Kısa bir tanıtım bölümü paylaşmak istedim.
Kurguyu kütüphanenize ekleyip gelen bölümlerden haberdar olabilirsiniz.Sessiz Oyun
"İnsanlar dünya denen gezegene anlaşılmak için değil anlamak için geldiklerinin farkına bir türlü varamıyorlar."
Birkaç saniye durup düşündü.
"Anlaşılamamanın üzüntüsünü duyacakları yerde bütün ruhlarıyla başkalarını anlamaya çalışsaydılar, hayat daha yaşanılır olmaz mıydı?"
Aynadaki görüntüsüne bakmaya devam ederken bir cevap bulabilmek adına beynini yoklamaya devam ediyordu. Derin bir nefes alıp aynadaki görüntüsünün gözlerine bakarak kızmaya başladı.
"Hadi ama, çok da zor bir soru değildi."
Kapının açılma sesini duyduğunda kendisiyle konuşma işine son vermeden bakışlarını içeri giren sarışın adamla buluşturmuştu.
"Dostum kendine motive konuşması mı yapıyorsun? Kızlar çok zorlamıyor merak etme, daha şimdiden iki tanesini götürdüm."
Adam gülerek pisuvara ilerleyip pantolonunu yarıya kadar indirdiğinde kafasını iki yana sallayıp aynaya baktı yeniden.
Bu adamın burada çalışanlardan biri olup kendisinden şüphelenmeyeceğini düşünse de her an düşüncelerinde yanıldığı yüzüne vurulabileceğinden açıklama yapma ihtiyacı hissetmişti."Bu aralar kafasının içinde köpek pisliği taşıyormuş gibi davranan insanlar artışta.
Sağlıklı kalmak için beynime yoklama yapıyordum.""İçeride fena çıtırlar var. Yoklamayı onlarda yapmalısın."
Kemerini düzeltip göz kırparak kapıya doğru ilerleyen adamı gördüğünde tek kaşını kaldırıp kapıdan çıkan adamın arkasından gitme isteğini bastırmaya çalıştı.
Ellerini yıkamamıştı.
Tamam. Aynada kendine bakma işine devam etmeliydi, evet."Hayatta yapılacak çok fazla hata çeşidi var. Sen aynısını yapmaktan vazgeçeceğine söz verdin."
Sinirle gülmeye başladığında dışarıdan bakan birinin ona deli damgası vurabileceğinden emindi.
"Yani hadi ama. O adamın kafasını pisuvara sokmayı istemek de ne oluyor? Sakin ol ve gidip görevini yerine getir."
Kurgunun başı daha çok polisiye ve gizem türünde ilerleyecek, lütfen sabrederek okuyun :)
Bu notu sonradan yazdığım için şunu belirteyim kitap içinde Bts üyelerine yer verilecektir, sevmiyor olsanız bile şans vermenizi rica ediyorum. 🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Oyun
Acţiune"Zavallı insanlar ölmeyi, güçlü olanlarsa yaşamayı seçerek intihar ederler Davis. Küçük intikam oyunumun sonunda senin hangisini tercih edeceğini merak ediyorum." - "Ruhunun ölümüne sebep olacak adamken bedenini tedavi etmem garip, değil mi? Seni öl...