29.Just relax..

438 22 2
                                    

*Ray

Probudila jsem se a rychle se posadila.

"hmm." zamručel Harry. Prudce jsem se na něj otočila a objala ho.

"Jsem tak ráda, že si v pořádku." zašeptala jsem mu do nahé hrudi.

"Miluju tě." šeptl stáhl si mě k sobě pro pusu.

"Miluju tě." odpověděla jsem s úsměvem. 

Teď mě,ale čeká ta horší část. Byla jsem zmatená. Pamatuju si,že jsem byla náhá a Jake mě .... Ani pomyslet na to nechci. Otřásla jsem se a znovu se posadila. Kolena si přitáhla k bradě a snažila se potlačit vzpomínky.

"Jak jsme se z tama dostali?" musela jsem se zeptat. Nešlo to jinak. 

"Omdlela jsi u ..." odmlčel se. Chápala jsem to ,takže jsem mu dala ruku na stehno a pobídla ho ať pokračuje.

"Byla si hrozně dlouho mimo. Mě tam pak ještě mlátili a pak už byl večer a všichni odešli. Bylo naprosté ticho,tak jsem rozedřel provazy o tu debilní železnou židli a šel pro tebe. Dal jsem ti moje triko a natáhl tepláky,aby si nebyla nahá,protože tě tam nechali....No , pak jsem tě nesl prostě pryč a potkali jsme Kyla.. Který nás nechal jít .. Je to v pohodě borec..No pak jsem zavolal z telefonní budky Lukovi a teď jsme tu." řekl mi celou story a na konci se usmál.

"Děkuju...." sklopila jsem zrak ,protože jsem mohla za to ,co mu udělali.

"Ukaž mi ty pořezané místa prosím..." řekl něžně a já tak i udělala. Byly celkem hluboké,ale není to poprvé ,takže jsem na to celkem zvyklá. 

"Dojdu pro lékárničku." šeptl a odešel.

Vstala jsem, natáhla na sebe spodní prádlo a zase si přes to přehodila Harryho tričko.

"Ošetřím ti to, sedni si." usmál se a začal mi to ošetřovat. Nesnáším dezinfekci. Fakt to pekelně štípe.

"Tak hotovo." řekl a dal mi malou pusu. 

"Půjdeme se najíst? Mám šílený hlad:" zakňučela jsem a pohladila si hladové bříško.

"Jop." řekl a mohli jsme se vydat dolů. Schody pro mě byly dost velký peklo,protože mě šíleně bolel rozkrok. Zkurvený Jake....Harry si toho asi všiml a tak mě vzal do náruče a snesl z těch příšerně dlouhých schodů.

"Čaute" pozdravila jsem kluky ,kteří ke mě přispěchali a hned mě objali. Bylo zajímavé,že mi to vůbec nevadilo. Cítila jsem se skvěle. Pak mě pustili a já se konečně mohla pustit do jídla.


************************

Celý den jsme si povídali a vymýšleli plán jak dostat Amy,ale pak jsme taky lehli k televizi a prostě se bavili jak normální lidi. 

Než jsem se nadála bylo 11 večer a tak jsem si šla dát sprchu. Po dlouhé teplé sprše ve které mě poctil svou návštěvou i Harry jsem se unaveně svalila do postele. Ještě jsem se otočila abych mu mohla dát pusinku na dobrou noc a pak se k němu přitulila. Netrvalo to dlouho a já usnula.


Vzbudil mě chlad. Otevřela jsem oči,koukla se na mobil a byly teprve 4 ráno.Otočila jsem se na Harryho,ale on tam nebyl. Kde zas je? Zvedla jsem se, přehodila přes sebe župan  a se zbraní kterou jsem si pro jistotu vzala taky šla dolů. Prohledala jsem celý dům a už jsem byla fakt zoufalá. Začínala jsem mít strach,ale pak jsem si vzpomněla,že jsem nebyla ještě v posilovně...

A bingo! Harry stál v teplákách které mu vysely na bokách. Na rukách měl rukavice a mlátil do boxovacího pytle jak zběsilý. Byl to super výhled. Každý jeho sval se napínal a kapky potu udělaly z jeho kůže diamant,který se třpytil ve světle.

"Harry?" promluvila jsem po chvíli.

Trhl sebou a otočil se na mě. Jeho oči měly tmavě zelenou barvu a z jeho výrazu šel strach. Tvrdé rysy na jeho obličeji malinko změkly když mě uviděl,ale pořád z něho sálala zlost.

"Si v pořádku?" zeptala jsem se pomalu šla k němu. Zbraň jsem položila na podlahu a pomalými krůčky šla blíž a  blíž k němu.

"Jo." odsekl 

Zamračila jsem se a vyslékla si župan. Bylo tady hrozné horko a já měla v plánu boxovat taky. Nechce mi to říct? Fain. Budu tu boxovat do té doby dokud mu nezačnu lézt na nervy nebo dokud mi to neřekne.

"Víš že ti nevěřím,že jo?" nadzvedla jsem obočí,ale nepřestala mlátit do pytle. Bolel mě každý pohyb,ale nedá se nic dělat.Musím zůstat ve formě.Tvář se mi při každém úderu zkroutila do bolestivé grimasy. I přes to jsem nepřestávala.

"Vytáčí mě to,že ti tak ublížili jasný?!" zakřičel nakonec. Hned jsem se na něj otočila a dala mu ruce na tváře.

"Nebýt tebe dopadlo by to hůř." řekla jsem a dívala se mu do těch smaragdových očí ve kterých se střídala zlost a smutek. Nakonec v nich byl už jen smutek a lítost.

"Nemohl jsem nic dělat. Jen jsem seděl a díval se." sklopil zrak a já viděla jednu slzu padnout na podlahu. Ukazováčkem jsem mu zvedla bradu a políbila ho.

"Neměl si na výběr,ale potom si mě zachránil." zašeptala jsem mu do polibku a potom ho začal něžně líbat. Oba jsme do toho dali všechny emoce ,které v nás vířily. Jeho ruce mě hladily po bocích a já si užívala každý jeho dotek. Tak moc jsem ho milovala. Nikdy jsem si nemyslela,že něco takového zažiju,ale děje se to. Nemůžu být šťastnější. 

Po chvíli jsme se od sebe odtrhli a zadívali se na sebe.

"Už nikdy ti nikdo neublíží! O to se postarám." řekl a já se musela pousmát. Toto je ten kluk o kterém jsem snila.Ještě nedávno jsem ho nenáviděla a teď bych za něj položila život.


***********

"Tak jak to uděláme?" zeptal se Luke.

"Teď bych nedělala nic. Jsme trochu mimo. Ať už si to přiznáme nebo ne. A na ni musíme být v nejlepší formě. Navíc mám podmínku! Kyle to musí přežít!" řekla jsem a stála jsem si na každém slovu. Budeme mít jen jednu šanci a teď si potřebujeme trochu vydechnout.

"Dobře. Dáme si oraz a všechno pečlivě naplánujeme." odkýval to Luke a ostatní se k němu přidali.

"Nevím,jak vy,ale já bych zašla do kina!" řekla jsem nadšeně a od Louise schytala vražedný pohled. Nemá rád kina..

"Hele proč nemáš rád kino?"vyzvídala jsem,protože jsem vlastně neznala důvod. Louis se na mě podíval,ale nic neřekl.

"Protože ho v osmičce odkopla Kate a uprostřed kina na něj vylila kofču" zasmál se Niall a objal ho kolem ramen. 

Všichni jsme se chvíli dívali,jak opařením,ale potom vybuchli v obrovský záchvat smíchu.

"Haha.." zasmál se a naštvaně odešel.

"Louiiii .. Notááák" křikla jsem, doběhla ho a skočila mu na záda.Trochu to nevybral a my spadli na zem.

"Ach bože , ty si magor .Fakt že jo! " zasmál se Louis kterým ležel podemnou. Zasmála jsem se taky a pak jsme šli vybrat nějaký dobrý film na který bysme mohli jít.


Ahojky,

Doufám,že se vám díl libil. :) Pokud ano zanechte hvězdičku a komentář :)) Hezký zbytek dne :P

Pac a pusu :-*

-Lenus

Now and here! (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat