24.Bölüm

1.5K 113 17
                                    

Bölüm Müziği: Seksendört-Sen Kal Ölene Kadar

Gelen mesaj ile gözyaşlarım akmaya başlamıştı bile. Pars'ın,Selin'in yanına gitme ihtimali bile içimi ürpertirken telefonuma gelen mesaj yaşlarımın delice akmasına sebep oluyordu. Pars'a güveniyordum.

O gitmezdi.

Benim sevdiğim adam o kıza gitmezdi.

Arayıp sorsam ne diyecektim. Gitmediyse bana kırılacaktı. Güvenmediğimi düşünürdü büyük ihtimal. Güveniyordum. Ona her zaman güveniyordum.

Elim,ayağım buz kesmişti.

"Azra halının motiflerini ezberledin böyle duracağına arayıp sor hadi"diyen İdile sadece bakıp kafamı tekrar eğdim gerçekten aramalımıydım o saçma mesaja inanmalımıydım yoksa duymak istemediğim şeyleri duyacağımdan mı korkuyordum evet tam da ondan korkuyordum ben ondan 'evet gittim Selin'e gittim 'demesinden korkuyordum duymak istemiyordum ama aramalıydım ne olup bittiğini öğrenmeliydim.

"Azra,ara gitsin hadi."

"Tamam arıyorum"

Aradım.

"Açmadı"

"Nasıl açmıyor ya neden "

"Bilmiyorum işte İdil açmadı"dedim sesim sakindi.

"Bir daha ara"

Tekrar aradım.

"Yine açmadı"deyip telefonu yatağa fırlattım.

"Azra açmıyorsa belki başka bir işi vardır. Bilemeyiz hemen kötü düşünme."

"İdil bal gibi gitti işte o kızın yanına gitti beni hiçe saydı beni sevmemiş demekki başka ne için kapatsın ki Pars bana telefonlarına cevap vermediğimde kızan adam neden telefonunu kapatsın bana Selin'in evine gidiyor diye mesaj gelmişken hemde " diye birden bağırmaya başladım bana öylece bakıyordu İdil hızlı konuştuğumu fark ettim kendimi gerçekten kötüydüm açmadı telefonlarımı demek burda bitti ben ilk defa birine güvenmiştim.

Ben ilk defa birini sevmiştim.

Ben onu sevmiştim.

"Sakin ol Azra öğrenilir Doğukanı arayacağım ne dicek bakalım"

Sessiz kaldım.

Hani öyle ki denizin içinde bir balık. Ama boğuluyor.

Boğuluyor gibiydim.

Nefes alıyordum almasına da aldığım nefes yetmiyor gibi.

İdil telefonunu eline alıp aramaya başladı. Hoporleri açtı.

"Doğukan Pars nerede ? "

"Bilmiyorum güzelim konuşmadık "

"Azra arıyor açmıyor beraber değilmisiniz"

"Güzelim senle konuştuktan sonra gittim konuştuk falan sonra eve geldim şu an evdeyim ama ararım birazdan ben de merak ettim şimdi"

"Tamam bize haber ver mutlaka"

Bağıra bağıra ağlıyordum. Kabullenemiyorum. "Aramam artık ciğerlerim tükendi ağlamaktan."

"Oha kanka Bi insan dakikalar içinde gözlerini Nasıl yok edebilir. İzledim şu an yastığa Nasıl gömdün Nasıl kalktın bir kalk bak kendine"

"Biliyorum gözlerim şiş ve gözlerimi göremiyorsun dimi"

"Aynen ay titriyorum Doğukan arıyor"

PARSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin