*Ray
"Jste připravení?" zeptala jsem se, když jsme seděli v autě před velkou továrnou, kde nás čekal jejich první obchod.
"Co takhle si to ještě zopáknout?" navrhl nervózně Louis.
"Zkuste si představit , že jste jen herci v akčním filmu. To by vás mělo trochu uklidnit. Budu mluvit hlavně já. Jason je trochu vyšinutý magor,ale má nejlepší zbraně. Takže mě nechte mluvit a kdyby se objevili potíže na nic nečekejte a začněte střílet." řekla jsem a ještě radši dodala.
"Hlavně nestřílejte po nás,ale po nich." zasmála jsem se
"Je fain , že je ti do smíchu." zasmáli se,ale byl to spíš ten smích,kterým se snažíte něco skrýt. Popravdě jsem byla asi nervóznější než oni. Naposledy jsem se na ně podívala,pousmála se a kývla , že jdeme.
Všichni jsme si zastrčili své zbraně za pásky kalhot a přes to přehodili mikiny. Harry vytáhl černou tašku plnou peněz z kufru,ale můj úmysl nebyl ty peníze někomu dát. Naposledy jsem se zhluboka nadechla a zatáhla za úchytku na obrovských vstupních dveřích do jedné z desítek hal,které tady byly.
Šla jsem v čele a kluci šli v trojúhelníku za mnou. Kráčeli jsme hlouběji a hlouběji do tmy. Pár metrů před náma se rozsvítilo světlo. Byl tam stůl a u něj seděl chlap v černé mikině. Na stole byla obrovská taška ve které byly asi ty zbraně a já šla blíž a blíž k němu. Chtěla jsem to mít hotové,co nejdřív.
"Máš to?" prskla jsem na něj. Je čas vrátit se do starých kolejí.
*Harry
Došli jsme až k němu a Ray začala.
" Máš to?" řekla ostrým hlasem. Zůstal jsem na ni hledět. Stála sebevědomě před chlapem a vypadalo to, že slovo strach nemá ve svém slovníku. Z očí jí šlehaly plameny, které dávali dost jasně najevo , že má člověk spolupracovat.
"Vždy tak milá." zasměje se Jason.
"Čas jsou peníze, takže mi dej co chci." zavrčela a šla blíž k němu. Chtěl jsem jít za ní,ale Lukova ruka mě zastavila.
"Nech ji. My jsme jen pojistka,kdyby se něco stalo." šeptl Luke. Neochotně jsem přikývl a pozorně sledoval situaci, jako všichni ostatní.
"Koukám, že sis konečně založila gang." koukl na nás a na tváři se mu objevil menší úšklebek.
" To není tvoje starost." udělala další krok k němu a ruce zaťala v pěsti.
"Klid holka." znovu se zasmál.
"První chci vidět peníze a pak dostaneš vše, co chceš." teď už to nebyl úsměv, který by mu pohrával na tváři. Jeho tvář byla bez kapky emoce. Stoupnul si a udělal krok k ní. S Ray to ani nehlo. Chvíli se na něj nedůvěřivě dívala,ale potom na mě kývla a já ji podal tašku. Snažil jsem se vyhledat její pohled,ale okamžitě uhla a tím mi dala signál, že teď se mám stáhnout.
" Tady jsou peníze." Rozepla tašku a ukázala mu její obsah. Jason se usmál a hvízdl. Ze zadního východu vyšel chlap,který měl tak metr devadesát. Nesl dvě obrovské tašky,které hodil Ray před nohy.
" Si tak předvídatelný." zasmála se Ray. Nechápu o co jí jde.
"Jak to myslíš?" znejistěl ten chlap.
"Tehdy si tu byl sám a málem si přišel o hlavu a teď?" rozmáchla rukama a usmála se.
" Teď tu máš 5 dalších chlapů ,kteří se snaží být hrozně nenápadní." řekla.
ČTEŠ
Now and here! (1D)
FanfictionŽít okamžikem a být sama bylo to jediné,co mě drželo při životě. Drželo mě to do té doby, dokud nepřišli oni.