19.Get away from New York

571 28 2
                                    

" Harry?" hlesl někdo a rozsvítil světlo. Přestal jsem se líbat s tou blonckou z baru a pomalu si zvykal na světlo. Úplně jsem zamrzl, když jsem uviděl Ray, jak tam stojí a kouká na mě. Odtáhl jsem se od té holky ještě víc a překvapeně na ní hleděl.
" Ray?" vyjekl jsem.
" Já..." začala, ale zlomil se jí hlas.
Kurva!
Chtěl jsem něco říct, ale promluvila miss barbie.
" Kdo to je? " řekla tím svým pisklavým hlasem a znechuceně se podívala na Ray.
"Nikdo." řekla.
" To koukám " řekla namyšleně. Myslím, že se jmenuje Elena. Byl jsem, pořádně nalitý a ona se tam kolem mě tak svůdně motala. Do prdele!
"Myslela jsem si, že by to šlo, ale když to tak vidím tak asi ne." vyštěkla na mě. Překvapeně jsem se na ni podíval a porad si opakoval první čas věty. 'Myslela jsem si, že by to šlo...' já jsem takový čurák.
" Vypadni Eleno" zavrčel jsem na blondýnu.
" Ale šmudlíku.. Měli jsme si ještě trochu pohrát" zachichotala se a až teď vidím jaká to je kráva.
" Hned!" zařval jsem a natlačil ji ven ze dveří.
" Ray... Já... " začal jsem koktat, ale zastavila mě zvednutim ruky.
"Nemusíš se snažit. Spletla jsem se." řekla a snažila se zadržet slzy.
" Ne, Ray..." řekl jsem rázně. Udělal dva rychlé kroky k ní a divil jsem se, že mě tato situace tak rychle přivedla do střízlivého stavu. Byl jsen jen pár centimetrů od ní.
"Snažil jsem se celou dobu změnit. Od té doby, co tu jsem a viděl tě. Opravdu jsem se snažil, ale když si mi řekla, že se mnou nemůžeš být, tak to prostě..." Ta holka mě jednou dostane do hrobu. Oči mě pálí od slz a pohled na ni mi to moc neulehčuje.
"Prostě to hrozně bolelo a já přestal přemýšlet...." řekl jsem tiše a sklopil hlavu.
"Mě to taky bolelo..." špitla do ticha.
Podíval jsem se na ni a ona na mě. Ta Ray, co měla vždy tvář bez emocí se najednou proměnila na tu,které vířily emoce jak zblazněné.
"Když si sem došel s tou holkou..." špitla znovu.
" Já vím... " řekl jsem provinile.
" Už to nidky neudělám! Slibuju. Jen mi zkus dat druhou šanci. Prosím." Nic takového jsem nikdy neřekl nahlas. Přišlo mi hrozně přiteplený, jak se ty páry chovají. Jenže teď jsem tu s Ray a ty slova,co se mi dřív tak příčila mi lítají z pusy rychleji než by měly.

"slibuju" řekl jsem tiše a chytil její tvář do dlaní. Naposledy jsem se jí podíval do očí a políbil ji.

*Ray
Nevím jestli dělám dobře, ale tu šanci mu prostě dát musím.
Jeho polibek byl něžný a každý jeho pohyb byl opatrný, jako kdyby mě mohl rozbít.
"Tady se člověk prostě nevyspí" zasmál se Niall na schodišti.
Rychle jsme od sebe odskočili a podívali se na něj.
"Jejda klídek." zasmál se a dál ruce jakože se vzdává, když viděl naše pohledy.
"Díky Nialle" řekla jsem.
Harry se na mě zmateně podíval a já na něj mrkla.
" Není zač. Bro,ale ty mas zač." zasmál se. Vypadal tak nadšeně.
"Nějak se nechytám" koukal zmateně Harry.
Sedli jsme si na gauč a řekli mu všechno. Taky se Harry přiznal, co udělal. Vím, že to nebylo lehké a celkem mě to potěšilo.
" Takže jste spolu?" zeptal se po tom všem vyprávění.
Harry se na mě tázavě podíval. Mám kývnout? Co když ho nedokážu ochránit?! Tolik otázek, ale nakonec jsem s úsměvem kývla.
" Paráda" zajásal Niall a Harry se naklonil pro pusu.
" Hele něco mě napadlo" řekla jsem.
" Co? " nadvedli obočí.
" Amy mě chce zabít a i když jsen řekla, že vás z toho má vynechat tak je mi jasné že to neudělá. Co kdybychom na nějaký měsíc vypadli někam pryč, dodělali vás výcvik a pak se sem vrátili a všechno vyřešili? " vysvětlila jsem jim můj plán a musím říct, že by to byla napůl dovolená a napůl takový bezpečnější pobyt pro kluky.
" To zní dobře. Zítra to reknem ostatním. Teď už jdu spát a vy byste měli taky." zívnul Niall.
" Jo, já už jsem hrozně unavená." přidala jsem se.
" Já jdu taky, protože vím, že až se vzbudim bude mi totálně blbě." zakňučel Harry.
" To máš za trest" vyplázla jsem na něj jazyk.
" Zasloužíš si to" přidal se Niall na moji stranu.
" Já vím" přikývl.
" Tak dobrou" řekl Niall a odešel.
" Chceš spát u mě nebo budeš dnes radši ještě u sebe? " koukl se na mě těma jeho sladkýma kukadlama.
"U sebe" řekla jsem.
Trochu ho to asi zklamalo, ale to bude muset přežít.
Zvedl se,pomohl i mě si stoupnout a spolu jsme odešli nahoru.
" Dobrou Ray" řekl a políbil mě na čelo.
" Dobrou Harry" řekla jsem s úsměvem a šla do pokoje. Nevěřím, že se to děje. Je zvláštní chovat se k němu jak ke svému příteli. Ale hrozně se mi to líbí.
Šla jsem si dát rychlou sprchu,odlíčila jsem se a šla si pro Harryho tričko a kraťasy na spaní.
Lehla jsem si do postele, koukla se na čas. Vytřeštila jsem oči, když jsem zjistila že je půl páté ráno. Hodinu jsem byla v koupelně. Zhasla jsem mobil,dala ho pod polštář a zavřela oči.
Pořád jsem se převalovala a nemohla usnout. Znovu jsem se koukla na hodiny a už 20 min nemůžu usnout.
Tak jo, tohoto možná budu litovat, ale stejně mi to nedalo. Zvedla jsem se a zamířila do Harryho pokoje. Potichu jsem otevřela dveře a vešla tam. Byla tma a já ten pokoj moc nezná. Fakt super. Navíc Harry spal a já jo nechtěla vzbudit, takže jsem krůček po krůčku nášlapovala do té doby dokud jsem nenarazila na postel. Lehla jsen si tam a v klidu usnula.

*******

*Harry
Bylomi hrozné horko. Pootevřel jsem oči a málem jsem dostal infarkt.Ležela vedle mě roztáhlá Ray. Chtěl jsem vstát ,ale když jsemji tak viděl musel jsem si ji přitáhnout k sobě. Hřála jakkamna,ale za toto to stojí.

Zaslechljsem nějaký zvuk,ale spalo se mi tak dobře, že jsem se to snažilignorovat. Bohužel se to zesilovalo a tak jsem byl nucen otevřítaspoň jedno oko. Nikde nic. Hm , to je jedno. Znovu jsem chtělusnout ,ale do pokoje někdo doslova vběhl. Teda aspoň myslím,protože ten dupot byl fakt něco.

"Budíček!Jde se posilovat" křikl Luke na kterého jsem se vražedněpodíval. Byl vysmátý jak pětikačka,ale když uviděl spící Rayv mé posteli , úsměv mu zmizel.

"No to mě poser!" vyjekl

"Co je ?"

"Co jeee ?" vběhli do pokoje i ostatní.

Noparáda. To se to hezky provalilo. Jsem zvědavej,co na toto řekneRay.

"Tyvole" vytřeštili na nás oči kluci.

"Jáchci ještě spát." zamumlala Ray, malinko se zavrtěla,aleneotevřela oči.

"Vstávejte!" vykřikl Luke znova.

"Jsemvzhůru" řekla, sedla si, protáhla se a až po tom otevřelaoči.

Pozorovaljsem každý její pohyb ,protože jsem byl zvědavý na jejíreakci.

"Oou"hlesla.

"Jo , oou " řekl Luke.

"Za 5 min dole. Musíte nám to vysvětlit." řekl Luke a zmizel.

"Tak my jdeme" řekli kluci a taky odešli.

"To nedopadlo moc dobře" zašklebila se a znovu spadla dopostele.

"Tosice né,ale pořád lepší než kdybysme to tam dole nějakvykoktali" zasmál jsem se.

"Jo, to máš pravdu. " odpověděla, usmála se, natáhla se propusu a vyskočila z postele.

"Ty máš teda energie" zasmál jsem se.

"No, nemám ,ale co už" uchichtla se a zmizela z pokoje.

****

*Ray

Taknějak jsme to vysvětlili klukům a vypadá to , že to vzali celkemv pohodě. Byla jsem trochu nervózní , protože by to způsobilohodně potíží , kdyby nás to nějak rozhádalo. Každopádně todopadlo v pohodě a teď musím předhodit můj názor o odletu.

"Kluci?"řekla jsem opatrně u snídaně. Všichni se na mě podívali a tímmi dali signál , že mám pokračovat.

"Napadlo mě , že bysme mohli odletět aspoň na měsíc z NY. Byl bytam větší klid na trénink a byli bysme všichni v bezpečí.Potom bysme se vrátili a dokončili tu záležitost s Amy .. Co vyna to ? " koukla jsem na ně.

Ahojky,tak tady je další díl :) Doufám , že se vám bude líbit aomlouvám se za chyby ( btw. to bychom a tak píšu schválně taknějak lidsky :D protože kdo řekne bychom že ? :D ) Jinak děkujutěm, co to čtou :))

Paca pusu :-*

-Lenus



Now and here! (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat