Bölüm Müzikleri:
Yalın- Sevgili Kalp sancım
Müslüm Gürses-Affet (Bu şarkı Azra'dan Annesine gelsin bu bölüm 😉)İyi okumalar.❤️
"Acil saklan Azra."
Ne olduğunu anlayamadan içeri tekrar girdim Doğukan yattığı yerden aniden kalktı.
"Hayırdır ne oluyor ?"
Şule Ablanın yüzündeki o tedirginlik beni korkutmaya başladığında Pars birden lafa atladı.
"Abla iyi misin ne oluyor ? Ne bu acelen annem nerde ? Neden geldiniz yarın geliyordunuz ?"
Pars'ın annem nerde değişi tekrar beynimde yankılandı.
"Saklasana oğlum kızı çiğ çiğ yer Azra'yı annem."
Annem nerde ?
Annem nerde ?
Annem nerde ?
Çiğ çiğ yer beni.
Çiğ çiğ yerse beni!
Lan bu kadın harbi yer beni.
Kimi yiyor be sakinleş ve git saklan Azra!
" Abla çıldırdın herhalde."
"Gelecekler şimdi hadi Azra gel benimle."
"Ama Şule ab-"
Diyemeden elimden tutuğu gibi beni üst kata çıkardı.
"Şule abla benim eve gitmem lazım burda annen çiğ çiğ yer ama eve gittiğimde de benim annem beni çiğ çiğ yer."
"Emin ol annenin seni çiğ çiğ yemesi benim annemin seni çiğ çiğ yemesinden iyidir.
Gelin,sus şimdi burda uslu uslu bekle beni."Hadi bakalım.
Ne yapacağım şimdi resmen şirret bir kayınvalideye sahibim. Acaba beni ne zaman sevecek ? O günlerdi de görecek miyiz ? Diye fısıldadı iç sesim.
Aşağıda ne olduğunu merak ediyordum kapı sesi sesi duyduğumda sevgili kayınvalideceğimin eve girdiğini anladım.
Gerçekten ben ne yapıcaktım? Annem benim bacaklarımı kırıcak!Ağzımın ayarı yok işte! Annem arıyordu gözlerim yaşarmaya başlamıştı bile bu kadar yalanı hak etmiyordu Alev sultan. Üzgünüm anne affet beni akşam üstü gölgem uzarken.
"Efendim."
"Azra kaçırıldın mı annecim."
"Neden anne?"
"Kızım neden sessiz konuşuyorsun ay bak etkilendim ben de sessiz konuşuyorum. Kafamı buluyosun kızım nerdesin sen ?"
"Anne böyle konuşuyorum ve sen kaçırıldığımı zannettin. Bu sendeki affedersin ama gevşeklik ne ?"
Ne kadar anneme unutturursam nerdesin demeyi o kadar iyi kafasına girmiş olurdum. Anneme saçmalamaya başlamıştım bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARS
Jugendliteratur"Aşk bana denk gelmez"deyip kekimden ısırdım ve devam ettim "Hem ben keklerim ile mutluyum." Bağdaş kurup iyice yayıldım çimene. Kekimden ısırık aldım ağzımı benim gibi oturan İdil'e doğru açtım. Önce yüzünü buruşturup sonra kekinden yiyip o da beni...