Medya- Kim Taehyung
İyi okumalar...Cara bir süre yüzüne bakıp gözlerini yumarak hafifçe tebessüm ettiğinde kaşlarını çattı.
"Vazgeçtim, onu hediyem olarak düşün."
Hevesini içine tıkmak istiyordu aptal kadın.
"Korkak."
Diye mırıldandı gayet sakin bir ifadeyle Davis.
Bu cümlesi karşısındakinin sırıtışını yüzünden silmişti."Ne dedin sen?"
Diyerek üzerine adımladı Davis'in.
"Korkuyorsun, çaylağı eğitme isteğini gözlerinde görebiliyordum oysa. Acaba onu ben mi sana hediye etsem?"
Az önce kendisini zorla sıraya sokan çaylağın sesini duydu o sırada.
"Biz köle değiliz."
Kaşlarını çatıp arkasına döndü, bu neydi şimdi?
"Sana konuşabileceğini söylediğimi hatırlamıyorum çaylak."
Çaylak dişlerini sıktığında kendine engel olamadan gülümsedi Davis.
Ona birini hatırlatmıştı karşısındaki adam, çok yakından tanıdığı birini."İzin almadım, efendim."
Çaylak cümlenin ardından baş selamı verip yeniden karşısına bakmaya başladığında kaşları şaşkınca havalanmıştı.
"Dilini koparıp-"
Ona doğru atılan Cara'ı tek koluyla engelleyip geriye savurduğunda karşısındaki kadın birkaç saniye afallayıp dik bakışlarını kendisiyle buluşturmuştu.
"Bu sefer değil."
Uyarıcı ses tonu Cara'ın bu sefer alayla gülmesine sebep olduğunda zaman, mekan, onları şaşkınlıkla izleyen eğitmenler ve çaylaklar umurlarında değildi.
"Haddini aşma çaylak. Siz de aranızda karar verin, seçim aksamasın daha fazla."
Müdür sinirle konuşup çalan telefonuna kısa bir bakış atarak binaya doğru ilerlemeye başladığında kollarını iki yana açıp kaşlarını kaldırdı Davis.
"Dövüş?"
Kadın hırsla yere tükürüp aynı şekilde karşılık verdiğinde keyifle sırıttı.
"Dövüşmeye gerek yok, çaylağa sormalısınız bence."
Dört yeniden araya girerek fikrini sunduğunda ikisi de ona dönmüştü. Sky'ın küçümser bakışlarını üstünde hissedip bakışlarını yüzüyle buluşturduğunda genç adam başını iki yana sallayarak konuşmaya başladı.
"Aranızdaki geçmişi böyle bir şeye dahil edecek kadar düşmenizi beklemiyordum. Çaylaklara örnek olmalıydınız. Ve sen, intikam hırsını kapının ardında bırakacak kadar olgunlaştığını düşünmüştüm."
Derin bir nefes alıp çaylaklara çevirdi bakışlarını Davis, hepsi anlamlandıramadığı bakışlar eşliğinde kendisine bakıyordu.
Cidden, ne yapıyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Oyun
Azione"Zavallı insanlar ölmeyi, güçlü olanlarsa yaşamayı seçerek intihar ederler Davis. Küçük intikam oyunumun sonunda senin hangisini tercih edeceğini merak ediyorum." - "Ruhunun ölümüne sebep olacak adamken bedenini tedavi etmem garip, değil mi? Seni öl...