(edytowane: 28.12.2017r. przeczytaj najpierw całą notkę zanim ocenisz😉)
Długo rozmyślałam nad drugą częścią i mam już połowiczny zarys i pomysł, ale żeby być w 100% pewna zrobię mały szantaż.
Dlatego jeżeli pod tym postem znajdzie się 20 gwiazdek i 20 komentarzy, już w sobotę pojawi się prolog.
Tak, więc wszystko zależy od was, ale pamiętajcie, że was kocham, uwielbiam i nawet jeżeli nie będzie tych gwiazdek wstawię rozdział, bo dzięki wam wiem, że to co robię nie jest tak do końca bezsensu i gdzieś w świecie jest ktoś kto wierzy we mnie i w to opowiadanie.
Buziaczki misiaczki
Przesyła N.16. :-*
Hahahahhahaha no więc tak. Jeśli ktoś dotrwał do tego momentu to gratulacje. Od razu chciałbym zaznaczyć, że to powyżej pisałam jakiś rok temu kiedy byłam totalnie napalona na gwiazdki i cały ten fejm itp.,więc proszę nie osądzajcie mnie po tym (a zostawiam to aby kiedyś móc na to spojrzeć i pośmiać się z tego jaka kiedyś byłam naiwna).
Teraz chciałbym przejść do meritum.
Już za parę dni Nowy Rok. Dla mnie rok wielu zmian, wyborów, które będę musiała podjąć i decyzji, które zaważą na reszcie mojego życia. Dlatego chciałbym, aby ten rok był wyjątkowy, abym mogła osiągnąć to co dotychczas uważałam za nierealne, bo poddawałam się na samym starcie.
Dlatego też chciałbym w końcu dokończyć historię Miriam. Chciałbym, aby wszyscy mogli poznać prawdę o Żniwiarzach i żebym mogła z czystym sumieniem zakończyć ten etap w moim życiu.
Zatem zapraszam na drugą część Żniwiarzy.
Śmierć przychodzi szybko, lecz czy jesteś wstanie oszukać przeznaczenie?
😈
Ps. Zapraszam też na moje nowe opowiadanie "PO MOIM TRUPIE"Ps. Druga część będzie umieszczana dalej w pierwszej części 😉
Do zobaczenia wkrótce
A.S.
CZYTASZ
Żniwiarze
ParanormalŚmierć przychodzi szybko. Lecz czy jesteś wstanie oszukać przeznaczenie ? #1 w kategorii Paranormal<-14.08.2016r. #4 w kategorii Paranormal<-19.04.2017r. #3 w kategorii Paranormal- 02.01.2018r.???