*Ray
"Ani se nehni!" zvýšila jsem hlas na osobu, která stála ve tmě.
" Ray? Tvl! To jsem já!" začal drmolit
" Luku! Já myslela, že si někdo z nich" oddechla jsem si. Chtěl něco říct, ale ze schodů se ozvalo." Co se děje?" došel dolů Harry.
Rychle jsem schovala zbraň za záda a snažila se vymyslet nějakou dobrou výmluvu.
"Já už jsem dojela a Luke měl hlad." řekla jsem.
" Aha" řekl,ale vím, že mi to nevěří.
"Tady se nedá spát" zamumlal Louis za kterým šli i ostatní.
" Sorry kluci" řekl Harry.
"Proč jste všichni vzhůru?" zeptal se Niall.
"Měli jsme hlad" řekla jsem. Harry se na mě okamžitě podíval a já věděla, že budu muset vymyslet sakra dobrou výmluvu.
"Nejdeme se koukat na film? Protože já už asi neusnu." zívl si Liam.
"Jo, jen si musím odskočit" řekla jsem a běžela do pokoje.
'Hra začíná' Co to znamená? Nikdy nedovolím, aby se někomu z nich něco stalo!
Převlékla jsem se do šedých legín a černého tílka, k tomu jsem si dala modrý svetřík a mohla se vydat za klukama.
Naposledy jsem se na sebe podívala do zrcadla,povzdechla si šla směrem ke dveřím.
Velká rána se ozvala ze spodu. Ne,ne, ne to nemůže být pravda. Rychle jsem vzala zbraň a utíkala dolů.
" Kde je?" zeptal se někdo. Přidala jsen do tempa a už stála v obýváku.
"Zkus na ně sáhnout" zavrčela jsem. Velká postava sebou trhla mým směrem.
"Už se klepu strachy" zasmál se.
Zbraň jsem ještě nevytahovala a tak jsem udělala rázný krok vpřed.*Harry
V klidu jsme vybírali film a smáli se. Pak se ozvala rána a do domu vletěl nějaký borec. Luke si stoupnul před nás, což jsem absolutně nechápal.
" Na pohovku hned!" rozkázal ten kluk.
" Vypadni!" Zavrčel Luke aniž by vnímal jeho rozkaz.
" Kde je?!" ignoroval ho.
Kde je kdo? Byl jsem totálně zmatený. Viděl jsem další dva chlapi u zadního vchodu. Co se tu děje?
"Zkus na ně sáhnout" řekla pevným hlasem Ray, která doletěla jak střela zrovna v moment, kdy se blížil k nám.
Tak teď to nechápu už vůbec.
"Už se klepu strachy" zasmál se, ale s Ray to ani nehlo. Na tváři měla kamenný výraz a spolu s ním udělala krok k němu.
Chlap hvízdnul a do místnosti přišli ti dva, co jsem viděl.
"Ať se ani nehnou" rozkázal těm dvěma a kývl naším směrem.
" Jasone... " řekl jeden z nich, ale po jeho pohledu byl radši sticha.
Ten chlap jménem Jason se otočil zpět k Ray. Podíval jsem se na ostatní, Luke měl zaťatou čelist a kluci pozorně pozorvali každý pohyb v místnosti.
"Tak toto je dcera velkého Billa Mayerse?" zasmál se.
Ray nic neříkala, podívala se na mě a na okamžik se jí na tváři mihla emoce, která ale hned zmizela.
"Toto je tvůj konec" řekl vážně a rozešel se směrem k ní.
" Ray!!!" zařval Luke. Okamžitě za to dostal několik ran od těch dementních goril. Ray na něj jen kývla a svou pozornost vrátila k Jasonovi. Ten se rozpřáhl a vrazil Ray pěstí do obličeje. Její tvář sebou škubla,ale Ray pořád nic.
" Nešahej na ni! " začal jsem sebou škubat abych se dostal ze sevření těch kokotů. Nepovedlo se mi to.
Dostala ještě dvě rány, ale nebránila se, nehlo to s ní.
"Že by všechno byly pouhé výmysly? Říká se, že si jiná než jak tě tady vidím já" řekl Jason, který ji dal další ránu.
"Ray! Co to děláš?" řekl celkem potichu Luke.
Ona se na něj podívala mrkla a v ten moment jsem nevěřil svým očím.
Vykryla jeho ránu a dala mu pěstí. Začala se bránit a musím říct, že vyhrávala. Dala mu ještě asi 3 rány, potom ho kopla do žeber a zakončila to poslední ranou až byl nucen si kleknout.
Luke vedle mě sebou škubl a začal se rvát s jedním z těch co nás hlídali.
Vzal jsem to jako příležitost a udělal to samé.*Ray
Doufala jsem,že to mrknutí Luke pochopí. Jason klečel a mnul si tvář na které se mu rýsovala velká modřina.
" Proč mě každý podceňuje?" zavrčela jsem na něj a namířila zbraň přímo na jeho hlavu. Poslední dobou to dělám častěji než kdy jindy.
"Co se tu kurva děje?" zařval Liam.
" Potom, teď mi pomoz" řekl Luke,kterému jsem hodila zbraň.
" Tímto to nekončí" řekl Jason,který spolu s jeho kamáradičkama seděl na zemi.
"Pro tebe ano!" zařvala jsem na něj .
" Jste všichni v pohodě? " zeptala jsem se. Na Luka jsem hodila vyčítavý pohled na který reagoval sklopením hlavy.
" Kdo vás poslal?! " zeptal se Luke
"Nic vám neřekneme. Buď nás zabijete vy nebo ta, která všechno řídí" zasmál se jeden z těch kluků. Byl pořádně zoufalý. Je to takový ten stav, kdy víte že zemřete a tak své zoufalství skrýváte za smích.
" Takže Amy" řekla jsem spíš pro sebe než pro ně.
Co teď? Zabít je před klukama nebo je pustit a tím poslat Amy zprávu? Tolik otázek a zase žádné odpovědi.
"Něco vám řeknu" začala jsem "Pokud zjistíme, že jste neudělali to, co jsem chtěla tak vám garantuju, že to co s váma potom udělám se vám líbit nebude!" řekla jsem přes zaťaté zuby. Luke na mě hodil nechápavý výraz a kluci stáli a propalovali pohledem ty dvě gorily."Vzkážete jí, že pokud chce válku má ji mít,ale vynechá z toho lidi kteří jsou v této místnosti" ukázala jsem na kluky a i na Luka.
" Ray..." řekl Luke,ale pokračovala jsem bez povšimnutí jeho poznámky.
" A co myslíš, že udělá ona nám? " vyjekl jeden z kluků. Vypadal nejmladší a taky se asi nejvíc bál.
"Proč pro ni děláte, když s váma takto jedná?" ozval se Luke.
"Přidáme se na stranu vítěze" řekl Jason.
" Skvělý, takže vzkažte ji přesně to, co jsem řekla. Chápu,že je příliš slabá na to aby hrála fér, ale pokud vynechá ty,které jsem zmínila nebudu ji přebírat obchody. Nic. Je to jasný?! " zavrčela jsem na Jasona.
" Dobře. Možná nejsi tak špatná " zasmál se Jason.
"Nejsem Amy, abych zabíjela své lidi nebo někoho jen tak!" houkla jsem na něj.
Viděla jsem, jak se tomu klukovi zablýsklo v očích, když jsem to dořekla. Ach ta naděje.
"A ještě něco" řekla jsem když odcházeli.
"Pamatujte si, že možná nejsem Amy, ale to na čem mi záleží chraním! A je mi jedno,co pro jejich ochranu budu muset udělat! Kohokoliv znáte vzkažte jim komu nemají skřivit ani vlásek." dořekla jsem to a dočkala se pouze malého úsměvu a kyvnutí.
" Mete,Bene, jdeme " řekl Jason a odešli.
Tak a teď ta horší část. Povzdechla jsem si a otočila se směrem ke klukům.AHOJKY, nový díl je tu. Omlouvám se, že jsem přes víkend nevydala, ale nestíhala jsem. Musím říct,že s tímto moc spokojená nejsem, ale snad se najde někdo komu se to bude líbit. Hvězdička a komentík potěší <3
Pac a pusu :-*
- Lenus
ČTEŠ
Now and here! (1D)
FanfictionŽít okamžikem a být sama bylo to jediné,co mě drželo při životě. Drželo mě to do té doby, dokud nepřišli oni.