37.Exposed

367 24 5
                                    

*Ray
Bylo zvláštní být u Harryho blízko, ale nechovat se k němu stejně. Vím, že bych měla sedět někde v klubíčku kvůli tomu, že už spolu nejsme, ale tak nějak se to mezi náma srovnalo.
Divíte se, že je všechno tak rychlé?  To já taky, ale už je to pár dní a já musím uznat, že je to celkem v pohodě.
"Ray?"  vtrhl mě hlas z mého přemýšlení. Ležím v posteli se zavřenýma očima.
" Vstávej. Usnula jsi tu a jdeme do školy!" zasmál se Luke.
OH.. Už zase. Ani jsem si to neuvědomila. Jsem u něj pečená vařená a tak nějak tu i usínám. Uklidňuje mě to.
" Promiň." usmála jsem se, zvedla se a šla k sobě.
"Taky se ti tak chce koukám."  zasmála jsem se na Harryho, který se šinul po chodbě.
"Zas si tam usnula?" nadzvedl obočí a trochu se usmál. Musím říct, že jsem čekala, že bude vyvádět, ale oba to tak nějak bereme. Jsme víceméně kamarádi. Dobří kamarádi.
"Jo." Trochu jsem zčervenala a zaplula do pokoje. Natáhla jsem na sebe černé džíny, šedé triko s Nike nápisem a přes to sem dala jen  černý svetr s červenýma srdíčkama. Šla jsem do koupelny, kde jdem si vyžehlila vlasy, namalovala se a vyčistila si zuby.
" Dělej." zakřičel Niall z chodby.
" Jojo." houkla jsem na něj a s batohem přes jedno rameno utíkala po schodech dolů.
Kluci netrpělivě čekali u dveří. Musela jsem se zasmát. Měli naštvaný výraz, ale stejně na nich bylo vidět,že jsou všichni tak nějak spokojení a chce se jim smát.
Harry má sice trochu kruhy pod očima, ale jinak už vypadá celkem normálně. Já je mám taky, protože sice jsem dá se říct v pohodě, ale pořád nemůžu moc spát. Korektor je moje jediná záchrana.
" Řídím " zazubil se Niall.
"Tvoje auto." ukázal na mě.
" Jediný škrábanec a si mrtvej!" zatvářila jsem se přísně.
" Jasně. " usmál se.

******
Škola je prostě škola. Upřímně jsem na ni totálně zapomněla. A to jsem říkala, že sem musíme jít.
" Slečna Mayersová" zaslechla jsem moje jméno. Zvedla jsem hlavu a podívala se k tabuli. Stál tam nějaký mladý kluk. Mohlo mu být max do třiceti.
"Jo?" Nikdy jsem ho tu neviděla.
" Aha, tak to jste vy. Očividně moc nevnímáte. Jsem nový učitel  angličtiny."zasmál se
" Dobře." kývla jsem a zase sklopila hlavu ke svému uměleckému dílu. Čtverec,trojúhelník, kolečka, srdíčka,zbraně...Moje umělecké díla, které by nakreslil líp i prvňák.
" Takže,  všichni chvíli poslouchejte a soustřeďte se." tleskl rukama.
"Jako první úkol, který vám zadám bude.." Trochu jsem zbystřila.
" Napíšete něco jako referát. Bude to tok vašich myšlenek na téma: " řekl,vzal si křídu a začal něco psát na tabuli.  Nakonec se otočil a mně se naskytl pohled na Emoce.
" Napište cokoliv. Jak je zvládáte. Co děláte, když jste šťastní,smutní...to je jedno.  Otevřete svou mysl a pište. " usmál se a se zvukem zvonku křikl.
" Zítra to budu mít tady na stole"
Protočila jsem oči a šla na chodbu.
"Pomůžeš mi s tím,že jo?"  objevil se tu Niall a za chvíli tu stáli všichni a chtěli to samé.
" Budu ráda, když tam něco napíšu já.. To zvládnete." zazubila jsem se a mizela na tělák. Luke už tam stál. Pomalu jsem se k němu přiblížila a zakryla mu oči.  Musela jsem stát hodně na špičkách, ale zvládla jsem to.
" Ray. Nech toho." zasmál se.
" Jak to vždy poznáš?! " vypískla jsem naštvaně.
"Máš malé ruce. Levou ruku mas jemnou a pravou trochu drsnější kvůli zbrani."  zazubil se.
"Sakra." zasmála jsem se.
" Co se stalo, že máme tělák společný?" zeptala jsem se, protože tento týden ho máme společný.
"Nevím. Zaslechl jsem, že to tak bude bývat často, protože je málo učitelů či co." mávl rukou jakože nic.
" Aha." řekla jsem.
Za chvílí tu byli i kluci, kteří byli vysmátí jak hovado až na Louise teda.
"Co je?"  uchechtla jsem se.
" Louis s tou jeho holkou šli po chodbě a on se natáhl přes celou chodbu." vyprskli smíchy.
" Jděte do hajzlu." protočil oči a šel pro balón.
" Nechte ho. Jako jo vtipný to je ale víte co. " upozornila jsem je a dál už jsme se normálně bavili...

*******
Zbytek školy byla naprostá pohoda. Luke se na mě sice zvláštně díval, ale rohodla jsem se to neřešit. Harry ten poslouchal písničky a ti kreténi se porad nějak mlátilli nebo si dělali naschvály.
Právě sedím v autě a pozoruju kapky deště, které dopadají na okénko.
Vystoupila jsem a šla přímo do svého pokoje. Převlékla jsem se do pohodlnějších věci a šla dolů.
" Už jsem tě chtěl volat." řekl ve spěchu Kyle.
" Co? Kdy si došel? " před chvílí jsem tadyma šla a on nikde. Jenže teď tu stojí udýchaný s naléhavostí v očích.
" Přišla na mně.  Navíc včera říkala, že.se chystá pomsta." dořekl to a já ztuhla.
" Jak na tebe přišla? "
" Dnes ráno jsem jí prohlédaval věci kvůli informacím. Někdy neříká vše a dělá to sama takže... No jenže se vzbudila a nachytala mě.  Málem jsem měl kulku mezi očima ale složil jsem ji a zdrhl." odpověděl to a já na něj jen tak hleděla.
"Všichni sem!" zakřičela jsem.
" Co je? " doběhli kluci. Luke měl mokré vlasy a ručník kolem pasu, Harry ten byl v boxerkách a kluci se snažili popadnout dech z rychlého běhu ze schodů.
" Je to tu. Kyle je prozrazený a Amy chystá pomstu, takže mi na ně půjdeme už dnes v noci." řekla jsem hrubě. 
"Neříkal si, že na tebe nikdo nepřijde?"  uchechtl se Liam.
"Toto bylo poprvé." ohradil se Kyle.
" Běžte se obléct do věcí ve kterých se vám dobře poběží a prostě vám v nich bude dobře... No to je jedno.." zamotala jsem se do toho.
" Kyle, jdeš s náma předpokládám. " koukla jsem na něj a čekala na odpověď.
"Jasně, že jdu." řekl rozhodně a jeden koutek nadzvedl.
"Jdi za klukama, kteří ti půjčí nějaké věci. Hádám že v modrých kratsích nejdeš." zasmála jsem se.
Přikývl a zmizel nahoře. Já si sedla na pohovku a složila hlavu do dlaní. Jsou čtyři odpoledne takže máme asi pět hodin na přípravy a plánování.  Mam šílený strach, že se někomu něco stane.  Budou ve výhodě. Jejich dům jejich pravidla. Ale my to zvládneme. Musíme.
" Já vím, že je to blbý, ale nenajíme se? " zeptal se opatrně Niall.
" Jasně, že jo. S prázdným žaludkem bysme byli k ničemu. " nasadila jsem falešný úsměv a šla do kuchyně. Stejně jako ostatní. Začala jsem připravovat suroviny na jídlo. Skládala jsem všechno postupně na pult a soustředila se na to, abych na noc nezapomněla. Upustila jsem mouku, když se ozval výstřel a zvuk rozbíjejícího okna.

Ahojky, omlouvám se za chyby,ale psala jsem to na mobilu :-D děkuju za přečtení.

Pac a pusu :-*
-Lenus

Now and here! (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat