13.Luku!

667 24 0
                                    

O týden později
* Ray
Ospale jsem si promnula oči,protože jsem už nemohla dospat. Dnes je ten den, kdy mě pustí!!! Díky bohu! Harry u mě byl pořád až jsem mu někdy nadávala za to, že není ve škole. Niall se tu sem tam stavil a Luke ten pro mě dnes dojede. Celý týden jsem ho neviděla, ale Harry říkal, že teď musí prý řešit něco důležitého. Celkem mě zarazilo, že se s nima Luke baví, ale co se dá dělat. Možná jsem tak trochu ráda, že se dokážou bavit aniž by cákala krev.
" Dobré ráno" pozdravila mě sestřička která mi donesla 'snídani '.
" Dobré ráno a děkuju" snažila jsem se o malý úsměv, ale moc mi to nešlo, protože toto jídlo je děsné. Harry mi sem propašoval čokoládu, ale doktor mi ji zakázal ještě jíst. Musím být, teda musela jsem být na nějaké hnusné dietě, takže jsem i dost zhubla. Sestřička mi úsměv oplatila a odešla. Celkem se tu nudím, ale jelikož by za chvíli měl dojít doktor s Lukem, tak se to dá přežít. Netrpělivě jsem čekala a sem tam myšlenkama zabloudila k Amy. Za ten týden necítím smutek, ale vztek. Ano, mrzí mě to, ale podla mě do zad a to dělat rozhodně neměla. Byla jediná, které jsem věřila a od té doby jsem se uzavřela do sebe. Stejně jsem nidky neměla kamarády, takže mi stačili jen kluci a těm jsem se nesvěřovala. Pořád nevím jestli dokážu věřit Harrymu a spol, ale vím, že těch kluků se nezbavím. Ani nechci. Je fain je mít.

"Hurá domů" zajásal Luke, který vtrhl do pokoje jak raketa.
" Už můžu? " zeptala jsem se překvapeně,protože tady ještě nebyl doktor.
"Potkal jsem ho a říkal, že na tebe mám dohlédnout. Nesmíš rozbít tu sádru" zasmál se.
" Vtipný " zašklebila jsem se na něj.
"Ehm, nevíš, kde mám svoje oblečení?" zeptala jsem.
"No. Budeme muset všechno znovu koupit. Všechno shořelo a tvoje oblečení jsme vyhodili protože nebylo moc použitelné." řekl trochu nejistě.
" A včem jako půjdu? " vyjekla jsem.
" Chvilku" řekl a odešel.
"No jasně, nechej mě tu" zabručela jsem.
Za nějakých 15 minut se tu objevil Luke s nějakým oblečením.
"Kde si to vzal?" vyvalila jsem na něj oči.
" Teď to neřeš,obleč se a mizíme" rozkázal.
" tak padej" zasmála jsem se.
" Ty naděláš " zasmál se taky, ale šel na chodbu.
" FUCK " vypískla jsem, když jsem si oblékla tepláky, které okamžitě spadly zase až ke kotníkům a šňůrky na nich nebyly. Tričko jsem měla jak šaty, takže fakt super.
Vyšla jsem z pokoje a na chodbě se začal Luke hrozně smát.
" Proč si ty tepláky tak držíš? " zasmál se.
" Kdyby si vzal aspoň trochu moji velikost tak si je nemusím držet v pase troubo" řekla jsem na oko naštvaně, ale za chvíli jsem se začala smát i já.
" Tak jdeme " řekl a vyrazili jsme k autu,nastoupili a vyjeli mě neznámo kam. Počkat!
" Kde teď bydlíte?" vypadlo ze mě.
" No..." začal.
" Luku?" nadzvedla jsem obočí.
" Prostě uvidíš. Musím ti potom ještě něco říct." řekl nejistě.
" Cože? " zavrčela jsem.
Tak toto se mi ani trochu nelíbí. Cesta netrvala dlouho a když jsme zabočili do vedlejší ulice od našeho domu, tak mi to začalo docvakávat.
" To je sranda že?!" vyjela jsem na něj.
" Uklidni se prosím. Vevnitř ti to vysvětlím ano?" řekl klidným hlasem. Nezbývalo mi nic jiného než jen kývnout.
Vylezli jsme z auta a šli ke dveřím. Luke vytáhl klíčky a odemkl. Nadzvedla jsem obočí což ho donutilo se zasmát.
" Ahoooj" zaječeli kluci, když jsme vešli do domu.
" Ehm ahoj" řekla jsem trochu nejistě.
" Koukám, že ti to oblečení moc není" podíval se na mě Harry omluvně. Co?
" To je tvoje? " otevřela jsem pudu dokořán.
" Jop" zasmál se.
" Luku!" vypísknu
" No promiň, mohla dí jít ve spodním prádle. Ehm to taky nemáš" začal koktat a dál ruce nahoru jakože se vzdává.
" Ty si kretén " žduchla jsem do něj.
" Tak pozor aby ti nespadly" zasmál se se Louis, kterého jsem okamžitě spražila pohledem.
"Hele kluci? Mohla bych si Luka na chvíli půjčit? Kde mám pokoj?" hukla jsem na kluky.
" Jo, druhé dveře vpravo" odpověděl Harry.
Luke se na kluky podíval stylem ' help me' ale to mu nepomohlo. Chytla jsem ho za triko a táhla ho do schodů.
" vysvětluj" rozkázala jsem hned,jak jsem zabouchla dveře od pokoje.
" Sedni si" začal a pokračoval hned, jak jsem se posadila na obrovskou postel.
" Bydleli jsme v jednom hotelu, a teď bydlíme tady" řekl jednoduše.
"A kde jsou teda ostatní?" zeptala jsem se.
" Oni jsou už v Austrálii " řekl.
" A co tu děláš ty? " znovu jsem nadzvedla obočí a čekala na odpověď.
"Já s nima nejel. Byl jsem tadu u kluků a oni řekli, že tady můžeme bydlet, jako ty a já. A víš, že bych tě tu nenechal." vysvětlil a já na něj zůstala jen hledět.
" Jak si mohl přijmout, že tu budeme bydlet?! Víš jak je ohrozíme?!" teď už jsem na něj křičela, protože je mi jedno kam jel Bill s klukama,když se nedokázali ani rozloučit, tak je to jejich mínus, ale to že bydlíme u kluků není ani trochu dobré.
" No to jsem trochu nedomyslel"
" To teda nedomyslel " byla jsem tak naštvaná,ale na druhou stranu jsem byla i šťastná, že jsem s kamošema a Lukem.
"Hele to se nějak vyřeší " snažil se být pozitivní.
" Bude muset" odpověděla jsem.
" Jdeme za nima dolů? " zeptal se po chvíli ticha.
" Bež napřed. Hned tam dojdu" řekla jsem a čekala až odejde.
Zvedla jsem se z postele a začala si prohlížet pokoj.
Byl sladěný do červeno,bílo černé a musím uznat, že se mi hrozně líbil.
Byly tu dvoje dveře, které byly z tmavého dřeva. Jedny vedly do koupelny a ty druhé do šatny.
" Budu tě muset vybavit " povzdechla jsem si,když jsem stála uprostřed prázdné šatny.
" Ray? " ozvalo se z pokoje.
" V šatně " řekla jsem hlasitě, aby mě bylo slyšet.
"Dobry? " zeptal se Harry
" Jo,ten pokoj je hezký " odpověděla jsem.
" Viš, že na to jsem se neptal" řekl jemně.
" vím " bylo jediné, co jsem zvládla říct. Nechápu to. Od té doby, co se mi do života priplet Harry s klukama jsem taková... Ehm zranitelná.
"No tak pojď dolů. Niall kuchtil,takže se to bude dát jíst" řekl a já mu byla hodně vděčná, že se neptá na nějaké detaily.
"Dobře" řekla jsem a šla s ním dolů
" Doufám, že máš ráda špagety " zasmál se Niall. Ach jo, on mi vždy zvedne náladu. Je to ňunísek.
" To víš že mám" řekla jsem už s lepším úsměvem.

***
Pojedli jsme a pak si zbytek dne povídali nebo se dívali na různé filmy. Harry sice asi na hodinku někam zmizel,ale pořád tu byla perfektní atmosféra.
" No já jdu už spát" řekla jsem ospale.
" Jo, já už jdu taky" přidal se Harry.
" Tak dobrou" řekli jsme a šli nahoru.
" Dobrou Harry" řekla jsem přede dveřma.
" Dobrou, kdyztak jsem hned naproti." usmál se a zmizel.

"Do prdele! V čem budu spát?" povzdechla jsem si, když jsem zjistila, že vlastně nemám co na sebe. Šla jsem do koupelny, tam prohledala šuplíky a našla jsem kartáček, pastu a nějaké ručníky. Bylo celkem vtipný se vidět v zrcadle jak si držím jednou rukou tepláky a druhou se snažím čistit zuby. Mimochodem s tou sadrou to jde celkem blbě.

"Ray?" zaklepal někdo.
" Jo?" zakřičela jsem s plnou pusou pasty.
"To jsem ještě já." zasmál se Harry. Vyplivla jsem pastu a utřela si pusu.
" Co pa? " zeptala jsem se.
"No víš... Koupil jsem ti nějaké základní oblečení. Zítra se totiž jde nakupovat pro tebe i Luka" řekl trochu nervozně.
" OH díky " řekla jsem, vzala si od něj tašku a začala vytahovat nějaké oblečení. " Harry!" zasmála jsem se a vytáhla spodní prádlo.Podprsenku a kalhotky v černé barvě.
"Bude ti to?" vyděsil se.
" Vypadá to,že si se trefil, ale jako fakt si mi koupil spodní prádlo? " zasmála jsem se znovu.
" Není zač " zasmál se.
"Fakt dik" řekla jsem a chtěla ho obejmout ale po prvním kroku jsem se rychle zarazila. Co to do mě vjelo?!
"tak dobrou" řekl a odešel.
Oblékla jsem si pyžamové kalhoty, ale nechala si jeho velké tričko. Zakutala jsem se do peřin a usnula.

Ahojky :-) takže další díl je tu a já doufám, že se vám líbí.:-) komentujte hvězdičkujte <3 Hezký večer :-P
Pac a pusu :-*
- Lenus

Now and here! (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat