12.I remember

732 27 1
                                    

*Ray
Konečne se mi podařilo pohnout a otevřít oči. Byla jsem hrozně zmatená, kde jsem, co se stalo a spoustu dalších věcí mi prolétalo myslí.
"Ray?" zašeptal Harry.
" Co to? Kde to jsem? " začala jsem na něj chrlit otázky.
" Si v nemocnici. Zavolám doktora" doširoka se usmál a na chvilku zmizel. Za pár minut tu byl i doktor.
" Dobrý den" řekl doktor v bílém plášti. Jen jsem kývla a čekala,co bude dál.
" Jak se cítíte?" zeptal se mile.
"V pohodě. Můžu domů?" zeptala jsem se okamžitě.
" Koukám, že jste bojovnice. Bohužel domů ještě nějaký čas nepůjdete. Byla jste v kómatu a váš stav ještě není stabilní " řekl. Zamračila jsem se,ale za to jsem získala káravý pohled od doktora.
Udělal ještě nějaké drobné vyšetření a odešel. Harry stál v rohu pokoje a nervózně se na mě díval.
"Co tu děláš?" zeptala jsem se.
" Ehm" začal, poškrábal se na zátylku a vypadalo to, jakoby vedl vnitřní válku.
"Prostě tu jsem" řekl nakonec. Trochu mě to zklamalo, že neřekl něco jiného, ale možná je to dobře.
" Tak já asi půjdu" řekl po chvíli ticha. 'Ne, Ray to nedělej!' ozval se hlas v mé hlavě.
"Můžeš zůstat" řekla jsem i přes ten otravný hlas, který mi říkal pravý opak.
Vytřeštil na mě oči,usmál se a sedl si na židli, která byla u postele.
"Je fain tě vidět ehm ' probuzenou'" zasmál se tak, že se mu objevily ďolíčky. Pamatuju si krátké utržky jeho vyprávění. Nevěděla jsem,že si to člověk může pamatovat, ale já si to prostě pamatovala a tak nějak jsem ho přestala nenávidět,když jsem se dozvěděla něco málo z jeho života Nebudu mu zatím říkat, že si to pamatuju a pokusím se s ním normálně skamáradit. ' To nedopadne dobře ' ozve znovu ten idiotský hlas.
"Mám to zavolat klukům?" zeptal se nejistě.
" No, já myslím, že dnes ještě ne" mrkla jsem na něj a to způsobilo, že své rty roztáhl do ještě většího úsměvu.
"Myslel jsem si to" řekl
" Heleee" vyjekla jsem a u toho se zasmála.

Povídali jsme si až do večera a zjistila jsem, že není vůbec takový jaký jsem si myslela, že je. Vlastně o všech si vždy musím namluvit, že je nenávidím, protože si nemůžu dovolit mít kamarády, ale Niall, Harry, Louis a Liam si nějak probojovali cestu do mého života.
" Je mi líto, ale už musíte jít." řekla sestřička Harrymu,která právě donesla večeři. Jestli se tomu teda večeře dalo říkat.
" dobře " řekl a zvednul se.
Protáhl se a nejistě se na mě podíval.
" Co je? " zeptala jsem se zmateně.
" Můžu přijít i zítra jestli budeš chtít " navrhl.
Usmála jsem se " jasně a vem i kluky" odpověděla jsem. On se znovu usmál, mávnul rukou a já už jen pozorvala jeho mizící postavu.

*Luke
" Ne!" řekl jsem okamžitě.
" Luku, tady už to není moc fain.Začneme znovu" řekl Ash.
Mají pravdu, ale já tu Ray nenechám.
"Takže to celou dobu Bill zařizoval v Austrálii? Náš nový začátek? Prostě se odstěhujeme a všechno z tadyma tu necháme? Pomyslel někdo na to, co tomuto řekne Ray?" začal jsem být celkem naštvaný, protože toto není správné. Možná nemáme nic, ale máme tady i ty hezké vzpomínky. Ne, jen ty špatné.
" Luku,Ray bude ráda když z tadyma vypadne" řekl Cal.
"To si nemyslím" Pořád jsme si stál za svým.
"Příští týden odlétáme." oznámil Ash.
" Vy jste fakt dobří teda! " řekl jsem ironicky.
Nemohl jsem nic dělat. Billovi odporovat nemůžu. Jen už chci, aby tady byla Ray a taky k tomu něco řekla. Měl bych za ní zajet zítra podívat. Nakonec jsem šel do sprchy a unaveně se svalil na postel. Téměř okamžitě jsem usnul.

*******
*Ray
"Dobré ráno" pozdravila mě sestra ráno.
"Dobrý." odpověděla jsem rozespale.
"Já vím, že je brzo, ale musím vám odebrat krev" řekla tak trochu provinile.
" To nevadí " snažila jsem se znít mile.
Trochu se usmála a začala si připravovat všechny pomůcky.
Nakonec mi v pohodě odebrala krev a odešla.
Tak teď už neusnu. Chvíli jsem se koukala do stropu, ale bylo to nekonečné. Za chvíli mě to tak unudilo, že jsem přece jenom usnula.

Now and here! (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat