"Kurva, kurva.. KUrva..." křikl jsem a praštil do zdi. Opřel jsem si čelo o stěnu a snažil se trochu uklidnit.
Zavibroval mi mobil v kapse od tepláků. Vytáhl jsem ho,odemkl a přečetl si příchozí zprávu..
*Harry
"Tvojí milované už se nemají kde tvořit modřiny a rány :( Buď do 20 minut na souřadnicích které ti pošleme hned po tvé odpovědi. Přijdi sám! Jinak zemře!" četl jsem to několikrát. Já je zabiju!!!!! Krev se začala vařit v mých žilách a mou mysl ovládla zlost.Napsal jsem rychlou odpověď že rozumím a šel se rychle obléct. Za chvíli mi došly souřadnice, já rychlostí blesku vystřelil z pokoje a mířil si to přímo do garáže.
"Kam jdeš?" zastavil mě Niall.
"Ehm, dostal jsem chuť na pizzu, tak si pro ni zajedu." řekl jsem rychle a bez čekaní na jeho reakci jsem pokračoval v dost rychlé chůzi ke garáži. Kdybych mu to řekl zastavil by mě. Šel by se mnou a ona by zemřela. To nikdy nedovolím. Jestli ona, tak i já. Nedokážu bez ní být. Vím , že ji znám chvíli a celkově to mezi náma bylo složité,ale do prdele! Je to Ray!
Cesta trvala chvilku.Zaparkoval jsem v odlehlé části a čekal,co se bude dít.Uznávám , že to není moc chytrý,ale nemám na výběr.
"Vystup." rozkázal mi vysoký muž. Mohlo mu být něco kolem 30.
"Kde je?!" vyštěkl jsem na něj hned jak jsem vystoupil.
" Tady nemáš vůbec co mluvit chlapče!" zasmál se.
"Ty hajzle! Okamžitě mi řekni,kde je!!" zařval jsem na něj. Teď už jsem stál jen metr od něj. Chtěl jsem ho praštit,ale někdo mě chytl zezadu. Trhl jsem sebou ve snaze se vyprostit ze sevření,ale nic.
" Nesahej na mě!" škubal jsem sebou,ale nepomohlo to.
Ten chlap,co tu byl první se zasmál,vzal si zbraň a praštil mě s ní do hlavy. To je to poslední,co vím.
********************
"Kyle, probírá se." řekl hlas, který jsem sotva slyšel.
Cítil jsem, že mě nesou. Bolela mě hlava,ale hned jsem si začal dávat dohromady o co vlastně jde. Otevřel jsem oči a začal řvát.
"Kde je?! Kde je?!"
" Hned ji uvidíš." ušklíbl se ten kluk,ale nepustil mě. Pokud ji uvidím,tak ať si mě nesou hovada.
" Myslím,že zrovna je u ní Jake." zasmál se.
Dali mě do nějakého pokoje. Kde je?! Rozhlížel jsem se,ale nikde jsem ji neviděl.
"Tak kde je?" začal jsem být vážně nasraný.
"Možná ji teď nechceš vidět." řekl a to už jsem nevydržel. Chytl jsem ho a hodil na židli.
"Vyklop, kde je!" křikl jsem znovu.
"Klídek. Ale je u ní teď Jake a já nejsem takové hovado,abych tě tady takhle mučil.Navíc musíme počkat až to řekne Amy." řekl ten druhý.
"Mimochodem jsem Kyle. A když pustíš Jerryho budu ti za to vděčný. My dva jsme jediní normální. Jasně nejsme svatoušci,ale kdo v této branži je? Amy je Ray úplně posedlá.".. řekl Kyle a já na něj zůstal hledět.
" Ta holka toho vydržela sakra dost a proto si tu ty." řek Jerry. Nechápavě jsem se na něj podíval a tím mu dal signál ať to vysvětlí.
"Jake práskl, že si její slabina. Budou tě mlátit a bůh ví co ještě ti udělají jen aby ona trpěla... A když už jsme u toho, tak Amy zařídí,abyste trpěli oba stejně." vysvětlil Jerry.
ČTEŠ
Now and here! (1D)
FanfictionŽít okamžikem a být sama bylo to jediné,co mě drželo při životě. Drželo mě to do té doby, dokud nepřišli oni.