3.Bölüm

4K 221 10
                                    

Multide Azra'nın giydiği etek ve kazak var.

Hiç bir zaman yatağımdan kalmak istemedim. Ama kafama yediğim bir şaplak ve anneciğimin o sesi ile uyanmama ve kalmama gibi bir şansınız yok.

"Azra bıktım artık seni her sabah böyle uyandırmaktan,koca kız oldun hala ben uyandırıyorum."

"O zamana uyandırma anne madem bıktın bırak şu kızı uyusun bu beden uykuya muhtaç" dediğim an annem tarafından banyoya atıldım.

Banyonun kapısından bana bakıp "10 dk içinde aşağı iniyorsun yoksa çok sevdiğin keklerini o çok sevdiğin Dilay'a veririm. Bu bir anne tehditi" diyip odadan çıktı.

Keklerim ve Dilay mı 😱 o kızı hiç sevmiyorum özentinin önde gideni,bende ne görse aynısını alır ve birde kendi zevkiymiş gibi konuşup duran sinirlerimi bozmaya yeminli yan komşumuzun kızı olan Dilay ve benim keklerim."Orda durcan anne her şeyimi alabilir ama keklerimi asla" diyip söylendim. Ama annem çoktan aşağı indiğinden beni duymamamıştı.

Tam 8 dk içinde hazırlanmış aşağı inmiş masada tam takım kahvaltımızı ediyorduk yani annem babam ve ben musmustlu aile tablosu. Taa ki ben anneme dövöe yaptırmak istediğimi söyleyip annem beni terlikle evde kovalayana kadar mutluyduk.

Zor bela annemin elinden kurtulmuş İdil ile birlikte okula gelmiştik.
...
Sınıfa geldiğimizde gözüme ilk takılan Özgür'ün morarmış yanağı ve patlamış dudağı ile karşılaştım.

İdil sıramıza doğru giderken bende Özgür'e doğru gittim. Tam önünde durup "Ne oldu sana ya ne bu halin "dedim.
Elimi yanağına doğru götürecekken tuttu bileğimden "Dokunma Azra" dedi. Şaşırmış ona bakarken "Sevgilinin eseri Nasıl yakışmış mı." Dedi alay eder gibi.

" Ne sevgilisi be tövbe destur orda bir dur benim sevgilim falan yok nerden çıkardın senin dövenin sevgilim olduğunu."

"O söyledi Azraya dokunmaya hatta konuşmaya kalkma o benim dedi."

Gözlerim yerinden çıkıyordu ki yanıma gelen İdil yerlerine geri soktu her neyse.

"Benim sevgilim falan yok sen tarif et bakayım şu çocuğu Nasıl biriymiş bende bileyim"dedim.

"Beni karıştırma biri sana fena takmış birde beni bulaştırma."diyip çıktı sınıftan.

"İdil la n'oluyo o kimse demiş Azra benim demiş ya kara Toprağın ya benim demiş ne oluyo ya kim lan bu İdil." Dediğimde İdil gözlerini devirip "Saçmalama o benim demiş duydum bende kızım sapık olmasın bu."

"Ya ne güzel teselli ediyosun dost dedim tost çıktın İdil"dediğimde İdil sıraya oturmuştu.

"Kendi kendime söylendim sapık mı acaba sapıkta olabilir."

...

Üç ders geçmişti benim köprücü hala gelmedi demek artık bırakmıştı beni eyvallah dedi iç sesim.

Bence baktı köprücü yakından bu kız bi boka benzemiyo dedi bana çiçekler yollayana oda vazgeçti benden ah be ah bu benim kısmetimi bağlayan mı var ben anlamadım ki.

....

Son iki ders boşmuş ay çok sevindim anlatamam.

İdil " aşkım pizza yemeğe gidelim mi karnım açıktı".

Bende köprücüğümün gelememesinin yetkiye dayanarak "Ne yicez"dedim.

İdil "Dinazor götü yeriz Azra pizzacı da dinazor götü yeriz bu nasıl saçma bi sorudur ya bu kızın arada beyni gidiyo cidden ".

"Tamam be dalgınım ilk önce eve gidelim giyinelim sonra buluşup gidelim dedim.İdil'e oda kafa salladı eve geldim annem tabiki söylendi "Benim yemeklerimi yeme ölürsün sakın yeme Azra"diye bağırdı ama sonunda izni kopardım.

Odama çıkıp giyindim altıma kalın bir etek ve kalın bir çorap giydim üstüme siyah boğazlı kazak giyip montumuda üstüme giyip annişime gidiyorum diyerek çıktım.

...

Pizzamızı yedik ve bir güzel doyduğumu hissettim allahtan İdille yiyip yiyip kilo almayanlardandık o yüzden seviyorum şu salağı.

Bi anda yanımdaki sandalye kaydı ve biri oturdu' Allah ü ekber' dedim korkudan sonrada damağımı kaldırdım gelen kişiye baktığımda köprücüğümdü ay bana haber getirdi diye sevindim ama niye gülüyor kı bu şimdi.

"Neden güldün"dedim.
"Allah ü ekber dedin ya ona gülüyorum böyle tepki beklemiyordum senden"dedi.
"Ne oldu neden geldin"Dedi.
"Belki karnım açıkmıştır"dedi İdil'e baktı oha yeni bir aşk mı doğuyor.

Ben şaka yapıyosun bakışları attığımda anlamış olacak ki.

"Evet şaka yapıyorum tamam acıkmışta olabilir ama senin yerinde olsam o eteği giymezdim senin hayrına olurdu ama ben burdan bir kişiyi dövüp çıkıcam haberin olsun bu bana verilmiş bir emir yapmak zorundayım şimdi bir gencin gidişini izlemek istemiyorsanız burdan gidin bi de bi daha kısa etek giymeyin"dedi ve derken hem bana hemde İdil'e baktı ben şok oha.

"Öyle birşey yapmazsın inşallah dimi köprücüğüm"dedim.

"Yaparım!!"Dedi kalktı.

Eyvah diye ağızını oynattı İdil sağol ya çok güzel moral veriyorsun diye bakış attım.

İdil'e yolda giderken başının eti'ni yedim ''İdil çok kötü dövdü ya yazık be dayak yiyen baya harcandı Of ya hemde benim yüzümden kim bu ya kim yaptıran gel işte konuş belki yürücem sana niye bu kadar korkuyorsun benden lütfen gel ya gel göreyim kimsin sen be gizemli yakışıklı diye ümit ettiğim sipiydink ".

"Azra beynimi yedin cidden beynimi yiyerek dünyaya adını altın harflerle yazdırdın bırak yediyse yedi dayak demekki o çocuklar bize bakıyormuş ki köprücü de dövdü nasıl da tatlı tatlı vuruyordu behh gel bana da vur diyesim geldi ah be o kaslar da neydi kesin sevgilisi vardır onun ah be Azra var mıdır sevgilisi varmıdır darling onda inşallah yoktur da bana yar olur ".

İkimizde aynı anda 'amin'deyince güldük.

Neyseki eve geldim oturdum laptopu actım birilerine bakmak istedim ama kime nasıl bakıcaktım ki ne köprücüğümün adını biliyordum ne de benim sipiydinkin adını napıcam ben böyle ya kaldım evde of of.

...

Ah sonra ne mi oldu açtım oyun oynadım işsizlik budur o kadar uykum geldi ki bu gece erken yatıcam gibi duruyordu yatağımı açıp kendimi uykuya teslim ettim.

PARSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin