24 ➠ Psikolog

15.2K 647 22
                                    

Medya-Taehyung
Düşüncelerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın lütfen :)
Ancak yorum ve oy gelirse sıralamalarda yükselebiliriz..
İyi okumalar...

"Sana bir şey oldu diye çok korktum..."

Tae'nin görüntüsüne oranla kalın olan sesi kısık konuştuğu için daha da kalın çıkmıştı.
Boğazını hafifçe temizleyerek bedeninden yavaşça ayrıldı Davis.

"Bu samimiyete fazla alışma çaylak. Yerlerini ifşalamayı başardığın için teşekkür etme olarak say."

Çaylağın yüzünde oluşan muzur ifade bunu alaya alacağının sinyalini vermişken yavaşça yeniden yatağa oturup kendini duyacaklarına psikolojik olarak hazırlamaya çalıştı.

"Bence rehin alındığımız süre boyunca farkında olmadan bana aşık oldun. Beni görünce de dayanamayıp sarılmak istedin."

Hafifçe göz devirip derin bir nefes bıraktı odaya.

"Görüntüne oranla o kadar ergensin ki..."

"Bunu bana sen mi diyorsun? Jeon mudur nedir, iyi dayandı senin cümlelerine. Başkası olsa direkt yüzerdi derini."

Vurulmamış olsa haklı olduğunu kabul edebilirdi.

"Bunu yarama doğru söylemeye ne dersin?"

Koca pansuman pamuğunu ve yaranın üstünde durması adına pamuğa yapıştırılmış özel bantları gösterdi.

"Gabriella, iyi misin?"

Taehyung kızın ormanda vuruluş halini yeniden hatırlatıp kötü hissetmişti kendini. Ani ruh değişimi Davis'i şaşırtsa da başıyla onayladı.

"İyiyim. Bundan sonra evde daha fazla silah bulunduracağım. Ve daha fazla mühimmat."

"Seni orada bırakmak zorunda kalmak benim için çok zordu-"

"Biliyorum Taehyung."

Derin bir nefes aldı Tae.

"Ben gittikten sonra sana nasıl davrandılar?"

"Aynı, pansuman dışında ilgilenmediler."

Öpücükten bahsetmesine gerek yoktu.

"Her neyse, bu konuyu uzatmaya gerek yok. Diğerleri kapının önünde hâlâ, seninle görüşmek istiyor hepsi."

Bir süre sessiz kalıp yeniden konuştu.

"Eğitmen Sky ve çaylağının da kurtarma ekibinde olmasına şaşırdım açıkçası."

Başıyla onayladı Davis. Kendisi de şaşırmıştı.

"Diğerlerine gelebileceklerini söyle."

Tae başıyla onaylayıp kendisine birkaç saniyeliğine gülümseyerek kapıya ilerledi.

"Yine geleceğim."

Kapıdan çıktığında kollarını hafifçe germeye başladı Davis.
Karnına ara ara saplanan ağrıların tamamının yaradan kaynaklı olmadığını hissedip gözlerini yeniden tavanla buluşturdu.

Rahat bir pozisyon aldığında daha sonra kızlardan birinden ped getirmelerini istemeyi aklına not etmişti.
Rehin alınmadan iki hafta önce regl dönemi bitmişti.

Orada tutulduğu süreç boyunca regl olmaması kendisine sunulmuş tek iyi hediyeydi muhtemelen.

Zaten kan kaybediyorken ve açlıktan halsiz düşmüşken, bir de regl olsaydı hem Jeon'un alay konusu olurdu hem de bu sefer ağrıdan kesin öldürdü.

Sessiz OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin