PJMİN:Ah özür dilerim acil bir işim çıktığı için çıkmam gerekti.
PJMİN:Ben kızım ama sürtük değilim. Bana öyle seslenmemelisin.
PJMİN:*görüntü*
SSUGA:Anlamalıydım. Ayrıca sana nasıl sesleneceğime ben karar veririm.
SSUGA:Yarın okul çıkışı beni bahçede bekle konuşmamız gerek. ÖNEMLİ.
PJMİN:Dur ne?
SSUGA is offline
Jimin ne yapmalıydı? Zar zor LeeHi'yi ikna etmişti birde onunla buluşmasını nasıl isteyecekti.
PJMİN:Hey...
PJMİN:Yarın okula gelemeyeceğim kafede konuşalım.
SSUGA is online
SSUGA:İyi madem sana atacağım konuma gel. Gelirsin değil mi ?
SSUGA size bir konum attı.
SSUGA:Gelmeme gibi bir şansın yok zaten.
#Ertesi gün#
Jimin'in elleri titriyordu. LeeHi sinirle Jimin'e bakarak tek koluna astığı çantasını sırtlayarak taktı.
"Bana böyle saçma bir şey yaptırdığına inanamıyorum! Beni saçma saçma işlere sokmamanı söylemiştim! "
Jimin LeeHi'ye yanlış anlamaması için birkaç şey zırvalamaya çalışıyordu.
"LeeHi lütfen söz bir daha bir şey istemem. Sadece sakın pot kırma. "
"Sinir bozucusun! Sen zaten dün banyoda 'Yoongi-ah~' diye inleyerek bana çok büyük bir pot kırdın haberin yok."
"Y-yah! Sen beni mi dinliyorsun?Seni sapık kardeş! "
"Hıhı sapık olan benim tabi tabi."
Jimin ona aldırış etmeyince LeeHi ayakkabılarını giyerek evden çıktı.
Jimin'i bir anda fazlasıyla ter basmıştı. Heyecandan sadece salonda öylece bekledi. İki saat olmasına rağmen LeeHi gelmemişti ve umuyordu ki düşündüğü şey olmuyordu. Aklına bir anda damlayan fantazileri kovarcasına kafasına yastık vurmaya başlamışken kapı çaldı. Jimin koşarak kapıyı açtı ve karşısında rimeli akmış bir LeeHi gördü."L-LeeHi? Sana ne oldu böyle? "
LeeHi sakin olması için onu susturdu ve salona geçti.
"Jimin sana anlatacağım ama sakın çığlık atma veya yine tuvalete gitme. "
"Yah!Ben hiç... her neyse anlat. "
"Kafeye gelince Yoongi beni çok nazik karşıladı. Birlikte çay içtik ve havadan sudan konuştuk. Bilirsin işte. Tam kalkacaktık ki kızlardan hoşlanmadığını ve çok üzgün olduğunu söyledi. Aslında onu gizlice takip eden birine bu kadar nazik davranmasına şaşırdım. Neyse sadede gelirsek Jimin, Yoongi eşcinselmiş."
"S-sen ciddi misin? Y-yoongi... sonra? Sonra ne oldu? "
"Bende başka çarem olmadığından ona yalanını anlattım. Ben Park Jimin değilim dedim. Tabiki kandırıldığı için sinirlendi ve o sinirle masadaki suyu yüzüme döküp çekti gitti. Bunu aslında kızlar yapmaz mıydı? "
LeeHi Jimin'in suratına aldırış etmeden odasına çıkarken Jimin hemen telefonuna sarılmıştı. Bu bittiğinin hüzünlü bir tablosuydu.
SSUGA:Sen nasıl bir pisliksin?
SSUGA:Erkeksen söylesene!
SSUGA:Öldürecek halim yok ya!!
SSUGA:Yarın matematik sınavı var ve mazeretsiz telafisi yok!
SSUGA:Yani okula gelmek zorundasın... Hah!
SSUGA:GÖRÜŞECEĞİZ PARK JİMİN!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Follow me ✧ Yoonmin ✔
FanficBazen küçük bir kargaşanın sonucudur doğan aşk. İplerin ne zaman koptuğunu bilmezsin. Sadece ucunu bulana kadar devam edersin. Ama ucuna ulaşamadan, onunla ortada bağlanırsın. O zaman geldiğinde, gerçekler iki tarafı da acıtır. Ama buna rağmen devam...