15.Bölüm

2.6K 156 3
                                    


Elimde duran kırmızı laleler ile ne yapacağımı şaşırdım o kadar güzeller ki Parsın zevkine hayran kaldım. Gerçi daha kimden geldiğine bakmamıştım ama Pars'tı büyük ihtimalle.

"Azra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Azra."diyen annemin sesi ile daha da telaşlandım.

"Şey ıı yanlış gelmiş üst kata çıkacakken bizim zile şaşırıp basmışlar."dedim panikle

Ne bok yiycem şimdi of Pars tam da zamanıydı sanki bilmiyor Musun evde gün var ya ben kapıyı açmasaydım.

Adım sesleri duydum biri bana doğru geliyordu. Çiçeği önünde durduğum ayakkabı dolabına koydum.

Annemin sesi ile arkama döndüm."Napıyosun kız burda."dedi.

"Tabi içerde kadınların yanında Azracım,kızım de. Buraya yanıma gel kız de."

"Orayı karıştırma şimdi çekil önümden."dedi annem beni önünden ittirerek

"Ne oldu ne Alcan söyle ben vereyim."dedim telaşla

"Ben alırım."dedi annem dolaba yönelirken

"Ya sen niye zahmet ediyorsun annecim söyle sen kızına getirir."dedim sevimli olmaya çalışarak

Annem elini alnıma koyup "Allah Allah ateşinde yok ama."dedi

Gözlerimi devirdim.

"Bana göz devirme."diyip kolumu cimcikledi.

Annem dolabın kapağını açarken kolunu tuttum.

"Annee!!"dedim

"Ne oldu."dedi

"Anne ben içerde sarmada kıl gördüm bence sen bak ona biri gidip sarma almadan bana söyle ben vereyim ne istiyorsan."dedim yalandan

Annem panikle gözlerini "Sus kız duyacaklar şimdi. Sen ordan bir çift terlik al Necla'ya götür."diyip panikle mutfağa gitti.

Rahatlatıp elime dolaptan terlik aldım. Odaya Necla teyzeye terlikleri götürdüm.

......

Herkes gitmişti annemle birlikte mutfağı toparlamıştık. Ama ne toparlamak bitmiştim adeta.

Annem salonda uzanıyordu. Babam daha gelmemişti. Dolaba gidip çiçeklerimi alıp odama çıktım.

Annem görse bir şey demezdi biliyordu Pars'ı kızmazdı ama o kadınların yanında da çiçeğin görülmesini istemezdi.

Yatağıma oturup çiçeğin üstünde duran notu elime aldım.

"İki kişinin bildiği sır belkide Aşktır. Bu sırrı benimle paylaştığın için teşekkür ederim sevgilim."
                                     Pars Ege Ozansoy

Yazıyordu ve ben şu an ağlıyorum. O kadar güzel ki hayalimin gerçek olması onun beni sevmesi. Sevgime karşılık vermesi kadar güzel bir şey yok.

PARSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin