14.SMS

678 26 1
                                    

*Ray
" Ray?" zašeptal někdo
" hmn" zamručela jsem.
" Snídaně " šeptl někdo znovu.
Zvedla jsem se do sedu a uviděla všechny, jak stojí u mojí postele a Louis drží snídani.
" Co vyvádíte?" zasmála jsem se, ale u toho se trochu rozkašlala,protože po ránu mě vždy bolí v krku.
"Dojela si z nemocnice a my ti chtěli udělat příjemný den v novém domě a tak..." řekl Niall.
" Děkuju kluci " Podívala jsem se na ně vděčným pohledem a vzala si od nich tácek.
" Nebude lepší když pojíme všichni spolu? " zeptala jsem s úsměvem.
" Super nápad" vypískl Luke.
" Tak jdeme "
Chtěla jsem se zvednout,ale ještě předtím mi Liam vzal snídani.
" Nejsem nemocná" řekla jsem mu.
" Ray, nech se jeden den obskakovat. Víckrát to už nebude." zasmál se Luke. Na něj jsem jen vyplázla jazyk a začala se znovu zvedat.
"Kde si vzala to oblečení?" zeptal se Niall, když mě uviděl,jak stojím v Harryho triku a pyžamových gatích.
" No Harry mi ho koupil" trochu jsem začervenala, protože Harry si mě prohlížel a zastavil se u trička.
" To je myslím moje" šeptl, když všichni už odcházeli.
" Myslím, že už ne " mrkla jsem na něj a šla dolů na tu snídani. Slyšela jsem, jak se Harry zasmál,ale nějak jsem to neřešila, protože jsem měla hrozný hlad.
"Ani nevíte, jaký je to boží pocit jíst normální jídlo" Rozplývala jsem se blahem nad chutí palačinek s marmeládou a kakaa.
" Celkem to chápu a hádám, že budeš chtít přidat, když vidím jak se láduješ" zasmál se Luke.
"Ne, chtěla bych si zajít do posilovny, takže by mi bylo dost blbě kdybych si přidala" řekla jsem úplně v klidu.za to kluci na mě vytřeštili oči.
" Nikam! Dnes se jde na nákupy, takže žádná posilovna a navíc mas mít klidový režim" řekl přísně Harry.
" Děláš, jak kdybych byla z cukru" řekla jsem trochu naštvaně.
Dál už jsem to nějak neřešila a normálně se s nima bavila, protože by mi posilovna stejně neprošla.
"Za 15 min odjezd. Co vy na to? " navrhl Harry.
"Jo, to by šlo" řekli jsme a každý se šel chystat do svého pokoje.
V pokoji jsem si nachystala věci, které mi koupil Harry a začala si je oblékat. Vlastně musím přiznat, že se mi dost líbilo to, co vybral. Byly to černé legíny, to spodní prádlo, šedé obyčejné tričko s tmavě šedým svetrem pod zadek. Na spodu tašky byly i boty. " To jsem teda zvědavá jestli mi budou " zasmála jsem se.
Sice mi byly kapku větší,ale jinak paráda. Šla jsem do koupelny, kde jsem si učesala vlasy nějakým hřebínkem, který byl v šuplíku,vyčistila jsem si zuby a nakonec opláchla obličej. Namalovat se nemám čím,takže jsem se naposledy shlédla v zrcadle a šla dolů. Slyšela jsem hlasy z obýváku a tak jsem šla přímo tam.
" Můžem?" zeptala jsem se,když mi nikdo nevěnoval pozornost.
" Můžem. Mimochodem sluší ti to" usmáli se na mě. Jsou tak miloučcí.
" Jak si věděl, jaké oblečení a jaké barvy mám ráda? No a hlavně velikost? "odchytla jsem Harryho.
"Ve skole si nenosila skoro jiné barvy než tyto. Legíny padnou vždy, spodní prádlo to jsem typoval a boty byla haluz" zasmál se.
"Dobře. Pak ti dám peníze" řekla jsem
" Zapomeň" řekl rázně.
" Smiř se s tím " mrkla jsem na něj a šla před barák, kde jsem se málem udusila štěstím.
" ach božeeeeeeeeee" vypískla jsem a běžela ke svému milovanému autíčku, které jsem ehm ' objala'.
" Toto je normální? " zasmál se Niall.
" Na její auto radši nešahejte" varoval je Luke.
"Ray,si vážně ta nejdivnější holka,kterou jsem kdy poznal" zasmál se Louis.
" Řídím" houkla jsem na ně a sedla si za volant.
"Ehm radši budu řídit já" řekl Liam.
"Ne řídím já" nenechala jsem se.
" Tak počky, jdu napsat závěť " řekl zcela vážně Liam.
"Ray? Svezeš je stejně jako tehdy mě?" zasmál se Luke.
" Hmm, to zní fain " řekla jsem.
Kluci se na sebe podívali, ale nakonec nasedli.
" Připoutejte se" varovala jsem je.
" Veze nás hoka, takže se neboj, že bysme se nepřipoutali " řekl Louis
" Luku? Připravenej? " zasmála jsem se. Ten se jen zasmál a kluci se na sebe porad tak divně dívali.
Nastartovala jsem a rychle vycouvala, pak jsem přes ručku udělala otočku a rychle vyjela vpřed. Zatáčky jsem jela smykem a celou cestu jsem jela asi 150. Pokuty mě netrápí a řídit umím skvěle.
Dojeli jsme před obrovský obchoďák, kde jsem zaparkovala tak nějak po svém stylu, takže jsem jela pak zatáhla za ručku a přetočila se přímo do parkovacích čar.
" Pořád si myslíte, že holky neumí řídit? " zasmála jsem se otočila se dozadu.
Kluci už byli venku a Luke, který na to je zvyklý se jim jen smál, jak to rozdychávaly.
" Copak?" zasmála jsem se.
"Kde si se to naučila?" zeptal se překvapeně Liam.
"Prostě umím řídit" snažila jsem se obejít otázku.
"Hlavně proč tě nechali ti poldové?" ozval se Harry.
" Ví, že by ji nechytili. Její auto už znají" řekl vážně Luke, kterého jsem okamžitě spražila pohledem.
"Tak jdeme" řekla jsem a šla do obchoďáku.

Now and here! (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat