Συγκεντρώθηκαν όλοι στο σπίτι της Alison το άλλο πρωί για την πρώτη προπόνηση. Η Maggie θα τους βοηθούσε να ελέγξουν τις δυνάμεις τους με σκοπό να σκοτώσουν τον 'Black Snake'.
«Μα αυτό είναι γελοίο. Είναι η μαμά μου, δεν μπορώ να τη σκοτώσω»
«Gloria θα αναγκαστείς να την σκοτώσεις για να σωθείς εσύ, δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Και όλο αυτό συμβαίνει επειδή ο βρικόλακας από εδώ δεν σιγουρεύτηκε ότι ήταν όντως νεκρή.»
«Τι ήθελες δηλαδή να κάνω;»
«Δεν ξέρω, κάτι.»
«Σταματήστε να μαλώνετε! Δεν ήρθαμε εδώ για να τσακωθούμε! Έχουμε πιο σημαντική δουλειά να κάνουμε.»
«Η Gloria έχει δίκιο» είπε ο Evan στην Maggie και στον Jackson. «Δεν μπορούμε να καθυστερήσουμε άλλο, ήδη έχουμε αργήσει.»
Η Maggie μπήκε στο κέντρο του κύκλου που είχαν δημιουργήσει και άρχισε να μιλάει.
«Σήμερα θα δούμε τι μπορείτε να κάνετε μόνοι σας, χωρίς βοήθεια. Θα σας χωρίσω σε δυάδες και θα μονομαχήσετε. Προσοχή όμως, δεν θέλω να σκοτωθεί κανείς. Ίσως κάποιους ελαφρούς τραυματισμούς. Πρώτο ζευγάρι. Jill και Alison»
«Εγώ δεν μπορώ να πολεμήσω. Δεν μεταμορφώνομαι ούτε έχω κάποια μαγική δύναμη» είπε η Jill
«Είμαι σίγουρη πως κάτι θα μπορέσεις να κάνεις. Ξεκινάμε!»
Τα δύο κορίτσια πήραν θέση. Πρώτη έκανε επίθεση η Alison. Μεταμορφώθηκε σε έναν αετό, με σκοπό να σηκώσει την Jill στον αέρα, κάτι που το άκουσε. Έσκυψε στο έδαφος κι έτσι ξέφυγε από τα νύχια της. Ο αετός κρύφτηκε πίσω από ένα δέντρο. Από εκεί ξεπρόβαλλε η μαμά της, Meredith, και έτρεξε να αγκαλιάσει την Jill. Μόλις το έκανε, ετοιμάστηκαν τα νύχια της για να τραυματίσουν σοβαρά την Jill, αλλά επίσης αυτή το άκουσε για δεύτερη φορά και την έσπρωξε μακριά. Η Alison μεταμορφώθηκε και πάλι στο ξανθό κορίτσι.
«Είναι ανώφελο. Ότι και αν σκεφτώ να κάνει, θα το διαβάσει στην σκέψη μου και θα ξεφύγει.»
Επόμενοι ήταν Max και ο Jackson. Ο πρώτος μεταμορφώθηκε σε έναν τεράστιο μαύρο λύκο, με μόνο τα μάτια του να προδίδουν το αγόρι μέσα του. Πήδηξε πάνω του αλλά αυτός με ταχύτητα του φωτός μετακινήθηκε ένα βήμα δεξιότερα και απέφυγε το χτύπημα. Ο Max ξαναπροσπάθησε αλλά μάταια. Τότε ο Jackson έτρεξε, τον έπιασε από την ουρά και αφού τον σήκωσε στον αέρα τον κατέβασε με δύναμη στο χώμα τρεις φορές.
«Φτάνει!» ακούστηκε η φωνή της Maggie από το πλήθος. Ο Jackson έσκυψε στο αυτί του Max, πριν αυτός ακόμα επιστρέψει στην αρχική του μορφή, και του ψιθύρισε
YOU ARE READING
Γεννημένη Λυκάνθρωπος- Στη συντροφιά των λύκων (Βιβλίο 1)
WerewolfΗ Glorιa δεν είναι μια συνηθισμένη 17χρονη. Είναι λυκάνθρωπος. Ζει σε μια μικρή πόλη λίγο έξω από τη Φιλαδελφια στο Γουιλμινγκτον. Εκτός από τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει με την καθημερινότητα, θα πρέπει να τώρα να επιβιώσει σε μια μάχη για τη...