38. Please!

355 22 8
                                    

*Ray
"Ne, ne,ne"  začala jsem křičet.
" Ray?" šeptl,držel se za hrudník, kde se zvětšovala krvavá skvrna a a začal padat.

Všichni jsme se sklonili k bezvládnému tělu, které leželo na zemi. Byla jsem v šoku. Toto je jen sen!  'Vzbuď se! Vzbuď se!' okřikovala jsem se v duchu.
Jeho modré oči začínaly uhasínat a ztrácet jiskru života. Slzy stékaly po mých tvářích. Byl to vodopád nekončících slz. Kluci měli oči zamlžené a drželi ho.  Jeho věčný úsměv na tváři se změnil bolestnou grimasu.

" Prosím!...  Prober se! potřebujeme tě!... Notak!  Prosím!....  Nialle!!! Nialle! Nemůžeš nás tady takto nechat!" koktala jsem mezi vzlyky,ale žádná odezva. Prudce jsem se zvedla, vytáhla zbraň a rozběhla se ven.  Bylo jediné místo z kama to šlo trefit. Utíkala jsem přesně tam. Kluci za mnou něco křičeli,ale já je nevnímala. Ten kdo to udělal bude trpět! Vztek mě vyburcoval k rychlejšímu tempu. Bolest a zlost jsou jedny z nejsilnějších emocí a já je hodlala využít k pomstě! 
Dorazila jsem na místo, jenže tu nikdo nebyl. Rozhlížela jsem se, ale nic jsem neviděla. Prudce jsem sebou trhla směrem z kama se ozvalo křupnutí větvičky a následný výstřel. Byla jsem na kopečku, který byl ohraničený takovým lesíkem. Chytla jsem se za škrábnutí na noze a bolestně sykla. Ten tupec měl Snipu, takže na blízko neměl moc šancí.  Vytáhla jsem zbraň a střelila přesně to jeho ruky,aby nemohl nabít. Upustil zbraň a vyděšeně se na mě podíval. Přesně toto jsem chtěla. Bude trpět a to hodně. Poznala jsem v něm jednoho z těch zmrdů od Amy, co mě mlátili. Odfrkla jsem si a s namířenou zbraní kulhala směrem k němu. Noha mě bolela, ale adrenalin pracoval na plné obrátky.
" Dej ruce nahoru!Hned!" zakřičela jsem na něj.  Pomalu začal zvedat ruce. Jeho zbraň se válela mezi listím zatímco jsem ho propalovala pohledem.
" Jdeš se mnou!" zavrčela jsem.
" Ani náhodou." řekl jistým hlasem.
Ušklíbla jsem se a střelila ho do ramene. Sykl bolestí, chytl si bolavé místo a nevěřícně se na mě podíval.
"Už půjdeš?"  nadzvedla jsem obočí.
" Si postřelená. Jak víš, že ti neuteču?" zeptal se s úšklebkem na tváři.
" Vím. Jak vypadáš. I kdyby si zmizel na druhou stranu světa, tak po tobě půjdu. Zabil si mého nejlepšího přítele. Věř, že neexistuje nic, co by mě dokázalo zastavit před pomstou." řekla jsem hrubým hlasem i když se mi chtělo brečet. Chtěla jsem křičet, brečet v klubíčku a s nikým nemluvit. Zůstal na mě hledět, ale nakonec se ozval.
" Ta kulka měla patřit tobě nebo Lukovi. " řekl si spíš pro sebe,ale já to moc dobře slyšela. Zatajila jsem dech, ale nedala jsem na sobě nic znát.
" Jdeme." rozkázala jsem,kývla zbraní směrem kterým mel vyrazit a rozešla se za ním. Nikdo nemluvil. Za chvíli jsme stáli v obýváku, kde byli nervozní kluci. Nialla odnesli do jeho pokoje,aby tady jen tak neležel.
" Dejte ho dolů. Tam kde byl David."  řekla jsem tvrdě a nasadila kamennou tvář. Davida jsme pustili, ale dostal výhrůžku, že pokud cekne,tak si ho najdeme. Teď místo něj půjde tady tento.
"Nešahej na mě!" křikl na Harryho, který ho odváděl dolů.
" Zavři hubu!" zaburácel tak hrozivě, že já sama jsem se trochu lekla. Kluci měli oči zarudlé, ale snažili se udržet být tvrdí. Až na Kyla. Bylo vidět, že je mu to líto, ale neznal ho tak dobře jako my.
" Co s ním?" došel ke mě Luke, pak Liam, Kyle a nakonec i Louis.
Nadzvedla jsem obočí a uchechtla se.
" Jako fakt se ptáte?" ušklíbla jsem se.
Jejich výrazy mi napověděli, že se opravdu ptají. Povzdechla jsem si a řekla.
" Zaplatí za to co udělal. Máme na to asi hodinu.  Pak jdeme pro Amy. Zabijeme je a potom se rozloučíme s Niallem." na začátku jsem mluvila tvrdě a pevným hlasem,ale na konci se mi hlas zlomil a já sotva udržela slzy.
" Už je připoutaný." došel Harry.
" Jdu první, potom máte možnost jít taky." řekla jsem a rozešla se směrem ke schodům které vedou do sklepa,kde máme něco jako vyšetřovací místnost. Ale zastavil mě Kyle, který mě chytl za předloktí.
"První si nech ošetřit tu nohu." sklouzl pohledem ke krvavé skvrně.
" Je to jen škrábnutí." protestovala jsem, ale Luke mě spražil přísným pohledem, stejně jako Harry a ostatní v této místnosti.
" Tak jo. Máte možnost jít první." ukázala jsem na schody a šla si to nechat ošetřit. Zahlédla jsem Harryho, který šel dolů.
" Bude to bolet." řekl soucítně Kyle,když jsem si sedla na kuchyňskou linku.
" Není to moje první ošetřování.  Prostě dělej. " řekla jsem bez kapky emoce. Povzdechl si a začal pracovat. Bolelo to jako čert,ale je pravda, že na Amy musím být aspoň trochu pohyblivá.

*********
Zack( ten co zabil Niallavypadal fakt hrozně. Krev všude,zuby se sem tam povalovaly po podlaze a podlitiny se tvořily po celém jeho těle.
" Karma je svině. " řekla jsem tvrdě a zmáčkla spoušť. Ozvala se rána a pak už jen tvrdý náraz jeho těla na podlahu. Potom jsme ho odvázali, ale teď bylo poprvé, co stál.

" Hotovo" řekla jsem, když jsem vyšla z místnosti.
" Jdeme si pro pomstu. To ona je za tímhle vším. To ona může za Niallovu smrt!  To ona musí zdechnout." řekla jsem se znechucením.
" Jdeme. Už jsme to nachystali." vykročil Luke.
" Dobře." odpověděla jsem, ale sedla si.
" Musíme si projít plán a zkontrolovat jestli máme opravdu vše." odpověděla jsem na jejich výrazy.

"Dobře, takže jaký je plán?" zeptal se Harry.

"Za chvíli se setmí a to znamená lepší úkryty. Vezmeme všechnu munici, kterou máme. Každý bude mít tolik zbraní ,kolik se na něj vejde. Nemůžeme si dovolit jakoukoliv chybu. Dnes to skončí!" každý musí být dobře ozbrojen ,aby měl pojistku,kdyby náhodou. 

"Kyle? Jakou cestu navrhuješ? Znáš ten dům nejlíp." promluvil Luke. 

"Jelikož už asi zjistili ,že jim chybí Zack,tak to možná budou očekávat. Nebo si budou myslet, že jsme mrtví. Ale to mi na ni nějak nesedí. Jediná možnost,jak se tam dostat je vyřadit na dálku kamerový systém, potom bezpečnostní snímače pohybu a nakonec automatická světla. Pokud se nám to povede vyřadit z provozu budeme mít necelé 2 minuty než se zapne pojistní spínač. Všechno se obnoví na záložní generátory. Budeme muset sprintem přes zadní zahradu. Tam jsou nejlíp vypáčitelné dveře, nebude to tak slyšet. Taky bude určitě někdo vzhůru, takže to chce někoho,kdo zvládne někoho složit jak myška. No a pak je to jasný. Všechny zabijeme." dořekl to. Ten plán se mi dost líbil. Ten kluk je dobrej. Fakt dobrej. 

"Amy necháte mně!" zavrčela jsem a přísně se na každého z nich podívala.

"Dobře." odsouhlasili a já se musela trochu pousmát. 

" Vyřadíme všechno až tam. Takže elektroniku sebou. Tu nejlepší. Každý bude dobře ozbrojený. Vypáčení dveří bude na Liamovi. Hlavně to musíš udělat potichu. Luke bude dávat bacha na ty ,co budou vzhůru. Louis a Harry půjdou zabezpečit zbrojnici. Nechci aby nám tam naletěli s Ak-47. Kyle ty jim to ukážeš,jo?" koukla jsem na ně jestli to pobírají a pokračovala. " Pak už nás jen čeká ta nejlepší část. Nikdo kromě Amy nepřežije. Ta bude umírat pomalu!!"houkla jsem a zvedla se stejně jako mě napodobili ostatní.


Ahojky, povedla se mi napsat další část , tak doufám , že se vám líbila :) Už se blížíme ke konci! Už jen pár dílu+ epilog a je to konééc. Jinak moc děkuju za komentáře a přečtení :) Jste vážně úžasní.  Bez vás bych to nezvládla :) Takže hvězdičkujte , piště mi názory :) Všechno potěší :) 

Pac a pusu :-*

-Lenus

Now and here! (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat