10.Feelings

959 33 3
                                    


*Harry
Už je to dva dny, co nám Luke řekl o stavu Ray. Je v kómatu a není jisté jestli se ještě někdy vzbudí. Má silný otřes mozku a zlomenou ruku.

*****
" Harry vstávej " vzbudil mě Liam.
" Ještě 5 minut" zabručel jsem.
" Ne, vstávej hned " rozkázal.
" Už jdu " probodl jsem ho vražedným pohledem a pomalu se zvedal z postele.
" za 20 min odjíždíme" oznámil mi, na to jsem jen kývl a šel do koupelny,kde jsem udělal ranní hygienu.
Hodil jsem na sebe oblečení,které jsem měl včera jen jsem si vzal čisté boxerky a šel dolů za klukama.
"Zdarec" mávl jsem rukou na všechny.
" čus " oplatili mi pozdrav a dál jedli.
Bydlíme všichni spolu, protože jsme na stejné škole. Já bych stejně bydlel sám a kluci už chtěli něco, kde budeme jen my, takže máme celkem velkou vilu.
Rychle jsem posnídal,umyl po sobě nádobí a šel se obout.
Od doby, co je Ray v nemocnici nemam nějak náladu. Je to složitá osobnost, ale všem přirostla k srdci.
" Jedem?" zeptal jsem se
" už jdeme" odpověděli mi a já se trochu usmál.
" Nebuď tak skleslý,bude v pohodě" řekl mi Niall
Jen jsem na to kývl, protože to nemá cenu nějak komentovat.
Trvalo ještě pár minut než jsme všichni nasedli do auta a vyjeli ke škole.

První hodina matika.Fakt super. Povzdechl jsem si,vzal věci ze skříňky a šel do třídy.
Kluci se bavili s nějakýma lidma ze třídy a člověk by řekl, že je nic netrápí. Jen já sedím se sluchátkama v uších a snažím se nevnímat nic jiného než text.
Do třídy vešel učitel, kterého jsme pozdravili, stoupli si a čekali než nám pokyne abysme si mohli sednout.
" posaďte se" řekl
" Dnes musíme probrat třídní věci, protože je konec pololetí " oznámil nám. Všichni si oddechly nebo začali pištět.
" Takže první špatnou zprávou je to, že ta věc ohledně Ray Mayersové." začal
" jaká věc? " zeptal se někdo ze zadní lavice.
"Vy to nevíte? Ray byla u jejího domu když vybuchl. Momentálně je v nemocnici a její stav není dobrý." vysvětlil
" konečně" řekl někdo.
' Harry, drž se' říkal jsem si v duchu. Měl jsem sto chutí stoupnout a upravit mu design.
" Laskavě si nechte své blbé poznámky pro sebe" varoval ho učitel.
Potom jsme probírali bezpečnost o prázdninách, známky, nás s klukama apd...
Jinak dnes se dával výpis z vysvědčení, takže jsme ve většině hodin měli volno.
Po třetí hodině jsem se nasral a normálně odešel.
Rozhodl jsem se, že pojedu za Ray do nemocnice.
"Liame, půjčíš mi klíčky? Pojedu do nemocnice za Ray a potom pro vás dojedu" odchytl jsem ho ještě než jsem odešel.
" dobře " řekl a hodil mi klíčky.
" Dík" řekl jsem,otočil se a rázným krokem vyšel k autu.
Cesta trvala asi 10 min. Zaparkoval jsem auto, nahlásil sestře, že jdu navštívit Ray Mayersovou a šel přímo do jejího pokoje.
Vzal jsem si židličku,kterou jsem dal k posteli,sedl si na ni a po chvíli promluvil.
" ahoj Ray" pozdravil jsem ji i když jsem věděl, že mi neodpoví. Blbě jsem se usmál a opatrně ji chytil za ruku.
' Kdyby byla při vědomí tak ti něco omlátí o hlavu ' vysmál se mi hlas v mé hlavě.
Bylo zvláštní být ji tak blízko, držet ji za ruku a být prostě s ní aniž by mi nenadávala.
" Říká se,že když je člověk v kómatu, tak vnímá to, že na něj někdo mluví" usmál jsem se
" Nevím, proč mě tak nenávidíš, ale chci ti říct, že ať se stalo nebo děje ve tvém životě cokoliv, tak všechny odehnat není řešení. Vím, že taková jsi z nějakého důvodu a já zjistím co se děje, protože tohle tě časem zničí." musel jsem na chvíli zmlknout, protože jsem nevěděl, proč jí takové věci říkám. Je úplná kravina, že by mě mohla slyšet,ale možná je to jediná situace kdy s ní můžu mluvit.
"Potřebuju si s tebou povídat, potřebuju tě poznat. Víš tehdy,když jsem ti řekl, že v těžkých situacích potřebuješ někoho, kdo ti s tím pomůže. Mluvil jsem z vlastní zkušenosti. Nikdy jsem to nikomu neřekl, ani klukům, protože jsem se bál o tom mluvit. Otec mě mlátil až do mých 14 let, mamka se mu v tom snažila zabránit, ale časem začal mlátit i ji." protřel jsem si oči, abych schoval slzy, které se mi draly ven.
" Jednou jsem otci rozbil omylem jednu jeho trofej z hokeje. Zmlátil mě,tak že jsem nemohl skoro chodit a bylo by to ještě horší jenže došla mamka domů z práce a začala mě bránit.Snažil jsem se jí odehnat, ale nedala se.Byla tak statečná. Žduchnul do ní tak silně, že spadla ze schodů a zlomila si vaz." je to poprvé co jsem to řekl nahlas. Řekl bych ji to i časem, kdyby mi dala možnost ji poznat.
" Si první komu jsem to kdy řekl. Otec někam zmizel a už ho nenašli. Niall mi pomáhál, ale nikdy jsme o tom nemluvili...." chtěl jsem mluvit dál, ale vešel doktor.
" Dobrý den" Začal
" Dobrý den" oplatil jsem pozdrav a potřásl si s ním rukou.
" Je mi líto, ale už by jste měl jít. Potřebuje odpočívat " řekl. Jen jsem kývl,naposledy jsem se kouknul na Ray a s rychlým ' naschle' jsem šel k autu.
Musel jsem chvíli jen tak sedět v autě a přemýšlet, protože to, co se Ray stalo mi vrací vzpomínky, které nechci mít.
Bylo už něco kolem druhé, takže jsem mohl zajet pro kluky.
"Jak to s ní vypadá?" zeptal Niall hned, jak mě uviděl.
" Pořád stejný" řekl jsem bez kapky emoce.

*Niall
Hned jak to Harry dořekl, jsem ztuhl. Nevím, proč mu na Ray začalo tak záležet, když mu nikdy na nikom nezáleželo po tom,co zemřela jeho mamka.
" Harry" oslovil jsem ho opatrně, protože když je v takovéto náladě je dobré být opatrný.
" Co je? " prskl na mě.
" Víš přesně kam toto vede " řekl jsem a nasedl do auta za ostatníma. Moc dobře věděl, co jsem myslel protože to není poprvé,co do něčeho spadnul. Jen mi nedávalo vůbec smysl, proč je takový kvůli Ray. Je pravda, že ta holka je opravdu jiná než ostatní a my všichni ji máme rádi, ale Harryho nesnáší, tak proč on ji začal mít tak rád?
nakonec jsme vyjeli směrem k domovu. Musím se přiznat, že Ray bude muset počkat,protože mam šílený hlad.
" Nialle?" zařval Liam z patra, když už jsem já poctivě vařil, protože tito dementi jsou schopni připálit i vodu.
" Co chceš? " zařval jsem zpátky
" Mám hlad,pohni prosím" No to si snad dělá prdel.
" Jdi do prdele " s nima je to donekonečna.
" Co to bude až to bude? " zeptal se Liam,který došel a v momentě začal slintat jak bernardýn.
" Jen rýže s kuřecím masem " odpověděl jsem. Neměl jsem náladu dělat něco složitějšího.
" Jídlo" zařval jsem do prostotu aby mě všichni slyšeli.
" Kde je Harry?" zeptal jsem se, když tu byli všichni až na něj.
"Řekl bych, že v posilovně" odpověděl Liam.
Povzdechl jsem si a pustil se do jídla.Nikdo ho z tama nedostane a lepší ať si všechno vybije do pytle než do nás.

*Luke
Momentálně bydlíme v hotelu. Jsem totálně v prdeli. Nemáme nic. Všechna práce byla v počítači, který vzali ti kreténi a zálohovací hard disk vybouchl spolu s domem. Ray je v kómatu a my pořád nevíme, kdo to udělal.

" Luku?" ozvalo se z chodby.
" V obýváku" řekl jsem svou polohu a dál se snažil projít všechny možné databáze díky kterým bych mohl něco najít.
" Máš něc?" zeptal se Calum
" Nemám." řekl jsem totálně zoufalým hlasem.
" Kurva, všechno je v prdeli" ruply mi nervy.
"Dojdeme na to, kdo to udělal." snažil se mě uklidnit, ale spíš mě to ještě víc vytočilo.
" Takže ty si něco zjistil? " vyjel jsem na něj.
"Poptal jsem se nějakých známých a Kyle... Víš který ne? Ten viděl černý mercedes , který jel naší ulicí ve stejný čas kdy se to stalo. Jel dost rychle, takže jsem si ho proklepl a patří nějakému klukovi jménem Jake Paterson...." chtěl pokračovat, ale přerušil jsem ho.
"Tak jedem" vyjekl jsem a už se zvedal
" Nikam! Musíme počkat na ostatní a vymyslet nějaký plán. Rozhlédni se kolem sebe! Nemáme nic,takže musíme být opatrní " vyjel na mě. Znovu jsem se teda posadil a snažil jsem se udržet se pokud možno aspoň trochu v klidu.
" Kde jsou vůbec ostatní? " zeptal jsem, protože to ticho bylo šíleně depresivní.
"Potřebujeme prachy a vybrat peníze z účtu není rozumný, takže šli přebrat peníze za jeden drogový obchod. Byla to dodávka nějakého kreténa za nějakých 50 000 dolarů, takže by to mělo na nějaký start stačit." vysvětlil
"A já tu sedím jako proč?" zeptal jsem se zmateně.
" Protože všichni víme,jak to mas k Ray a jak si teď ehm v prdeli." řekl a o krok odstoupil.
"Ty z toho snad nejsi v prdeli?" vyjel jsem okamžitě a pokračoval.
" Tvoje sestra je v kómatu,my nemáme nejmenší páru kdo to udělal a ještě k tomu musíme začít od nuly!!!" už jsem na něj křičel.
"Pro všechny je to katastrofa, ale teď není čas na to nějak hysterčit!" teď už křičel i on.
" Kurva " zařval jsem a radši šel do pokoje než něco rozmlátím.

*Harry
Po asi dvou hodinách jsem vylezl z posilovny. Celý udýchaný jsem se šel napít do kuchyně. V celém domě bylo hrozně ticho, protože kluci jeli na fotbal a Niall jel za Ray.
Zítra tam musím znovu. Nakonec jsem si dal sprchu a zapnul televizi.
" Harry probuď se " žduchnul do mě někdo.
" Co je? " zabručel jsem.
" Běž spát nahoru. Ráno mi poděkuješ." řekl Louis
" Kolik je? " vyjekl jsem. Venku byla tma. Šak jsem si na chvilku lehnul
" bude 11 " odpověděl se smíchem
"Díky" bylo jediné co ze mě vypadlo.
Vyšel jsem schody, otevřel dveře a vlezl si do mojí měkké postele. Poslední co si pamatuju byla máma padající ze schodů.

Ahojky, tak další díl je tu. Pokud se líbí zanechte komentář a hvězdičku <3 Jinak hezký den :-P
Pac a pusu :-*
- Lenus

Now and here! (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat