Κεφάλαιο 1

2.1K 122 6
                                    

«Η ζωή είναι δύσκολη για έναν λυκάνθρωπο.» είπε η Gloria καθώς ετοίμαζε τις κούτες της για την μετακόμιση. Αυτή και η οικογένεια της θα έφευγαν σε μια εβδομάδα για το εξωτερικό.

«Gloria το ήξερες αυτό από τη στιγμή που γεννήθηκες. Δεν μπορούμε να μείνουμε παραπάνω σε κάποιο μέρος παρά μόνο λίγα χρόνια» της είπε ο Peter

«Ναι μπαμπά, και είχα αρχίσει να το συνηθίζω κιόλας μέχρι που γνώρισα τον Evan. Χάθηκε ο κόσμος να είναι και αυτός λυκάνθρωπος; Σε μια εβδομάδα φεύγουμε και δεν ξέρω καν πώς να του πω αντίο»

«Είναι απλό. Μην του πεις» είπε ο Max γελώντας

«Χα χα, πολύ αστείο Max. Άντε να δω εσένα με την Jill» είπε η Gloria στον μικρότερο αδερφό της κάνοντας τον να σωπάσει.

«Ωωω μην σκας πεταλουδίτσα μου.» της είπε η Annabeth «Θα κανονίσετε να βρεθείτε για να τον αποχαιρετήσεις.»

«Μαμά με τον Evan νιώθω κάτι διαφορετικό όταν είμαι μαζί του. Νιώθω ότι με καταλαβαίνει σε σχέση με τα άλλα αγόρια του σχολείου. Ωστόσο, θα του μιλήσω.» της απάντησε και πήγε στο δωμάτιό της. Καθώς μάζευε τα πράγματά της η Gloria άνοιξε το άλμπουμ με τις φωτογραφίες. Θυμήθηκε την πρώτη φορά που γνωρίστηκαν με τον Evan. Ήταν αυτός που είχε αναλάβει να της δείξει το σχολείο μετά την μετακόμιση τους. Πόσο ευγενικός και γλυκός της φάνηκε τότε! Κοίταξε μια φωτογραφία στην οποία φαινόταν μόνο ο Evan. Ήταν από τον χορό του Halloween όταν η ίδια δεν μπόρεσε να πάει γιατί εκείνο το βράδυ είχε πανσέληνο, η χειρότερη βραδιά για τα μαγικά πλάσματα σαν κι αυτή. Ο πρώτος της χορός που θα την συνόδευε ο Evan και αυτή δεν πήγε γιατί δεν της το επέτρεπαν οι γονείς της. Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το κινητό της. Ήταν ο Evan. Δεν ήταν σίγουρη ότι μπορούσε να του μιλήσει γι' αυτό περίμενε να ακουστεί το μήνυμα του. Ένα λεπτό αργότερα ακούστηκε η φωνή του Evan από την άλλη άκρη της γραμμής.

«Γεια σου Gloria o Evan είμαι. Πριν φύγετε πάρε με τηλέφωνο, πρέπει να μιλήσουμε, να βρεθούμε, είναι σημαντικό.» και το ηχητικό μήνυμα τελείωσε.Η Gloria τον πήρε αμέσως πίσω εξίσου ταραγμένη με τον ίδιο. Πρώτη φορά τον είχε ακούσει έτσι. Θα πρέπει να συνέβαινε κάτι πολύ σοβαρό.

«Ναι;»

«Evan, τι συμβαίνει;» Ρώτησε η Gloria.

«Ακούστηκες πολύ αναστατωμένος στο μήνυμα σου. Τι έγινε;»

«Gloria όσο πολύ και αν θέλω να σου πω, από το τηλέφωνο δεν γίνεται. Θες να συναντηθούμε στο Angle's Cafe σε μισή ώρα;»

Γεννημένη Λυκάνθρωπος- Στη συντροφιά των λύκων (Βιβλίο 1)Where stories live. Discover now