.

Jako poslední skočil Calum, který se tvářil dost uraženě.Zasmála jsem se nad jeho chováním a plavala ho potopit.Nečekal to.Joooo! Konečně se mi to povedlo. Vynořil se a jeho výraz mluvil za vše.Rychle jsem se otočila a plavala co nejrychleji pryč od něj.Jsem dobrá,ale Cal je rychlejší.Bohužel.Chytl mě za kotník,stáhl k sobě a vyhodil do vzduchu.Než jsem stihla cokoliv udělat už jsem se házela luxusního placáka na záda.Vynořila jsem se,ale nadechnout jsem se nemohla.Začala jsem panikařit.

"Ray, dobrý ?" vyjekl ustrašeně Cal.Jen jsem zakývala hlavou, že v pohodě nejsem.Kluci už doplavali taky a já pořád lapala po dechu.Začala jsem mávat rukama směrem k zádům.Naštěstí to Luke pochopil a praštil mě do zad.To mi nahodilo dýchání a já se zhluboka nadechla.Sice jsem potom začala hrozně kašlat,ale ten pocit byl dokonalý. Konečně můžu dýchat, pomyslela jsem si.

"Žiješ?" vyjekli

"Díky Luku, a vy mi dejte pokoj" vyjela jsem na ně,protože sranda je sranda,ale co je moc, to je moc.Cal sklopil zrak a všichni jen mlčeli.

Vylezla jsem z bazénu a šla směrem k tobogánu.Naposledy jsem se na ně ohlédla.Blbli jak malé děti.Zavrtěla jsem hlavou,popadla nafukovací pneumatiku a šla vyšlapat snad milion schodů.

"Proč tu bože není výtah?" povzdechla jsem si,ale přesto dál šlapala.

Byla celkem dlouhá řada a tak jsem dala pneumatiku na zem.Záviděla jsem těm lidem,kteří se tu smáli a užívali si nádherný život.Sice si myslím, že bych už nemohla patřit do normálního světa,kde má každý svůj denní stereotyp,ale chtěla bych být aspoň trochu normální 17ti letá holka.

Now and here! (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat