46.What did you say?

392 17 2
                                    

*Ray
Byla jsem šíleně zvědavá, co Luke chystá. Zavřel mě v pokoji. Gentleman, že?  Jemně jsem se pousmála a dál čekala.  Už jsem byla nervózní, protože to trvalo celkem dlouho.

*Harry
Když jsme odešli do klubu, začal mě přepadat pocit žárlivosti,ale Luke je kámoš a miluje ji. 'Bude s ním šťastná' problesklo mi hlavou. Věděl jsem, že je to pravda.
"Kámo! Heeej." ruka, která mi mávala před obličejem mě vytrhla z mých myšlenek.
" Co? " zmateně jsem zamrkal.
" Ptal jsem se,co si teda dáš." zasmál se Louis.
" Něco tvrdšího." odpověděl jsem jednoduše.
" Hele kde jse vlastně Bill? " vyhrkl onu otázku Cal tak rychle, že to vypadalo, že ho zrovna někdo praštil svítící žárovkou.
" Jel cosi zařídit. Prý tu zůstáváme." ozval se Ash.
" Zůstáváte? " nadzevdli jsme všichni se zájmem obočí.
" Prý o tom uvažuje." kopl do sebe Mike panáka a odešel tancovat na parket.
Museli jsme vytáhnout mobil a začít si ho natáčet. Bylo to neskutečně vtipný. Jsem rád, že neumí tancovat, protože nemusím myslet na Ray a Luka.

*Luke
Chystal jsem popkorn, pití, deky a ty světýlka na zdi. Měl jsem v plánu udělat filmový večer. Konečně to tu bylo všechno nachystané. Vše jsem zkontroloval a doběhl pro Ray.
" Celkem se bojím, víš to? " zasmála se hned jak jsem otevřel dveře.
"Já myslel, že se nebojíš ničeho." oplatil jsem ji úsměv a spolu jsme odešli dolů. Zakryl jsem ji oči a dovedl ji do obýváku, kde svítily jen světýlka, které jsem tam chystal jak naprostý idiot. Několikrát jsem se do nich zamotal a hodil nemilou tlamu, ale stálo to za to. Odkryl jsem jí dlaně z očí, aby se mohla podívat.  Nic neříkala. Zmateně jsem si stoupl před ni, protože jsem ji neviděl do obličeje. Oddechl jsem si, když jsem spatřil drobný úsměv, který jí pohrává na rtech. Oči jí zářily a dovolím si i myslet, že je právě v tomto okamžiku šťastná.
"Je to krásné." vypískla a obmotala ruce kolem mého krku. Byla na mě zavěšená, protože jinak by nebyla schopna spojit své ruce. Fakt jsem proti ní moc vysoký.

*Ray
Byla to nádhera. Uvědomila jsem si,co pro mě ten kluk znamená, ale nechci spěchat. Navíc kluci dělají první krok.
Nakonec si mě vyšvihl na pás. Protože jsem na něm visela, jak prádlo na šňůře. Tak moc mě tím překvapil. Bylo tu jídlo, pití a hlavně ty božské světýlka. Vždycky jsem je chtěla nad postelí. Každý film, kde byl nějaký teenager je měl.  Já je chci taky! 
Po pár minutách mě postavil na zem. Roztáhla jsem rty do širokého, spokojeného úsměvu. Úsměv mi oplatil, vydali jsme se ke gauči,kde jsem si nemohla nevšimnout, že si nervózně kouše piercing ve rtu. Už mi to lezlo na mozek,ale dál jsem vybírala film.
" V zajetí démona." vykřikla jsem. Miluju horrory, ale šíleně se u nich bojím. Luke se šíleně nahlas zasmál.
" Jasně, stejně budeš věčně zabořená do polštáře. " vysmíval se mi.
" Do polštáře ne." řekla jsem pevným hlasem. Pustil film a já se hned uvelebila v jeho náručí. Tolik se toho změnilo. Byl mým gestem zaskočený, ale hned se vzpamatoval a jeho silné paže se pevně ovinuly kolem mého drobného těla.
" hmm" zavrněla jsem. Začal mi dělat malé kroužky na pažích. Bylo to neskutečně příjemné.

Film byl opravdu strašidelný, ale nějak se mi povedlo u něj usnout. Ze začátku jsem se pokaždé víc a víc schovávala pod Lukovi ruce, ale to,že mě mistama strašil nebylo hezký. Pokaždé jsem se chtěla uraženě odtáhnout a koukat z druhé strany gauče, ale vždy si mě přitáhl zpět a dal pusu do vlasů. Rychle změknu,já vím.

Jemně jsem se zavrtěla. Hádám, že mě někam nesl. Byla jsem příliš unavená na to otevřít oči. Nechala jsem se nést neznámo kam. Ucítila jsem měkkou postel podemnou,pusu na čelo a tiché "dobrou".
" Nechoď." zamumlala jsem a přitáhla si ho za ruku k sobě. Za chvíli se prohnula druhá část postele. Ležel vedle mě, ale necítila jsem jeho teplo. Potichu jsem zabrblala a přisunula se k němu. Nechtěla jsem se úplně tulit jak tuleň a tak jsem čekala co udělá. Byla jsem k němu zády, ale za chvíli udělal to, na co jsem celou dobu čekala. Za pas si mě přitiskl k sobě a jeho ruka se objevila přehozená přes můj bok. Jemně jsem se usmála zamumlala " Dobrou. " a usnula.

*Harry
Bylo něco kolem jedné ráno. Všichni tancovali a já seděl na baru. Myslel jsem na ni, ale věděl jsem, že vzpomínky na společné chvíle už se nestanou realitou. Hodil jsem do sebe posledního panáka a chtěl vstát, ale pohyb a protivný parfém mi to znemožnil.
" Co tady děláš tak sám? " zapředla nějaká holka. Nevěnoval jsem ji pohled.
" Ale notak.." zahihňala se.
" Bež se kurvit za jiným. " zabručel jsem nevrle. Poprvé jsem se na ni podíval. Dlouhé, rovné, černé vlasy, upnuté červené šaty s hodně hlubokým výstřihem zvýrazňovaly její poprsí a štíhlou postavu. Jediné co mě zaujalo byly její čokoládové oči. Měla ne šíleně podobné dívce, kterou jsem miloval.
Odfrkla si a chtěla odejít. Jenže ty oči mi Ray tolik pripomínaly, že jsem ji strhl zpět k sobě. Tvrdě jsem se jí přilepil na rty. Její červená rtěnka chutnala po jahodách.  Neprotestovala, spíš se do polibku usmála a dravě mi to oplácela.
" Pojďme jinam" odtáhla se. Chvíli jsem váhal,ale potom jsem přikývl, odešli jsme z clubu a taxíkem odjeli k ní.

*Luke
Nemohl jsem moc spát. Byl jsem šíleně zaskočený z jejího chování. Chovala se tak....tak normálně. Bylo zvláštní,že se chovala tak jinak, ale nestěžuju si. Opatrně jsem vylezl z postele, abych ji nevzbudil. Stáhl jsem si tričko, protože mi bylo horko a jen v teplákách odešel do kuchyně pro pití.

*Ray
Vzbudila jsem se,protože mi byla zima. Otočila jsem se na druhý bok, ale nikde jsem nemohla nahmatat Lukovo hřející tělo. Zvedla jsem se do sedu. Když jsem si konečně zvyklá na tmu slezla jsem z postele a šla ho najít. Po tmě jsem šla po schodech dolů. Světlo vycházející z kuchyně mě doslova oslepilo.
" Baf! " hukla jsem na něj a přitom ho štípla do boků.  Nadskočil,prudce se otočil a zíral na mě.
" Bože já se tě lekl. " chytl se za srdce a zrychleně dýchal.
" To máš za to, jak si mě strašil." vyplázla jsem hravě jazyk.
" Kvůli tobě jsem vylil vodu." rozhodil rukama.
"Šak nemáš tričko, tak pohoda ne?"  usmála jsem se.
"Jééé, já tě tak rád objímám. Pojď sem."  šibalsky se usmál, roztáhl ruky a přibližoval se.
" Zapomeň." řekla jsem se smíchem a začala utíkat.
" Neutečeš " slyšela jsem za sebou.
Chtěla jsem vyběhnout schody, ale to už jsem byla přehozená přes rameno.
" Pusť mě shreku" vyjekla jsem. Jen se hrdelně zasmál,otevřel dveře na zahradu rozsvítil světla v bazénu a trochu si mě popravil na ramenu.
" Ne!  To nene. Nenenenenenenene!" pištěla jsem, když jsem zjistila co má v plánu.
" Oko za oko, zub za zub, zlato." zasmál se. Zlato?!
" Nějak velký zub ne?! " zamručela jsem.
Došel k bazénu, jenže když mě tam házel, tak jsem se ho pevně chytla a stáhla sebou.
" Ty si..." zanadával.
" Nejlepší." dořekla jsem to za něj a rychle ho potopila.  Po chvíli se vynořil, ale to už jsem plavala od něj.
" To teda ne." křikl. Zasmála jsem se a sledovala jak se přibližuje. Cákala jsem na něj vodu, ve snaze ho zpomalit, ale marně. Doplaval ke mě a potopil mě. Blbě jsem to vychytala a napila se vody. Začala jsem pod vodou kašlat. Po chvíli jsem vyplavala na hladinu a rozkašlala se ještě víc. Luka smích přešel a hned mě podepřel.
" Si v pořádku? " Zeptal se starostlivě.
Přikývla jsem a chytla se ho za ramena. Ztrácela jsem se v těch jeho studánkových očích. Obmotala jsem si nohy kolem jeho pasu,on mě chytil za boky a tak jsme stáli ve vodě uprostřed noci. Pohledem jsem zaměřila na jeho rty. Po chvíli se jemně usmál a přiblížil se. Na nic jsem nečekala a spojila naše rty. Nebránil se. Naše jazyky vedly válku. Bylo to něco nepopsatelného. Odtáhli jsme se od sebe, protože nám došel vzduch. Mírně jsem se usmála a přitiskla víc na jeho svalnaté tělo.
"Miluju tě." vydechl z ničeho nic.

Ahojky, omlouvám se za chyby, ale psaní na mobilu je někdy o nervy.  Moc so vážím komentářů a votes <3

Pac a pusu:-*
-Lenus

Now and here! (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat