23.Bölüm

2.2K 124 33
                                    

Multi:İdil

Kalktığımda saat 5:30 du "Eyvah Pars kalk Allahım anne valla özür dilerim"diye bağırınırken"Güzelim ne o delirdin mi?"
"Pars hakkını helal et yemin ederim seni çok seviyorum ama bu aşk biticek"diye ağlamalı bir şekilde söyleniyordum annem tam on kere aramış ve ben duymamıştım ölüm tarihim bugüne kısmetmiş demek"Sakin ol ne oldu böyle birden kalktın söyle "Annem öldürcek pars Annem kesicek ben ölünce otomatikman olmıycam sende başkasıyla olucaksın bende öteki tarafta başka koca bulurum"diyip güldüm ama Parsın bakışlarından dolayı pek uzun sürmedi gülüşüm"O öteki tarafa gelirim Azra"
Otuz iki diş gülerken annem tekrar aradı "Allahım sen affet annem arıyo ne dicem okulda sanıyor"
"Valla buna ben bile bişey yapamam kayınvalidem çok atarlı"diyip güldü
"Sağol ya çok yardımcı oldun kalk götür beni açmıycam telefonu yolda ararım"
Dedim ve kalktık ben koşarken pars yürüyordu ben aşağıdan ona bağırırken o merdivenleri aheste aheste iniyordu
"Seninde annem elin de terlikle evde beklemese bende aheste yürürdüm ama benimki nişanı iyi tutturduğu için koşmak zorundayım ve sende hızlı yürü yada koş artık bişey yap Pars hadiiii" deyip koştum gülüyordu allahım Ada'm sadece gülüyor bana inat daha da yavaşladı yürümesi "Sen beni öteki taraftaki kocalara vermek istiyosun galiba"
"Ya yeter bak öteki taraftaki kocalara başlatma hadi bin ayrıca hızlı yürüsem ne olcak zaten geç kaldık"
"Ben daha gec gidersem bu demek oluyor kı daha fazla terlik"deyip arabaya bindim
Pars arabayı kullanırken bende annemi aradım"Arıyorum annemi sanki arayınca telefondan çıkıp dalıcakmış gibi hissediyorum"dedim"Dua et çıkmasın çıkadabilir "diyip güldü"Sen dalga geç geç "dedim ve annemi aradım"Azra sen yalana başladın bakıyorum.Pars'lasın dimi annene yalan söyledin sana terlik bile yok tamam mı affetmiyorum eve geldiğinde direk odana çıkıyorsun görmek istemiyorum seni" deyip kapattı "ha"
"Ne oldu?"
"Yalan söylediğimi anlamış gidince direk odama çıkıcakmışım beni görmek istemiyormuş."
"Hadi ya keşke saati kursaydık annenle konuşayım mı?"Dedi
"Hayır ben konuşurum onunla sırf yalan söyledim diye kızdı"
"Keşke yanımda olduğunu deseydin"
"Ne bileyim kızar diye düşündüm"
"Tamam üzülme barışırsınız olmazsa ben konuşurum"
"İnşallah"

Yirmi yirmi beş dakika sonra evin önüne geldik
"Gazamız mübarek olsun "diyip güldü "Senin değil benim olsun "dedim "Seni affetmezse ben konuşurum bu durumda beraber oluyor"Dedi
"Neyse iniyim ben "
"Tamam ararsın beni"
"Tamam"

Apartman kapısını açıp Pars'a el sallayıp içeri girdim merdivenlerden çıkarken elim ayağım titriyordu.

Annem gerçekten kızmış olmalıydı.

İçeri girdiğimde babam daha evde değildi
"Anneeeğğğğ"
"Sus Azra odana git"
Mutfaktan geliyordu ses. Mutfağa girdim.

"Anne özür dilerim ben evet yalan söyledim ama-"daha sözüme devam edemeden sözümü kesti
"Azra ben herşeyi kısıtlıyormuyum sana bana neden yalan söylüyorsun ben sana ne kadar Parsla her dakika buluşamazsınız desemde senin yüzünün düşmesine kıyamıyorum izin veriyorum bana yalan söylemen hiç hoşuma gitmedi gerçekten beni salak yerine koymak istedin okuldayım işim var geç kalmam yazmışsın birde senin karşında çocuk yok ben anlıyorum bende bu yollardan geçtim babanı anamın karnında görmedim seni bu yüzden affetmiycem şimdi doğru odana çık"
"Anne-"
"Azra odana dedim"
"Anne ben senin kızıcağını düşündüm beni bi dinlermisin kendin konuştun benim konuşmamı istemiyorsun ben seni neden salak yerine koyayım sen benim en değerli varlığımsın sana böyle bişey düşüneceğimi Nasıl düşünürsün sen benim annemsin lütfen anne ben Parsla buluştum evet doğru okuldan çıktım onunlaydım bu saate kadar gerçekten çok özür dilerim bir daha yapmıycam sana Bi daha asla yalan söylemiycem bana bakarmısın anne lütfen "
"Azra odana çık kızım lütfen yarın konuşuruz"
"İçim rahat çıkmıyorum ama bebeğini üzdün "dediğimde Güler gibi Bi hali vardı
"Hadi odana "
Dediğinde dediğini yaptım odama çıktım ama merdivenlerden çıkarken anneme bakıyordum gerçekten üzülmüş bana kızmıştı. Odama çıktığımda aşağıdan ses geldi.
"O telefonda neden açılmıyor yarın konuşucaz Azra hanım hazretleri"
Kapıyı açıp
"Tamam Prenses annem herşeyi açıklarım"diye bağırdım söyliycektim kızmıycakmış Madem yalan söylemiycem evet Parsla uyudum o yüzdende duymadım.

PARSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin