18.Bölüm

2.3K 140 5
                                    

Üç sınav olmuş bitap bir şekilde İdil ile okuldan çıktık. "Ben biterim bu sınavlar bitmez"diyen İdil'e kafa sallamak ile yetindim. Okuldan çıkıp cadde de ilerlemeye başladık.

Yanımızda iki araba arka arkaya durmuş korna çalınca İdil'e ile birbirimize bakıp adımlarımızı hızlandırdık. Arabalar bizimle beraber ilerleyip tekrar korna çalmaya başladılar.

"Şşt güzelim hepsi senin mi"deyince çantamı sırtımdan indirip elime aldım. "Terbiyesiz."deyip bağırdım.

Arabanın içindekinin Pars olduğunu görünce rahatladım. "Niye düzgün bir şekilde konuşmuyorsun ya da yanaşmıyorsun ödümü koparmak hoşuna mı gidiyor"

Sırıtıp"Evet tepkini merak etmiştim"deyince. Durup ona baktım.

"Hadi gel eve bırakayım"

"İdili de bırakalım"deyip yanımdaki İdil'e baktım. Baktım bakmasına da bulamadım. "İdil"diye seslenince. Parsın arabasının arkasındaki arabada Doğukanın olduğunu idilin arabaya bindiğini gördüm.

El sallayıp "Görüşürüz"deyince

"Sözde kardeştik"deyip Parsın arabasına bindim.

"Nasıl geçti sınavlar."deyip arabayı sürmeye başladı.

"Dinden 100"bekliyorum deyip güldüm.

Gülüp "Zahmet olcak ama dinden de 100 al "dedi

Gülümsedim. "Diğer sınavlarda fena değildi başım ağrıyor"deyip ellerim ile başımı ovdum.

Bana bakıp daha sonra önüne döndü"Eve mi gitmek istersin yoksa bir yerlere gidelim mi"

"Uyumak isterim"dedim

Gülüp "Onu hep istiyorsun zaten ya kek istersin ya uyumak istersin"dedi yalanıcı bir sitemle.

Gülüp"Ama kekte çok tatlı uyku da sen ne istersin"

Yandan bir gülüş atıp "Seni"deyince.

Gülümsedim. "Zaten seninim"dedim

"Hep benimsin"deyip elimi ellerinin arasına alıp öptü.

"Kalbimi soruyorsan,orası zaten senin evin"dedim

Öyle güzel güldü ki gülüşünü bir kavanoza koyup annemin yazın kışın yeriz diye attığı buzluğa atıp saklamak istedim.

"Ayakkabıları giymişsin"deyip ayaklarıma baktı.

Gülüp"Evet,sende giymişsin"dedim

Barıştıktan sonra ikimizede aynı ayakkabıları almıştı.

Arabayı durdurunca geldiğimiz yere baktım. Bir cafenin önünde durdu. "Acıktım bir şeyler yiyelim birlikte"diyince. Kemerimi  açıp arabadan indim. Arabayı kitleyip yanıma geldi. Elimi tutunca birlikte cafeye doğru yürüdük.

Yürürken ayakkabılarımıza ve ellerimize bakıp güldüm.

Yürürken ayakkabılarımıza ve ellerimize bakıp güldüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
PARSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin