9.Amy

907 42 0
                                    

*Ray
Nevěděla jsem, co říct.Byla jsem tak v šoku,že by se ve mě ten nikdo krve nedořezal.
" Amy?" kuňkla jsem nevěřícně.
" Copak? Ty snad nejsi ráda, že mě vidíš? " zasmála se.
" Myslela jsem, že si mrtvá" sklopila jsem hlavu,ruce svěsila podél těla a moje klesla o několik centimetrů.
"Všechno to tehdy byla jen hra." zasmála se ještě víc.
To není Amy,to nemůže být pravda. Musím sw hned probudit.
" Ale vždyť tě tam mlátili a pak jsem slyšela výstřel a věděla tě ležet na zemi v kaluži krve" udržet slzy, aby nestekly bylo šíleně těžké. Vidět ji takto mě hrozně bolelo.Byla to osoba pro kterou bych tehdy zemřela,udělala cokoliv. Teď tu stojí předemnou,míří na mě zbraní a směje se mi do xichtu.
" Pár ran nikoho nezabije.Nikdy jsem nebyla tvá kamarádka. Všechno to bylo proto abych se přes tebe dostala do Billových obchodů. Už tehdy jsem měla vlastní gang." Hned jak to dořekla jsem spadla na kolena. Bylo to, jak kdyby do mě zapichala milion nožů.

"Tak toto je ta slavná Ray Mayerová,které se všichni bojí?" zasmál se mužsky hlas za mnou.Nic jsem na to neřekla, jen jsem klečela a chtěla umřít. Ona byla jediná, kterou jsem si kdy pustila k tělu,ona byla ta, které jsem věřila tak, jako nikomu na světě.
" Taylore, máš vše?" zeptala se Amy toho kluka.
" Nedostal jsem se přes přístupové kódy,ale vemu to k nám a tam už to vyřesím." řekl opatrně.
" To bys měl " zavrčela.

" Tak co s tebou? " řekla si spíš pro sebe mým směrem. Nic jsem opět neříkala.Bylo mi to jedno.
"Nech ji tu" řekl Taylor.
" Dobrý nápad" řekla a zasmála se.
Normálně odešli. Nechápala jsem, proč až do doby kdy jsem se asi po 2 minutách zvedla a šla na zahradu. Vyšla jsem na terasu, vkrocila na schody z terasy a v ten moment jsem pochopila. Celý dům vyletěl do vzduchu. Obrovská rána a plameny bylo to poslední co jsem zaznamenala. Pak už jsem viděla jen tmu a cítila měkkou trávu pod sebou.

*Harry
Škola byla nudná,protože jsem seděl sám a Ray tu nebyla. Vím, že mě nesnáší, ale musí se to změnit. Je to skvělá holka i když od sebe všechny odhání. Chtěl bych vědět, proč taková je, ale první mi musí věřit. Nevím, proč se mi dostala pod kůži,když na mě v podstatě byla milá jen jednou za celou tu dobu.
" Harry, musíme pěsky k Ray" řekl Niall, když jsme stáli před školou.
" Cože? " nechápal jsem.
"Půjčila si ode mě auto a musela něco zařídit.Vypadalo to dost naléhavě" vysvětlil.
" Tak jdem" řekl jsem.
Liam a Louis se šli zapsat do fotbalového týmu,takže jsme šli sami.
Kecali jsme o nejrůznějších blbostech a u toho se dost nasmáli. Vlastně cesta utekla rychle.
"Co to je?" vyvalil jsme oči, když kolem mě projely 3 hasičské auta a sanitka.
" Asi se něco stalo" řekla poměrně v klidu Niall.
Já jsem nebyl tak v klidu a málem jsem chytl infarkt, když jsem viděla jak je dům Ray v plamenech.
"Kurva" zařval jsem a rozběhl se,co nejrychleji k domu.Niall byl hned za mnou.
"Tam nemůžete" zastavil nás hasič.
" sakra " zaklel jsem a praštil do sloupu vedle sebe.
" Klid,třeba tam vůbec nebyla." snažil se Niall uklidnit asi nás oba.
" Támhle je tvoje auto" ukázal jsem do dálky.
" Proč by ho parkovala tak daleko?" zamyslel se Niall.
Taky jsem to nevěděl ale v tu chvíli mi to bylo celkem jedno.
" Harry" řekl smutně Niall.
" Co? " rychle jsem se otočil a kouknul se směrem, kam hleděl Niall.
" Ray" šeptl jsem.
Rozběhl jsem se k sanitce, kde bezvládně ležela. Ne, ne, ne.
" Co je s ní? " skoro jsem na toho doktora křičel.
" hochu nech nás pracovat" řekl rázně ten chlap.
Zavřel dveře a sanitka se rozjela pryč.
" Kam ji vezou? " zeptal jsem se chlapa, který na sobě měl hasičskou uniformu.
" Asi do nemocnice v centru." odpověděl.
" jedem houkl jsem na Niall,který byl dost mimo. Doběhli jsme k nám, protože to nebylo daleko a my potřebovali auto.

V nemocnici nám řekli, že leží ve 3 patře na pokoji 98. Rychle jsme tam doběhli, otevřeli dveře a uviděli Ray,která ležela připojená na nějaké přístroje. Byla bílá jako stěna a kdyby se jí nezvedal hrudník tak bych si myslel, že je mrtvá.
" To nemůže být pravda" zakňučel Niall.
"Bohužel je to pravda" povzdechl jsem si a šel si k ní sednout. Niall si sedl vedle mě a mlčky jsme seděli asi hodinu než tam vletěl nějaký kluk.
" Kdo jste?" zeptal se překvapeně, když nás uviděl.
" Jsme její kamaradi ze školy" vysvětlil Niall.
"Ray nemá kamarády" řekl podezřívavě
"Má nás" bránil jsem se.
" Jsem Luke" řekl po chvíli ticha.
"Já Niall"
"A já Harry" představili jsme se a pak bylo zase ticho.
" Víte co se stalo?" zeptal se
" No Ray musela prý něco rychle zařídit a jelikož jela ráno s náma do školy, tak si ode mě půjčila auto. Po skole jsme neměli jinou možnost než jít k ní domů, protože se nevrátila.No a viděli jsme jen dům v plamenech a jak Ray nakládají do sanitky" řekl mu všechno Niall. Luke zaťal ruce v pěst,ale nic neříkal. Nechápal jsem to, ale zase vím, jaké to pro něj musí být.

"Hele, když si řekl,že nemá kamarády, tak kdo jsi ty?" zeptal jsem se.
" No žijeme v jednom domě. Její otec nás vzal po střechu,když jsme neměli kam jít. Bydlíme tam já, Michael, Calum,Ashton,Bill a Ray" vysvětlil, ale já to moc nepobral.
" já to nechápu" vypadlo z Nialla.
" Prostě Ray je dcera Billa, má dva bráchy Cala a Mika no a já s Ashem s nima bydlíme protože jsme neměli kam jinam jít.Rodiče jsme nepoznali." řekl a já to konečně začínal chápat.
" To mě mrzí" řekl jsem soucitně,protože sám vím jaké to je.

" Ah, dobrý den" řekl lékař, který vešel do pokoje.
" Dobrý den,co s ní je?" zeptal jsem sw okamžitě.
"Je mi líto, ale nesmím sdělovat informace lidem, kteří nejsou z rodiny" řekl zdvořile.
" Já s ní žiju" řekl Luke
" A my jsme její jediní kamarádi, takže vás prosíme aby jste nám to řekl." začaly mi rupat nervy.
" Vám to tedy mohu říct, ale vy budete muset na chvíli na chodbu" řekl
Nakonec jsme opravdu odešli, aby to řekl aspoň Lukovi a ten to potom říct nám.
"Co může říkat tak dlouho" chodil jsem sem a tam.Už jsem myslel, že chcípnu.Ten doktor tam byl už půl hodiy.
"Třeba je to vážné" řekl opatrně Niall. Je můj nejlepší kamarád a moc dobře ví, že umím celkem dost výbušný.Nechci takový být, ale můj otec takový byl taky a já to pravděpodobně mám po něm.

" Můžete jít dovnitř" řekl doktor, který konečně odcházel.

" Tak co s ní je? " zeptal se Niall,hned jak jsme vešli do pokoje.

Luke seděl u Ray a držel ji za ruku.
" Luku? " řekl opatrně Niall.
Zvedl k nám pohled a já věděl, že to možná ani nemám chtít vědět.Slzy se mu draly do očí a to jak se na nás díval mi nahánělo husí kůži.

Tak zas další díl.Doufam, že se vám bude líbit :-) Kdyžtak napište, co si o tom myslíte, abych věděla :-P Jinak zítra je volno tak si ho užijte :-*
Pac a pusu :-*
-Lenus

Now and here! (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat