47.The end

597 25 4
                                    

(o 5 let později.)
"Lásko? Hotovo ."  zavolal Luke z kuchyně.
" Už jdeme." křikla jsem zpět. Usmála jsem se a přešla do vedlejšího pokoje.
" Zlato? Už musíme jít. Tatínek má snídani hotovou." usmála jsem se na naši malou  dceru. Její modrá  očka se rozzářily štěstím.  Měla je po tátovi a to je to nejlepší, co se mohlo stát. Její hnědé vlásky se jí vlnily na ramenou. Byla šíleně roztomilá a hlavně naše! 
"Palačinky!" křičela a u toho utíkala dolů.
" Tatiiiii" zapištěla a pověsila se mu na nohu. Musela jsem se smát.
" Mami,  dáš si taky? " zeptala se jemným hláskem.
" Jistě, zlatíčko." odpověděla jsem s úsměvem. Natáhla jsem ruku,pohladila ji po vláskách a sledovala jak se naše malá Chloe láduje palačinkou. Sní opravdu hodně a dokonce má osobitý styl, vždy je vše od jídla.

Sledovala jsem Luka, jak hlídá každý její krok, každé sousto co sní. Byl šíleně starostlivý,ale to je to, co jsem na něm milovala.
Nikdy bych nevěřila, jak se to všechno seběhne a kým se stanu. Stala jsem se matkou,manželkou a dokonce i vařím. Přijde mi to jako včera, co jsme se poprvé polibili a řekli naše první  'miluju tě'. Asi rok poté jsme se vzali a to už jsem čekala mimčo. Všichni bydlíme v Brooklynu. Nechtěla jsem ten dům přijmout, ale svatební dary se neodmítají. Vzpomínám, když mi Harry oznámil, že pro nás koupil dům. To jsem ještě nevěděla, jak to všechno skončí, ale nebojte, nebydlíme tam.  Bydlíme vedle. Kluci bydlí tam a my hned vedle. Je to  výhodné pro naši práci a máme soukromí.

" Strejda! " začala poskakovat malá Chloe, když se rozezněla známá melodie zvonku. S Lukem jsme vstali a šli otevřít.
" Ahoj Harry." řekla jsem s úsměvem.
" Ahoj,  ale koho to tu máme? " dřepl si s úsměvem na rtech, roztáhl ruce a nechal Chloe vběhnout do jeho náruče.
"AHOOJ!!"  usmívala se od ucha k uchu. 
"v 15:00 jsme tu jak na koni."  řekl.
" Jasně, už nemohla dospat až pojedete do ZOO." zasmála jsem se a vtiskla malou pusu na její drobné líčko.
" Jen buď opatrný." Luke si nikdy neodpustí tuhle poznámku. Ale chápu ho, vždy bude v nebezpečí. To už je riziko povolání.
"Neboj. Jde s náma i Angie, takže bude v nejlepších rukách." zasmál se a odešel.
Angie je Harryho přítelkyně.  Seznámily se v den, kdy mě Luke poprvé políbil. Jejich vztah začal náhodným sexem v baru, ale jsou spolu šťastní. Angie jsme zasvětili do tohoto světa a i když nechtěla dělat žádné násilnosti tak nám dělá informátorku. Je fakt skvělá a perfektně se jí spolupracuje s Kylem. Ti dva zjistí opravdu všechno.

"Konečně máme čas k na sebe"  přitáhl si mě Luke. Začal mě líbat na krku a i když jsem měla sto chutí na pořádný sex tak práce má přednost.
" Lásko musíme pracovat." odtáhla jsem se.
" Bože." povzdechl si a rezignovaně šel pro věci.
" Jdu pro kluky.  " křikla jsem a zmizela z domu.

" Kluci!! " zakřičela jsem na celý dům.
" Neřvi tak" dal si ruce přes uši Calum.
" Promiň." omluvně jsem se na něj podívala. Od té doby co Billa zastřelili jsme s Calem měli trochu problémy, ale už je to celkem dobrý. Byl to otec na baterky,ale pořád moje jediná rodina , až na kluky.

"Máme práci." oznámila jsem stručně ,jako vždy.

" Chloe je na výletě takže je čas pracovat. Jde o dodávku Ak-47 nějakému gangu z Paříže , takže to musí projít hladce. Je to s nima první obchod tak doufám , že nebude poslední. Sraz máme za 40 minut ve skladišti u lesa na konci města . Detaily probereme v autě." shrnula jsem veškeré informace které potřebovali vědět a s jejich kývnutím jsme naložili věci a vyjeli.


Tento svět byl plný nebezpečí, intrik, vražd,drog zbraní,ale byl to život ,který jsme všichni milovali, který jsme chtěli žít a ve kterém jsme byli šťastní.



Ahojky, já vím , že jsem hrozná s vydáváním,ale nějak se teď věci časově dost komplikují :( Nevěděla jsem jak uzavřít tuto story,ale doufám , že se mi to aspoň trochu povedlo. Jinak moc děkuju všem kteří se zapojily a dávali votes s kometama <3 Vážně vím moc děkuju. 

BUDU PSÁT NOVOU STORY,ale první chci napsat nějaké díly dopředu ,abych mohla vydávat častěji a pravidlněji :) Ještě nemám tušení jak to bude z časem , takže nevím kdy se mi to povede vydat :) Doufám , že jí dáte šanci :) 

Pac a pusu :-* 

-Lenus

Now and here! (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat