*Luke
Nemohl jsem nic. Ležela tam, přišpendlená k zemi. Křičela něco na Amy,když na ni mířila zbraní.
Adrenalin pulsoval mými žilami, ale přesto, jsem nemohl zvládnout toho hajzla, který mi bránil v záchraně Ray.
Zasadil jsem dalších pár ran. Muž stojící proti mě zavrávoral. Vytáhl jsem rychle zbraň a vystřelil. Jeho tělo se sesunulo k zemi. Nikdo neměl po ruce zbraň. Nikdo se nemohl bránit ničím jiným než vlastníma rukama. Zachránit kluky, nebo Ray? Nechtěl jsem nechat umřít nikoho, nechtěl.
Naštěstí se tu nemotají policajti, protože je máme podplacené. Bylo by to ještě horší.
Hlasitá střelba zazvonila v mých uších. Přibližovala se a lidé padali k zemi. Rozhlédl jsem se,ale to co jsem viděl mě nemálo překvapilo.
Calum,Michael,Ashton a Bill šli jak Terminátoři. Jejich zbraně zasahovaly pokaždé přesný cíl.
Na nic jsem nečekal a rozběhl se směrem k Amy. Střelil jsem ji do kolena. Vykřikla bolestí.
Vystřelil jsem další ránu, ale minul jsem. Bál jsem se, že zasahnu i Ray.
" udělej to! " křikla na mě.
Nadechl jsem se a vystřelil. Zasáhl jsem ho přímo mezi oči. Ray se usmála vyprostila a vyběhla směrem k Amy ležící na zemi.
" Ty svině!!" křičela,kopala do ní, brečela. Nevím, co jí Amy řekla, ale dost ji to nasralo. Všichni ostatní byli mrtví.
Stali jsme tu, dívajíc se na rozzuřenou Ray.
"Zabijte ji někdo. Já už sní nechci nic mít." vykřikla.
" Já to udělám." řekl Harry.
Amy se kamsi snažila odplazit.
" Kdyby se tu neobjevili oni, tak jste všichni mrtví. " zakašlala a se slzama v očích se na nás podívala.
" Smůla." řekl Harry a vystřelil. Červená skvrna ji zabarvovala bílé tričko. Rána přímo do srdce ji vzala život a tím skončil náš problém.
" Kde jste se tu vzali? " otočil jsem se na naši nečekanou návštěvu.
"I v Austrálii se mluví o obávané Ray Mayersové. Zaslechli jsme, že je tu takové menší bitevní pole a tak jsme si řekli, že by se posily mohly hodit." řekl Cal.
" Jsem rád, že jste tu." řekl jsem a bratrsky ho objal.
" Kde je Ray? " rozhlédl se Harry.
" Nejspíš už doma." řekl jsem.
" Jak můžeš být tak v klidu? " vyhrkl Liam.
"Protože je to prostě Ray, umí se o sebe postarat a potřebuje čas. Stejně by si s ní nemohl ani promluvit. Nepustila by tě k sobě. Dejte jí dneska pokoj a zítra už to bude v klidu. Skoro umřela." snažil jsem se jim to nějak vysvětlit, ale nikdo kromě mě a Harryho ji vlastně moc nezná,takže ji ani nemá šanci pochopit.
" Nechte ji teď bejt a jedeme domů. Náš největší problém už je za náma tak máme klid." řekl Harry. Přikývl jsem a nakonec i ostatní.******
( o 3 dny později.)
Kluci nemůžou věřit, jak se to všechno sehrálo a Bill ten jwn kouká a poslouchá.
" To je můj toust." zakňučela Ray, když jsem ji vzal její toust z talíře.
"Už ne." usmál jsem se a kousl si.
" Tak mi dej aspoň půlku." žadonila. Kluci na to byli zvyklí, ale Cal,Miky,Ash a Bill ne. Nevěděli, že se to mezi náma tak nějak zlepšilo. Koukali se na nás jak na zjevení, když jsme se přetahovali o ten malinký toust.
"Hele co budeme teď dělat?" Zeptal se znuděný Louis.
"Jdeme do posilovny." řekl jsem nadšeně. Jediná Ray se usmívala od ucha k uchu. Ostatní se na mě dívali dost vražedně.
" Tak si jděte, já se z tohoto gauče nehnu dalších pár hodin." řekl Cal a víc se roztáhnul.
" Jdeš? " koukl jsem na ni s nadějí v očích.
" Jasně. " řekla okamžitě u toho se zvedla a odešla nahoru.
" Jen ty a Ray jste tací magoři. " pokroutil hlavou Liam, zavřel oči a asi usnul. Musela jsem se tomu zasmát. Zvedl jsem se, odešel si pro věci a šel do posilovny,kde ležela na žíněnce rozpláclá Ray.
" Co děláš? Mrtvýho brouka? " zasmál jsem se.
Obdařila mě smrtícím výrazem.
" Jasně, je to skvělá činnost." řekla sarkasticky.
" Tak hodíme klasické série a dneska bych hodil i plavání." navrhl jsem. Viděl jsem,jak se jí u slova plavání rozzářily oči.Posilování byla větší sranda než kdy jindy. Rozhodli jsme se že zkusíme cvičit v páru. Právě jsem ji měl vyšvihlou na svém pase. Její nohy byly omotané kolem mých boků, tak aby nespadla. Držel jsem ji pod zadkem,ona udělala jednu sklapovačku a já pak jeden dřep. Byla to sranda. Podobně jsme cvičili ještě asi 2 hodiny, u toho si povídali, smáli se blbým vtipům a pak se rozhodli, že půjdeme do bazénu.
" Netrvalo vám to nějak dlouho? " vyjekl Louis,který se s ostatníma ládoval pizzou.
" Byla to prdel." zasmála se vedle mě prťatá Ray. Vážně bylo vtipné, jak malá proti mě byla.
"Hele jdeme do klubu, půjdete taky?" Zeptal se Miky.
" No..." zatvářil jsem se trochu provinile.
"Napadlo nás, že si půjdeme pak ještě do bazénu zaplavat, pak zaběhat a nakonec si zajdeme zastřílet." zachránila mě.
" Já vás taky myslím postřílím. Kazíte všechnu srandu." uražený výraz Ashe všechny rozesmál.
" Nech je. Baví je to." bránil nás Harry. Věděl, že chci bejt s Ray sám. Děkovně jsem se na něj podíval, nacož jen přikývl.
" Tak my jdeme do bazénu, za jak dlouho jdete? "
" Tak za dvě hodinky. Půjdeme s váma. Potřebuju se schladit. Je tu vedro jak u satanových koulí." rozhodil rukama Mike.
Všichni dostali totální výbuch.
"Ty moc dobře víš, jak jsou teplé, že?" vysmál jsem se mu. Hodil po mě kousek pizzy. Ublížěně jsem se na něj podíval, ale stejně mi to dlouho nevydrželo.
" Hele ještě dotaz." vyhrkla Ray, když jsme všichni chtěli odejít se převléknout do plavek.
"Hodně dlouho jsme nebyli ve škole. Chcete ji vůbec dokončit? Vždyť tam stejně chodit nebudem." výraz v její tváři mi říkal, že ji to celkem i mrzí. Konec konců bylo to, to jediná normální v našem životě.
"Beztak už nás vyhodili. Já tam nebyl skoro nikdy." ozval se Cal, pak se otočil a stejně odešel. Všichni ostatní přikývli.V bazénu jsme se fakt unavili. Byla celkem sranda pozorovat Mika s Ashem v topící bitce. Vylezl jsem z bazénu a nenápadně doběhl k Ray, která zrovna stála zády, protože pila džus. Chytl jsem ji fo náruče, rozběhl se k bazénu a skočil tam. Křičela, mlátila sebou, ale i tak nebylo těžké ji udržet. Dopadlo to tak, že jsme se všichni topili.
"Tak my jdeme. Nezbořte to tady." zasmál se Louis.
" Jasně " protočili jsme očima. Harrymu se zvedl jeden koutek rtu do drobného úšklebku. Potom mrkl a odešel s ostatníma pryč.
" Co takhle změna plánu?" s úsměvem na tváři jsem čekal na odpověď. Zmateně se na mě dívala, ale potom se usmála.
"Povídej." pobídla mě. Milovala tajemno.Ahojky, nějak jsem zapomněla vydat. Upss...tak tady to je :-) jste úžasní.
Pac a pusu :-*
-Lenus
ČTEŠ
Now and here! (1D)
FanfictionŽít okamžikem a být sama bylo to jediné,co mě drželo při životě. Drželo mě to do té doby, dokud nepřišli oni.