8 ➠ Simülasyon

3.1K 134 18
                                    

Medya- Kim Taehyung
İyi okumalar...

Simülasyon aletlerinin bulunduğu büyük binaya girdiklerinde etrafın neredeyse boş olması memnunca gülümsemesini sağladı Davis'in. Yerde sırayla dizilmiş mavi ve beyaz dövüş minderleri canını sıksa da şu an için burada dövüşmelerinin daha doğru olduğunun farkındaydı. Eğer şimdi beton alanda idman yapmaya kalkarlarsa çaylağı kendinde ciddi yaralara sebep olabilirdi. Önlerinde eğitim için iki hafta vardı ve onlar kademe kademe ilerleyeceklerdi.

"Pozisyonunu görelim."

Çaylak bacaklarını iki yana büküp iki yumruğunu belinin iki yanına çektiğinde Davis diz kapağının arkasına çelme takıp yere düşmesine sebep olmuştu.

"Pozisyon aldığında yalnızca önden değil arkadan ya da yanlardan gelebilecek darbeler için de sıkı durmalısın. Göğsünü dışarı çıkarıp başını daha dik tut. Dövüşürken her daim herhangi bir ışık kaynağı varsa arkana almaya çalış."

Dediğini yaptığında yeniden komut verecekken Sky'ın ve birkaç eğitmenin daha içeri çaylakları ile girdiğini görüp hafifçe baş selamı verdi. Ardından yeniden pozisyon almış çaylağına döndü.

"Yumruk at."

Çaylak sağ yumruğunu hızla savurup havada asılı kalmasını sağladığında sol elinin işlevsiz duruyor oluşuna göz devirmişti.

"Yumruk attığın koluna tüm gücünü yükleyeceksin ama bu sırada diğer kolunu unutmaman gerekiyor. Bel boşluğunda sıkıca duruyor olmalı."

Tamam, iyi gidiyorlardı...
Sol kolunun yumruk yaptığı elini bükerek istediği şekle soktuğunda yeniden yumruk atması için talimat verdi çaylağa. Havayla buluşan sert yumruğun çıkardığı ses gülümsemesini sağlamıştı.

"Yumruk atarken nefes ver."

Dediğini kibarca yapmaya çalışan çaylak ile başını iki yana salladı.

"Kendini tutma çaylak, bağırman kimsenin umrunda değil."

Bir süre yüzünde gezinen emin olamayan bakışların ardından yeniden havaya atılan yumruğun çıkardığı sesi ve kalın sesin bağırışını duyup başıyla onayladı.

"Devam et."

Havaya ard arda yumruk atarken çaylağın duruşunu izliyordu. Yumrukları sağlam diyebileceği kadar iyiydi ama geliştirilebilirdi de. Her şeyin sırası olduğunun farkında olduğundan ses çıkarmadı Davis.
Birkaç dakikanın ardından çaylağın önüne geçerek beklemeye başladığında genç adam yumruk atmayı kesip komutunu beklediğini belli edercesine başını sallamıştı.

"Bana yumruk at."

Yaşadığı birkaç saniyelik tereddütün ardından çaylak, yumruğunu sert bir hamleyle eğitmeni olarak seçilmiş kızın üzerine savurduğunda karşısındaki kız aldığı eğitimlerin hakkını verecek hızda omzunu geriye çekip sağ eliyle yumruğunu yakalamıştı. Çaylak yakasından kavranıp yere savrulduğunu hissettiğinde bu hamleyi bekliyormuşçasına yatar pozisyondayken zıplayarak ayağa kalkmıştı hızla.

"Uzakdoğu sporlarıyla ilgili misin demem saçma olacağından demeyeceğim. Kip up sevdiğim bir harekettir."

Pozisyonunu yeniden aldığında kollarını iki yana açıp hemen ardından yumruklarını sıkarak pozisyon aldı Davis.

"Beni alt et."

Davis sol ayağını öne atıp kendisine doğru temkinli bir adım attığında dikkatle izlemeye başladı çaylak. İkisi de birbirlerinin kolay seviye dövüş hareketlerini tahmin edilebiliyordu. Karşısındaki kız kendisini kandırmak adına saldıracakmış gibi yaptığında az önce onun yaptığı çelme takma hareketini yapıp yere düşmesini sağlamıştı çaylak.
Davis sinirle ayağa kalktığında saçını kulağının arkasına alıp çaylağını seyretmeye başladı.
Kurnazdı, kendisini yanıltmayı başarmıştı.

Sessiz OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin