Medya:Pars Ege
Güzelim uyan"
"Anne kolum ağrıyo gitmeyeyim okula anne
ne oluuuur anneğğ"Biri kolumu dürtüyordu. Gözlerim
açılmamakta direniyordu."Azra ne annesi benim Pars."
Pars mı!!!!!!!!
Yataktan bir hışımla kalktım."P-pars"
"Beni annen zannettin Azra bir insan sevgilisini Nasıl annesi zanneder ya."Şu an o kadar tatlı ki ısırmak istiyorum.
Yatakta oturdum. "Bu zamana kadar alışmışım hep annem uyandıryordu. Dürtünce yine annem sandım. Özür dilerim." Diyip dudaklarımı büktüm.
"Aslında başka türlü uyandırmak isterdim ama yüzünün şu an ki halinden daha beter kızaracağını bildiğim için dürtmeyi tercih ettim."
Yüzüm kızarmış gözlerim Kocaman açılmıştı.
"Sapık mısınız acaba."diyip koluna vurdum.
Kahkaha atıp " Hadi kalk kahvaltı hazır.""Ya birlikte hazırlardık. Niye tek hazırlardın."
"Tek kol ile ne yapmayı düşünüyorsunuz küçük hanım."
Başımla onaylayıp. "Ben üstümü değiştireyim o Zaman."
"He tamam banyoyu kullan ben aşağıdayım."
"Tamam." Diyip güldüm. Ah her sabah böyle yanımda olsan ben anama babama yılda iki-üç kere hazırladığım kahvaltıyı her gün hazırlarım be.
Pars çoktan odadan çıkmıştı. Şu berbat alçıdan kurtulucam bugün.
Banyoya girip kendi kıyafetlerimi giydim. Parsın odasında bir fotoğraf dikkatmi çekti.
Fotoğrafta Pars ile yaşıt gibi duran bir çocuk vardı. Ama parstan daha kaslı ve yapılı duruyordu. Pars fotoğrafta tek Kaş'ını kaldırmış ciddi bir şekilde dururken yanındaki gülümsemişti.
"Azraa hadii."
Parsın sesini duymamala hemen aşağı indim.
Mutfakta sandalyeye oturmuş beni bekliyordu. Ya çok çok tatlısın be zalım. onu görmem ile hemen gülümsedim.
"Günaydın." Diyip karşısındaki sandalyeye oturdum.
"Günaydın sevgilim."
Gülüp masaya baktım.
"Bunları sen mi hazırladın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARS
أدب المراهقين"Aşk bana denk gelmez"deyip kekimden ısırdım ve devam ettim "Hem ben keklerim ile mutluyum." Bağdaş kurup iyice yayıldım çimene. Kekimden ısırık aldım ağzımı benim gibi oturan İdil'e doğru açtım. Önce yüzünü buruşturup sonra kekinden yiyip o da beni...