21.Bölüm

1.9K 139 14
                                    

(Multideki şarkıyı açın dediğimiz yerde açarsanız çok iyi olur.)

Pars'ın Ağzından

Ablamın eve gelmesi üzerine hepimiz salonda oturuyorduk. Ablamın yanındaki kişiyi merak ediyordum ama annemin gazabını bildiğimden ben bir şey demek istemiyordum.

Babam annemin yanına oturmuş ablam ve beni karşılarına oturtmuşlardı. Annem daha fazla dayanamayıp konuştu.

"Şule yanındaki kimdi ?"

Annemin sorusu üzerine ablam rahat bir şekilde cevap verdi.

"Karete hocam"

Ablamın yanıtına tek kaşımı kaldırıp baktım.

"Yakın mısınız her öğrencisiyle kafede oturur mu " Annemin kinayeli sorusu ablamda göz devirme isteği uyandırdığına emindim.

Ablam bir anda "Hayır tabiki anne sadece hocam ve benim biraz Miğdem bulandı o da bana ıhlamur aldı. Ayrıca ne bu sorgu sual şu halimize bak 21 yaşında reşit bir kızım. Hocam değilse arkadaşım da olabilir sen böyle değildin ne oldu" diye söylendi sitemle.

"Oğlumun kötü etkileyen bir kız arkadaşı olduğunu gördüm bende bol bıraktığım ipleri şimdi sıkmak istiyorum."

Daha fazla dayanamayıp konuştum.

"Anne! Azra beni etkilemiyor bunu unut onun sınava girmeyeceğimden haberi bile yoktu oldu bitti geçti unut artık. Ben kendim istedim anla bunu artık."

"Pars sesini yükseltme" Babam nihayet konuşa bilmişti. İşinde ve başkalarının yanında aslan kesine adam annemin yanında kuzu oluyordu tabiri caizse.

"Sınıf ayrımı yapmıyorum bakın artık büyüdünüz seni bir karete hocası ile arkadaşlık yapmana karışmam elbette ama bir karete hocası ile evlenmeni de istemem Şule. Davul bile dengi dengine."

Ablam sinirle ayağı kalktı. "Ben kimi seversem onunla evlenirim anne. İster bu bir holding varisi olsun ister karete hocası olsun. Ömrümü sevmediğim biri ile değil sevdiğim Adamla geçireceğim. Benim kendi param mesleğim bana yeter kimin ne düşündüğü umrumda değil."

Ablama arka çıkıp bende ayağı kalktım. "Artık karşınızda istediğinizi yaptıracak çocuklarınız yok. Artık bizim fikirlerimiz bizim duygularımız bizim istediklerimiz var. Ablam kimle Mutlu olacaksa onunla olmalı. Ben Azra ile olacağım bizim iyiliğimizi düşünüyorsanız bizim fikirlerimize saygı duyup bizim arkamızda olursunuz."Deyip ablamın elinden tutup dışarı çıkardım.

Ablam derin bir nefes alıp bana sarıldı. "İyi misin."dediğimde daha sıkı sarıldı.

Beş dakika sonra sahile gelip çimenlere oturduk.

"Annemin böyle davranmasının sebebi kendince gelin ve damat bulması."

"Abla ne diyorsun anlamıyorum."

"Babamla konuşuyorlardı benim için Aydın Holdingin varisi Çınar Aydın'ı düşünüyor."dedi alayla.

Ellerimi saçlarımdan geçirdim.

"İnanamıyorum annem böyle değildi."

"Değildi annem çok çabuk dolduruşa geliyor. O arkadaşları konuşuyor hep aklını çeliyor. Annem böyle sınıf ayrımı yapmazdı bilirsin bizi de öyle yetiştirdi hep ama şimdi büyüdük işler değişti onun yaptığı ayrımdaki kişilerle arkadaş olabiliriz ama evlenemeyiz diye düşünüyor."

Çimlere iyice uzanıp ellerimi geriye koyup "Ne derse desin ben Azra ile evleneceğim isterse kabul etmesin."

Ablam gülüp "Aşıksın anladık."

PARSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin