*Harry
Už hodinu běháme po pláži. Ray ta vypadá smířená s osudem, Niall ten běhání miluje,kluci vraždí Luka pohledem no a já se snažím, abych to přežil.
" Jedem! Pohněte! Až na vás budou střílet, poděkujete mi." zařval Luke.Otočil se zas před sebe a zrychlil.
"Kondice,chybíš mi" řekla smutně Ray vedle mě.
"Mě něco říkej." zasmál jsem se.
" A to je jen začátek " řekla a srovnala Lukovo tempo." Tak a teď se jde do posilovny" rozkázal, když jsme doběhli k domu.
" Nemá se začínat pomalu?" křikl udýchaný Louis, který doběhl jako poslední.
" No, vám může jít o život, takže ne, pomalu se začínat nemá " zasmál se Luke.Ještě asi dvě hodiny jsme byli v posilovně a já už vážně chtěl umřít. Nejsem na tom fyzicky nějak špatně, ale toto bylo fakt moc. Ray byla od hlavy až k patě mokrá jak myš a my na tom nebyli jinak. Celkem mě překvapilo, že Luke je jen trochu zpocený a to dělá vše co my.
" Konec!" houkl a my všichni okamžitě lehli na zem.
" Zítra znovu" řekl.
Ray zafňukala a my se na něj vražedně podívali.********
*Ray
Dala jsem si dlouhou sprchu,vyfénovala si vlasy, namalovala se a spokojeně se na sebe usmála. Trénink byl sice šílený, ale už jsem to potřebovala a vzhledem k situaci je dobré být v kondici.
Z šatny jsem vytáhla černé legíny,uplé bílé tričko nad pupík a přes to jsem hodila vínový svetřík, který jsem nechala rozepnutý.
Děsila mě představa, jak jsme na nějakém obchodě a kluci stojí po mém boku. Deptá mě, že v těchto sračkách lítají kvůli mě. Tak hrozně mě to sere!!! Bohužel už se stalo a tak je musíme zaučit, co nejlíp. V NY je tolik gangů, tolik lidí, kteří mi jdou po krku,protože jsem jim tolikrát přebrala dodávky za miliony dolarů. Nevadilo mi to, když jsem byla sama,ale teď mam gang, ve kterém jsou mimochodem moji přátelé,kteří nemají páru o tom, jak to chodí. Kam jsem se to sakra dopracovala.
Nahodila jsem pozitivní náladu, protože teď je hlavní být v pohodě a vydala jsem se směrem dolů na oběd. Jasně, že snídaně nebyla. Při tom přemýšlení o jídle mi zakručelo v břiše.
"Když si nás tak dlouho mučil, tak doufám, že si něco uvařil" zasmála jsem se. Kluci seděli a hlavy měli položené na stole. Ani se na mě nepodivali, když jsem došla jen něco zamručeli.
" Nebojte, za pár dní si zvyknete." poplácala jsem Nialla po zádech.
" Budou špagety s kuřecím masem " řekl opožděně Luke.
" Pohni prosím " křikla jsem.
" Si holka. Mohla si vařit ty." zašklebil se.
"příště" mrkla jsem na něj, když jsem se došla podívat, jak mu to jde." Jídlo" oznámila jsem klukům, když jsme to s Lukem začali nosit na stůl.
Všichni hladově zvedli hlavy a mlsně hypnotizovali talířky. Jediný Harry hypnotizoval mě. Vyplázla jsem na něj jazyk a čekala, že se zasměje, ale místo toho rychle odvrátil pohled a trochu zčervenal. Wtf? Vážně se začervenal?! Radši jsem se tím víc nezabývala a pustila se do jídla.*********
Dnešní den byl hrozně fain. Bylo super se bavit bez nějakých zábran, abych se neprokecla. Dozvěděla jsem se hodně trapných zážitků, které na sebe kluci bonzovali. Neváhala jsem a samozřejmě jsem vytáhla něco na Luka,který mě málem zabil, ale nic na mě neměl, protože jsem věčně nebyla doma nebo byla v pokoji.
Pak jsme se dívali na filmy a já si při jednom z filmů vzpomněla na Amy. Řekla jsem klukům, že jsem unavená, ale místo do pokoje jsem šla tam, kde jsem věděla, že se uklidním.*Harry
Dívali jsme se na nějaký film a při jednom Ray odešla. Všichni jsme byli hodně unavení, ale ona vypadala celkem v pohodě.
" Jdu se mrknout na Ray " řekl jsem a myslím, že kluci ani nezaregistrovali, že jsem něco řekl,protože tak nějak byli zažraní do telky." Ray?" zaklepal jsem a potichu vešel.
Pokoj byl prázdný.Kouknul jsem se všude dokonce i pod postel. Kde je?!
Šel jsem dolů a chtěl jít za klukama,ale uslyšel jsem tlumenou hudbu,která vycházela z posilovny. Takový magor není,ne?! Kdo by šel do posilovny poté co jsme tam před pár hodinama umírali.
Opatrně jsem otevřel dveře a vešel. Ray měla obvazy na ruce a mlátila vší silou do boxovacího pytle. Kapky potu jí stékaly po břiše, pažích a čele. Byla nádherná i přes to, že byla zpocená a po tváři ji tekly slzy. Počkat! Slzy?! Došel jsem k ní a chytil ji za ruce a i přes to, že na mě koukala jak na zjevení a snažila se vytrhnout z mého sevření, jsem ji obejmul.
" Pusť mě! Nech mě být! "trhala sebou, řvala na mě, ale nedal jsem se. Vím, že objetí pomůže každému. Ať už si to člověk přizná nebo ne. Nevím, proč brečí, nevím, proč se kvůli ní tak měním,ale neustále ji musím být na blízku. Cítím, že ji musím chránit. Ať jde o cokoliv.
Přestala bojovat a svezla se na kolena. Klekl jsem si taky a nakonec jsem s ní pohupoval ze strany na stranu. Brečela do mé hrudi a teď už seděla v mém objetí.
" Ššš..." utěšoval jsem ji.
" Všechno bude dobrý " šeptal jsem ji do ucha.
" Nic! Nikdy už nic nebude dobré. Všechno jsem podělala." zavzlykala a odtáhla se ode mě.
Pořád jsem měl ruce na jejich ramenou. A ona měla ruce na mých bocích.
" Co se děje? " zeptal jsem se tiše.
" Všechno je to má vina. Nikdy jsem neměla mít přátelé. Nikdy" setřela si slzy, ale za chvíli je tam měla znovu. Natáhl jsem ruku a opatrně jí setřel další vlnu slz. První sebou překvapeně škubla,ale potom zavřela oči a opřela se do mé dlaně. Nikdy jsem nevěřil, že bych toto mohl zažít. Pouhý dotyk způsobil elektrický proud jiskřící v mém těle. Vypadala, tak spokojeně. Brečela, ale mým dotekem jako by se jí ulevilo.
Otevřela oči a podívala se na mě. Dívala se přímo do mých očí, jakoby v nich něco hledala. Měla ubrečený obličej, ale přesto byla tak krásná. Nemohl jsem už dál čekat. Zabije mě, ale já musím cítit chuť jejich rtů. Nepohnula se ani o centimetr jen se dívala. Palcem jsem přejel po její tváři a čekal, co to s ní udělá. Jemně přivřela oči,ale stále se vpíjela do těch mých. Teď nebo nikdy!
Překonal jsem tu vzdálenost mezi náma a opatrně se otřel svými rty o ty její. Dala mi ruce zpět na boky a zavřela oči úplně. Znovu jsem přiložil rty na ty její a když nic nenamítala, začal jsem s nima pohybovat. Spolupracovala a bylo to něco nepopsatelného. Nikdy jsem s žádnou holkou nic takového necítil.ahojky,doufám, že de vám díl líbil a omlouvám se za chyby,ale píšu to na mobilu :-D děkuju za přečtení
Pac a pusu :-*
- Lenus
ČTEŠ
Now and here! (1D)
FanfictionŽít okamžikem a být sama bylo to jediné,co mě drželo při životě. Drželo mě to do té doby, dokud nepřišli oni.